Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
lijkt me leuk met jou te vliegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind vliegen wel leuk, maar ik ben altijd zo belachelijk kinderlijk enthousiast als ik mag..omdat ik echt ALLES spannend vind
Je kent de status Koentje.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Weet iemand van jullie hoe P2000 werkt?
Stewie!quote:
jawohlquote:
No women no cry!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawohlLeuk je hier tegen te komen
Zoals ik bij de buren ook al eens zei, ik heb met niemand problemen
Awwwwquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
Ik had vroeger een beer en die noemde ik altijd Bella![]()
ik heb dat vaker hoor..belachelijk enthousiast doen over dingen die anderen volkomen normaal vindenquote:
Ja, dat heeft wel wat inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Awwww! Het is ook een lieve naam. Die trix erachter maakt het pittiger.
whut?! en de wereld is zo moooiiquote:
Misschien ooit, maar daar kun je ook op andere manieren komen .quote:
Wat liefquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb dat vaker hoor..belachelijk enthousiast doen over dingen die anderen volkomen normaal vinden
quote:
Ja, dat is natuurlijk waarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien ooit, maar daar kun je ook op andere manieren komen .
omdat iemand in fpsc dat vroegquote:
Met de beaut!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien ooit, maar daar kun je ook op andere manieren komen .
hahaha leuk tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb dat vaker hoor..belachelijk enthousiast doen over dingen die anderen volkomen normaal vinden
Kan wel zo zijn, maar tja het is misschien ook een beetje angst voor het vreemde. Onbekende cultuur, onbekende omgeving, andere taal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
whut?! en de wereld is zo moooii
lekker schommelen en zeeziek worden!quote:
Ik hou ook van NYCquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
London is een prachtige stad.Volgend jaar denk ik weer, die of New York weer.
Woohoo, yayquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo mijn humeur is weer opgeknapt
hm ja das wel moeilijk. maar ik denk dat het, als je je eroverheen kunt zetten, het een hele mooie en goeie ervaring (voor je) is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar tja het is misschien ook een beetje angst voor het vreemde. Onbekende cultuur, onbekende omgeving, andere taal.
New York staat al jaren op m'n lijstje.....quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
London is een prachtige stad.Volgend jaar denk ik weer, die of New York weer.
Ik vind de boot echt lé magnifique! Lekker doen alsof je een zeerot bent terwijl je in je buurmans broekzak zit te kotsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
lekker schommelen en zeeziek worden!
maar het is het waard
Echt keertje doen! Een van de mooiste steden die ik ooit gezien heb, verveelt niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
New York staat al jaren op m'n lijstje.....
kwam het maar eens van dat lijstje af
trusten toekquote:
Ik ben ook van plan om dit jaar ergens heen te gaan met een vriend van me, Kan goed londen worden, of anders een stad in Duitsland.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
hm ja das wel moeilijk. maar ik denk dat het, als je je eroverheen kunt zetten, het een hele mooie en goeie ervaring (voor je) is.
vrouwlief is er al eens geweest,quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt keertje doen! Een van de mooiste steden die ik ooit gezien heb, verveelt niet.
Dat is ook verdomd lekker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief is er al eens geweest,
als kids iets ouder zijn gaan we zeker
dit jaar eerst Florida en Curacao !
IS helemaal niet erg hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook verdomd lekker.Waar in Florida, Orlando ofzo?
Klinkt heel erg leuk Koenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)
daarna Miami-Curacao, paar dagen bij m'n pa en week in appartement
mhh dat wel... maar ik wil richting mozambique, naar het Kruger Parkquote:
Nee joh, als je Nederlandse roots hebt dan heb je een soort gold status, untouchable.quote:
Strongbowquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik zit pas aan mijn 2e blik Strongbow dus noem me geen alcoholist
Hoe lekker johquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dag of 9 in Orlando, paar dagen Fort Myers, paar dagen Miami Beach (rondrijden dus ook)
daarna Miami-Curacao, paar dagen bij m'n pa en week in appartement
Neem een zak Krugerrands voor me meequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
mhh dat wel... maar ik wil richting mozambique, naar het Kruger Park
zelluf gaan jonghe!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een zak Krugerrands voor me mee
Dan ben je al 4x neergestokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee joh, als je Nederlandse roots hebt dan heb je een soort gold status, untouchable.
Nee eerst nog 5 keer overvallen.quote:
Ik heb er ooit een keer 10 tegelijk gehad op een Halloween feestje. Dat was echt een gekkehuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
vanmiddag 7 kids, nu weet ik weer waarom ik er zeker nooit zoveel wilde
Ik hou niet van groepenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je als groep gaat valt het toch reuze mee
en vergeet de 6 verkrachtingen nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee eerst nog 5 keer overvallen.
tss.. ja dan houdt t ook opquote:
Is London echt zo erg qua mesgevechten enzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Het is net zoiets als 's nachts door Hackney tegen een groep 'jongeren' aan te lopen
valt volgens mij reuze meequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is London echt zo erg qua mesgevechten enzo?
heb er ook zin inquote:
Een deel van Hackney heeft als bijnaam 'Murder Mile'quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is London echt zo erg qua mesgevechten enzo?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een deel van Hackney heeft als bijnaam 'Murder Mile'
volgens mij heeft in het buitenland Amsterdam een soortgelijke reputatiequote:
dan moet je daar dus wegblijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een deel van Hackney heeft als bijnaam 'Murder Mile'
Ehm, dat dacht ik dus nietquote:
Amsterdam heeft in Amerika bijvoorbeeld nog steeds reputatie van sex, drugs en rock en roll. Maar als Amsterdam zich zo blijft profileren, als een idioot kleinzerig kutdorp, zal dat snel weggaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heeft in het buitenland Amsterdam een soortgelijke reputatie
ja.. dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heeft in het buitenland Amsterdam een soortgelijke reputatie
Hackney is 's nachts gewoon eng. Dan zijn de slechte wijken (zoals Ganzehoef en Kraaiennest)in de Bijlmer leukquote:
klopt, de wallen omtoveren tot een winkel/kantoorbuurtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amsterdam heeft in Amerika bijvoorbeeld nog steeds reputatie van sex, drugs en rock en roll. Maar als Amsterdam zich zo blijft profileren, als een idioot kleinzerig kutdorp, zal dat snel weggaan.
in Londen ja?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat dacht ik dus niet
Er worden jaarlijks ruim 30 tieners doodgestoken. Dat zijn alleen maar tieners dus die doodgaan. Vorig jaar nog op klaarlichte middag op Victoria Station
Echt te erg. Amsterdam leeft op toeristen die om de sex en de wiet komen. Daarna de musea en al het andere. Als je dat weg doet dan is dat de doodsteek. Dan gaat iedereen naar Berlijn waar het tegenwoordig veel beter vertoeven is ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, de wallen omtoveren tot een winkel/kantoorbuurt
Ja, London is best erg hoor. Er zijn wijken waar ik echt liever niet kom 's nachtsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
in Londen ja?
blij dat ik nog leef dan..
Marijke.quote:
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik jou hier trouwens al eerder ontmoet Miss Bakvis
He Koenquote:
KOM JE NAAR NL?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik kan dus gewoon een vlucht boeken voor de eerste week van Februari dames![]()
Wat leuk dat je er bentquote:
Alleen vrijdag t/m zondag is dat dan. En dat wil ik ook het eerste weekend van maart doenquote:
Nee denk het niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik jou hier trouwens al eerder ontmoet Miss Bakvis
nee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Nee denk het niet..
vind je het vervelend?
Dat zou ik niet weten joh. Ik woon hier pas sinds September 2006 namelijk en HH is zomaar een uurtje rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die brand bij Moerdijk he? Er was toch eind 2005 ook zoiets bij Hemel Hempstead?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen vrijdag t/m zondag is dat dan. En dat wil ik ook het eerste weekend van maart doen
Hemel Hempstead? Daar zit een DC van de MacDquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die brand bij Moerdijk he? Er was toch eind 2005 ook zoiets bij Hemel Hempstead?
Leuk dat je er bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Nee denk het niet..
vind je het vervelend?
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Spelletjes en ergens logeren met z'n allen
![]()
Oh okee ik dacht dat je er mss meer van wistquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten joh. Ik woon hier pas sinds September 2006 namelijk en HH is zomaar een uurtje rijden
Dat we elkaar dan allemaal ergens zien en wat leuks gaan doen?quote:
Dat wist ik niet johquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee ik dacht dat je er mss meer van wist![]()
Maar ga maar eens zoeken anders, dat was ook Serious Trashing
dat zou echt vet zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat we elkaar dan allemaal ergens zien en wat leuks gaan doen?![]()
Zou kunnen als jullie niet naar Londen komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat we elkaar dan allemaal ergens zien en wat leuks gaan doen?![]()
Das zo rond 6 maartquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen vrijdag t/m zondag is dat dan. En dat wil ik ook het eerste weekend van maart doen
Dat weekend dan. Ik heb nog nooit echt carnaval gevierd alleen op de kleuterschool een beetjequote:
carnaval meet, dat zou vet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weekend dan. Ik heb nog nooit echt carnaval gevierd alleen op de kleuterschool een beetje
Ja, dan kom ik verkleed en weet niemand wie ik benquote:
maar dan ga jij juist ergens anders naartoe, toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
Ik kan ook de 2e week van maart doen misschien maar dat weet ik nog niet
Wat een gemengde gevoelens.quote:
In een blauw regenpak zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan kom ik verkleed en weet niemand wie ik ben
ik moest er vroeger niks van hebben, maar vier het nu eigenlijk al jaenquote:
Ik zou mijn ouders gedag zeggen die dan naar Spanje gaan voor 4 maandenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dan ga jij juist ergens anders naartoe, toch?
Ja, maar dan is mijn gezicht nog steeds herkenbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In een blauw regenpak zeker?
again:quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
ik moest er vroeger niks van hebben, maar vier het nu eigenlijk al jaen
Myrquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
Carnaval.Ik wil heel graag een keer carnaval vieren, maar ik weet nog niet of ik het echt zo tof ga vinden.
Hmm, het is gewoon een paar dagen lang zoveel zuipen, vreten en dansen als je wil in een gek pak. Het is geen wiskunde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
Carnaval.Ik wil heel graag een keer carnaval vieren, maar ik weet nog niet of ik het echt zo tof ga vinden.
of een gewone Eindhoven of Den Bosch/Tilburg meet, Dan is de kans dat ik er wel even ben wel grootquote:
Ik heb niet zoveel met dat verkleed enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, het is gewoon een paar dagen lang zoveel zuipen, vreten en dansen als je wil in een gek pak. Het is geen wiskunde.
Dat is bijna in Belgiequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of een gewone Eindhoven of Den Bosch/Tilburg meet, Dan is de kans dat ik er wel even ben wel groot
Daar moet je wel zin in hebben inderdaad. Ik vind het heerlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat verkleed enzo.
jweeeel zeker wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
Flesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan nog. Wiskunde lukt me ook nog wel.
Hoi Bella
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 kilo kwijt.Ik kon toch niet wachten met wegen.
Netjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 kilo kwijt.Ik kon toch niet wachten met wegen.
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
hahaha dan beter een normale meet met jou
Hell. Ik heb zelfs Muck aan de vastelaovend gekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaar
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van de week
Mijne ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van de week
ik voorzie zowiezo problemen met een carnavals meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een carnavalmeet krijg je met mij ook echt niet voor elkaar
Ikke niet hoor. Ik doe juist pogingen om er een kilo of wat bij te krijgenquote:
Ja, met mij lukt je dat dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell. Ik heb zelfs Muck aan de vastelaovend gekregen!
wil je er wat van mij hebben, ik heb er wel wat overquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke niet hoor. Ik doe juist pogingen om er een kilo of wat bij te krijgen...
want dan herkennen jullie elkaar allemaal niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voorzie zowiezo problemen met een carnavals meet
Zullen wij een anti-carnavalmeet houden dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met mij lukt je dat dus niet
En waarom jou niet en Muck wel? He?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kun je dus gewoon zeggen dat je er wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want dan herkennen jullie elkaar allemaal niet?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zelfs een chips-eet-meet lukt me nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Boxtel maar dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of een gewone Eindhoven of Den Bosch/Tilburg meet,
Verschrikkelijk dorp.quote:
nee hooguit logistieke problemen, herkennen komt wel goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op beide niet komquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen wij een anti-carnavalmeet houden dan?
Ook netjes natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
Helaas niet, wel een keertje 150 en 157
Nee, meneertje, ik heb jou wel door, dan wil jij zeker helemaal niet gekleed gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen wij een anti-carnavalmeet houden dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneertje, ik heb jou wel door, dan wil jij zeker helemaal niet gekleed gaan
Omdat ik een enorm grondige hekel heb aan carnaval en alles wat daarmee te maken heeft.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, meneertje, ik heb jou wel door, dan wil jij zeker helemaal niet gekleed gaan
voor jou eet ik wel een halve zak chipsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs een chips-eet-meet lukt me niet
En ik zou bijna Drente ook nog toevoegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
Ik kom niet voor een meet naar Zeeland. Groningen, Friesland of Limburg
Tuurlijk wel, ik wilde speciaal voor jou mijn Adamskostuum aantrekken dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had Muck ook. Tot ze met vreselijke tegenzin een keer meeging. Tegenzin die binnen no time verdween overigens, toen ze mee wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik een enorm grondige hekel heb aan carnaval en alles wat daarmee te maken heeft.
Net als kermis trouwens
Kostuumsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik wilde speciaal voor jou mijn Adamskostuum aantrekken dan.
Bij mij ligt er aan welke chipsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs een chips-eet-meet lukt me niet
NEE. NEE NEE NEE!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
Dat had Muck ook. Tot ze met vreselijke tegenzin een keer meeging. Tegenzin die binnen no time verdween overigens, toen ze mee was...
hmmmmm klinkt nie goequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik krijg al mijn DM berichten pas zodra ik een PM krijg. Niet echt handig
* MPG doet stropdas weer af en pak weer uitquote:
Dat is bijna Frankrijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef miss-bakvis het volgende:
wie woont er in boxtel?
ik in tilburg
Dat kan nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik nou wel verkleed kom, maar dan verkleed als mezelf?.
En ik ondertussen maar wachten op een reactie op mijn berichtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik krijg al mijn DM berichten pas zodra ik een PM krijg. Niet echt handig
Kan ook, maakt mij niet uit. OOk Nijmegen, Utrecht zou ik waarschijnlijk nog doen. Ben daar afgelopen jaar ook geweest. (nijmegen was geen FOKmeet)quote:
Utrecht doe ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ook, maakt mij niet uit. OOk Nijmegen, Utrecht zou ik waarschijnlijk nog doen. Ben daar afgelopen jaar ook geweest. (nijmegen was geen FOKmeet)
Zat je in pak achter de laptop dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG doet stropdas weer af en pak weer uit..
ik ben wel één keer prinsesje geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Op de lagere school had ik een pesthekel aan carnaval,
ik ging altijd als de onzichtbare man
Vanwaar die vooroordelen? Of heb je het al een keer meegemaakt? Bij ons dus, niet dat zuip-je-asap-klem van boven de rivieren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NEE. NEE NEE NEE!
HEKEL!
![]()
![]()
![]()
maar veel plezier
Ja dat jij op Saturnus woont weten we nou welquote:
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon kom zoals ik altijd ben en gekleed ga dan?
Gelukkig bestaat Drente niet het is namelijk Drenthequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik zou bijna Drente ook nog toevoegen
Ben ik blij dat ik uit de achterhoek komquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Op de lagere school had ik een pesthekel aan carnaval,
ik ging altijd als de onzichtbare man
Ging wel goed, een 150 en een 157 score, alleen de rest was wat minderquote:
Ik had een klasgenootje in Slagharen en die ging als Troetelbeerquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben wel één keer prinsesje geweest
Dat ben je nog steeds hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom een H ertussen? Niemand spreekt 'em uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat Drente niet het is namelijk Drenthe
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zat je in pak achter de laptop dan?
Oh dat mag hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef miss-bakvis het volgende:
wie woont er in boxtel?
ik in tilburg
Geen vooroordelen, hekelquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
Vanwaar die vooroordelen? Of heb je het al een keer meegemaakt? Bij ons dus, niet dat zuip-je-asap-klem van boven de rivieren?
Bij deze dus welquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Dat jullie overigens nu niet denken dat ik blow ofzo![]()
nog ff dan lezen we blowjobquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Nee, want stel je voor. Mensen die blowen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Omdat je het zo schrijftquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom een H ertussen? Niemand spreekt 'em uit
Doe dit nou nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom een H ertussen? Niemand spreekt 'em uit
Daar slapen mensen op hunnebeddenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je het zo schrijftEn Drenthe is prachtig ja
Hihihihi.quote:
De eeuwige slaap jaquote:
wrom niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi.
Maar nu niet meer in een groen jurkje met zilveren glitterriem
Die heb ik een tijdje geleden zelf gepostquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuig is het!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want stel je voor. Mensen die blowen.
Anders ik welquote:
Dat zijn niet de hoofdvoorwaarde om een prinses te zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi.
Ik heb liever een boxspringquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eeuwige slaap jaPrachtig toch
niet meer helemaal mijn kleurquote:
wat dan wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet meer helemaal mijn kleur
zei ik dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders ik wel
[..]
Dat zijn niet de hoofdvoorwaarde om een prinses te zijn
heb je weer staan sneeuwruimen?quote:
iddquote:
koenquote:
Nee, hij heeft aan de douchekop gehangen, en nu is ook de douchekop stuk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je weer staan sneeuwruimen?
Ja vast welquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje geleden zelf gepost
gelukkig nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je weer staan sneeuwruimen?
quote:
Okee, nee inderdaad nu draag je normale kleren mag ik hopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Toen ik trouwens laatst een TT mocht bedenken had ik iets met bakken liefde bedacht, en toen moest ik meteen aan de la van gf denken![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...niet de douchekopquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij heeft aan de douchekop gehangen, en nu is ook de douchekop stuk.
Ja, dat zei hij zelf vanavond.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...niet de douchekop![]()
![]()
zie me post boven de jouwequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
GF
Wat heb je er dan mee gedaan?
[..]
Vraag jij dat altijd?
Gepost (NIET GESCHREVENquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast welik heb hem nog overgehouden uit de Haiku tijd
![]()
Maar goed, het blijft een leuk stukje, wie hem ook bedacht heeft
dus welquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...niet de douchekop![]()
![]()
Wie is er Prins (geweest)?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen vooroordelen, hekel
En ook hierom: [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:brz_Mo4qQ1Zd8M:http://www.carnavalsvieri(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Tuig is het. Allemaal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want stel je voor. Mensen die blowen.
Omdat je daar talent voor hebt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
waarom bedenk ik altijd vragen die dubbelzinnig opgevat kunnen worden?
omdat je dat gewoon graag wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik zag hetquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zie me post boven de jouwe
dat is het vermoedelijk iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat je dat gewoon graag wilt![]()
Omdat daar niks mis mee is!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |