Trusten meis!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook ... douchen en dan naar bed... (om te slapen ja)
truste allemaal
Sweet naughty dreamsquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truste allemaal
heb ik weer wat gemistquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdHad je m'n mooi zelfgemaakte sushi gezien
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truste allemaal
Nee, niet deze keer. En ook niet elke volgende keer dat er gevlogen wordtquote:
Ah joh gewoon even achtduizend posts teruglezenquote:
* MPG komt je insoppen.... (je moet toch wat als er in bed alleen geslapen wordtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truste allemaal
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
Weet in ieder geval dat als de rest dus zou boeken jij ook gewoon kunt gaan al boek je dus veel later. Kost jou dan niets meer
Ik vlieg liever ook niet... alternatief, als ik ga, is de boot en dan trein, of helemaal de trein...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, niet deze keer. En ook niet elke volgende keer dat er gevlogen wordt
Okay, nou ja, graag gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat hoeft helemaal niet
![]()
maar dankjewel
even een klant op zijn plaats gezetquote:
preciesquote:
Oh ik heb geen hekel aan vliegen of zo hoor, maar treinen is gewoon vetter. En al ben ik absoluut geen milieurakker of zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vlieg liever ook niet... alternatief, als ik ga, is de boot en dan trein, of helemaal de trein...
Ja, ik heb mijn werkgever opgelichtquote:
owwwwwquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn werkgever opgelicht
Dan vergis je je in de boot tijden hoor. Hoek van Holland - Harwich is ruim 7 uur en dan nog ruim 2 uur naar Londen met de trein en in NL moet je dus naar HvH toequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb geen hekel aan vliegen of zo hoor, maar treinen is gewoon vetter. En al ben ik absoluut geen milieurakker of zomaar vliegen van Amsterdam naar Londen is wel utterly pointless natuurlijk. Zelfs al was het ALLEEN MAAR uit milieu-oogpunt.
Door-to-door is het niet of nauwelijks sneller, voor zoeen pis-eindje. En wachttijd sukt gewoon hard. Dan kan je nog beter met de boot gaan zowat
vroegah met die Fast Ferry ging het rapperquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vergis je je in de boot tijden hoor. Hoek van Holland - Harwich is ruim 7 uur en dan nog ruim 2 uur naar Londen met de trein en in NL moet je dus naar HvH toe
koenquote:
Ja, juist welquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww
hopelijk dan wel zinnig heniet voor een tientje ofzo
is die er niet meer dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah met die Fast Ferry ging het rapper
Waarom dat nou weer? Die snelle boot was juist tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope is weer een standaard boot dacht ik
Boeiend. It's Just More Funquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vergis je je in de boot tijden hoor. Hoek van Holland - Harwich is ruim 7 uur en dan nog ruim 2 uur naar Londen met de trein en in NL moet je dus naar HvH toe
dan wordt het hoog tijd voor wat meer ervaringquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog maar drie keer in mijn leven gevlogen
Wat liefquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat gaat zeker vlotquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. It's Just More Fun![]()
En via Brussel met de Eurostar gaat het ook best vlot
Ik ook maar 3 of 4 keer... maar ik vind het niet prettig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
boot geeft wel weer een leuk vakantie / cruise gevoelquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat zeker vlot
Ik hou niet van de boot. Heb ik 1x gedaan vanaf Calais en toen werd ik ziek
Ik nog nooit en het zal nog wel even duren voor ik mijn eerste keer heb, als die ooit al komt..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar niet als je ziek wordtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boot geeft wel weer een leuk vakantie / cruise gevoel
Hoezo twijfel je daar aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik nog nooit en het zal nog wel even duren voor ik mijn eerste keer heb, als die ooit al komt..
Die catferry heb ik in 2003 nog genomen naar Harwich jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah met die Fast Ferry ging het rapper
Ik ben ooit even een dagje op en neer geweest naar Engeland, samen met een vriend van me die daar wat ging ophalen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
boot geeft wel weer een leuk vakantie / cruise gevoel
Die tocht klinkt wel heel tof en leuk en is ook helemaal niet zo duur als je een combi ticket koopt zodat je ook naar Liverpool Street kan met de treinquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die catferry heb ik in 2003 nog genomen naar Harwich jawas vet. Maar goed, was je alsnog de hele nacht onderweg omdat je dan om 2200 die boot op ging en om 03:30 was ie in Harwich, maar ze lieten je tot 0530 slapen. Dan eerst nog ontbijt aan boord en zo
Was wel gaaf even goed natuurlijk
Wat is P2000quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Weet iemand van jullie hoe P2000 werkt?
Trein is inderdaad veel leukerquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook maar 3 of 4 keer... maar ik vind het niet prettig.
En ik kan me helemaal vinden in Fles' mening: met de trein is gewoon veel leuker.
wisselt bij mij, soms 2x, soms 8x, hangt van vakanties / zakentrips afquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
Ik vlieg minstens 6 retour vluchten per jaar
112meldingen.nl gebruik ik meestal hoezo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
Weet iemand van jullie hoe P2000 werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |