NEE. NEE NEE NEE!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
Dat had Muck ook. Tot ze met vreselijke tegenzin een keer meeging. Tegenzin die binnen no time verdween overigens, toen ze mee was...
hmmmmm klinkt nie goequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik krijg al mijn DM berichten pas zodra ik een PM krijg. Niet echt handig
* MPG doet stropdas weer af en pak weer uitquote:
Dat is bijna Frankrijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef miss-bakvis het volgende:
wie woont er in boxtel?
ik in tilburg
Dat kan nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik nou wel verkleed kom, maar dan verkleed als mezelf?.
En ik ondertussen maar wachten op een reactie op mijn berichtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik krijg al mijn DM berichten pas zodra ik een PM krijg. Niet echt handig
Kan ook, maakt mij niet uit. OOk Nijmegen, Utrecht zou ik waarschijnlijk nog doen. Ben daar afgelopen jaar ook geweest. (nijmegen was geen FOKmeet)quote:
Utrecht doe ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ook, maakt mij niet uit. OOk Nijmegen, Utrecht zou ik waarschijnlijk nog doen. Ben daar afgelopen jaar ook geweest. (nijmegen was geen FOKmeet)
Zat je in pak achter de laptop dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG doet stropdas weer af en pak weer uit..
ik ben wel één keer prinsesje geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Op de lagere school had ik een pesthekel aan carnaval,
ik ging altijd als de onzichtbare man
Vanwaar die vooroordelen? Of heb je het al een keer meegemaakt? Bij ons dus, niet dat zuip-je-asap-klem van boven de rivieren?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
NEE. NEE NEE NEE!
HEKEL!
![]()
![]()
![]()
maar veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |