Ja dat jij op Saturnus woont weten we nou welquote:
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon kom zoals ik altijd ben en gekleed ga dan?
Gelukkig bestaat Drente niet het is namelijk Drenthequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik zou bijna Drente ook nog toevoegen
Ben ik blij dat ik uit de achterhoek komquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Op de lagere school had ik een pesthekel aan carnaval,
ik ging altijd als de onzichtbare man
Ging wel goed, een 150 en een 157 score, alleen de rest was wat minderquote:
Ik had een klasgenootje in Slagharen en die ging als Troetelbeerquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben wel één keer prinsesje geweest
Dat ben je nog steeds hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben wel één keer prinsesje geweest
Waarom een H ertussen? Niemand spreekt 'em uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat Drente niet het is namelijk Drenthe
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zat je in pak achter de laptop dan?
Oh dat mag hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef miss-bakvis het volgende:
wie woont er in boxtel?
ik in tilburg
Geen vooroordelen, hekelquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
Vanwaar die vooroordelen? Of heb je het al een keer meegemaakt? Bij ons dus, niet dat zuip-je-asap-klem van boven de rivieren?
Bij deze dus welquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Dat jullie overigens nu niet denken dat ik blow ofzo![]()
nog ff dan lezen we blowjobquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Nee, want stel je voor. Mensen die blowen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Omdat je het zo schrijftquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom een H ertussen? Niemand spreekt 'em uit
Doe dit nou nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom een H ertussen? Niemand spreekt 'em uit
Daar slapen mensen op hunnebeddenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je het zo schrijftEn Drenthe is prachtig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |