"GF, GF, het condoom is te klein!"quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat die bestaan in jouw vak
Graag gedaan, heeft er toch iemand wat over Londen gezegd voor jequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige informatie DM
jij wil wel he?quote:
Tot morgen en welterusten. Ik heb het dagboek van Anne Frank (in het Engels uiteraard) ook meerdere keren gelezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga douchen, en dan zullen jullie me morgen weer terugzien!
Ben trouwens op old-school tour, ben nu weer Het Achterhuis aan het lezen
"GF GF, er ligt nog een laag van 3 meter sneeuw op de parkeerplaats!"quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
"GF, GF, het condoom is te klein!"
"GF, GF, de vloer is slecht gedweild"
"GF, GF, we hebben de lattenbodem gesloopt"
etc.
enz.
Ja, ik zou er bijna blij van wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan, heeft er toch iemand wat over Londen gezegd voor je.
Ik wil altijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij wil wel he?![]()
toffe foto's Fles
slopen kunnen ze welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
"GF, GF, het condoom is te klein!"
"GF, GF, de vloer is slecht gedweild"
"GF, GF, we hebben de lattenbodem gesloopt"
etc.
enz.
tot morgen beroemdequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga douchen, en dan zullen jullie me morgen weer terugzien!
Ben trouwens op old-school tour, ben nu weer Het Achterhuis aan het lezen
diegene die dat zegt komt uit japanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
"GF GF, er ligt nog een laag van 3 meter sneeuw op de parkeerplaats!"
Als de rest gebruik maakt van de aanbieding regel ik het verschil met BA/KLM of EasyJet voor datzelfde weekend voor jou en kun je kiezen of je Schiphol of iets anders wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, London.
Het zit zo: ik heb het min of meer voor elkaar dat ik mee kan, maaaaaaaaaaaar.
Morgen boeken is voor mij te kort dag, omdat het dan te kort in de week heeft gezeten zeg maar.
Meneer taart is nou eenmaal niet heel makkelijk, maar er kan veel, als ik even kan afwachten.
Kortom: ik wil erg graag mee en het zit er (voor maart) dit jaar ook zeker in, maar morgen boeken kan en ga ik dus niet doen.
Als er mensen zijn die dat wel willen moeten ze dat natuurlijk gewoon doen, jullie moeten gewoon lol gaan hebben en niet gaan zitten wachten op mij. Maar wachten mag natuurlijk ook, en dan ga ik graag alsnog mee met een volgende leuke aanbieding.
Wil ik dat wel wetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slopen kunnen ze wel![]()
morgen weer nieuwe douchekoppen halen
Ik zal maar niet vragen wat ze daarmee hebben gedaan dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slopen kunnen ze wel![]()
morgen weer nieuwe douchekoppen halen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil ik dat wel weten... ?
Zeker die met 'massagefunctie' hmm?
ja maar dan vliegen we niet tegelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als de rest gebruik maakt van de aanbieding regel ik het verschil met BA/KLM of EasyJet voor datzelfde weekend voor jou en kun je kiezen of je Schiphol of iets anders wilt
Nee, dat is waar maar ik probeer ook maar iets te verzinnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dan vliegen we niet tegelijk
Ik lees 'm nu in het Duits.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot morgen en welterusten. Ik heb het dagboek van Anne Frank (in het Engels uiteraard) ook meerdere keren gelezen
gewoon afgebrokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat ze daarmee hebben gedaan dan.
Daar is mijn Duits niet goed genoeg voorquote:
mijne iig welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is mijn Duits niet goed genoeg voor![]()
quote:
anne frank was toch een nederlandsequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is mijn Duits niet goed genoeg voor![]()
Nee, ze was Duits en kwam op ik meen haar 4e naar Amsterdamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
anne frank was toch een nederlandse
1/50 F/2,8 ISO 200 en Image Stabilisationquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe heb je dat scherm met de snelheid zo scherp in beeld gekregen? Dat heb ik ooit in de ICE geprobeerd met 300 km/u, en op de foto zie je de cijfers alle kanten op stuiteren!
En die foto met die geeltinten.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
Als de rest gebruik maakt van de aanbieding regel ik het verschil met BA/KLM of EasyJet voor datzelfde weekend voor jou en kun je kiezen of je Schiphol of iets anders wilt
Misschien moet je gewoon beugels aan de muur monteren in de douchequote:
Ik doe wel vaker gek alleen weet jij dat nog nietquote:
dat werkt ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon beugels aan de muur monteren in de douche... Net zoals in een gehandicaptentoilet
..
Dat heb ik toch al zeker 25+ keer gedaanquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe wel vaker gek alleen weet jij dat nog niet
beter dan zwemmenquote:
Madness. Pak toch lekker de ¤ *quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al zeker 25+ keer gedaan
Nee, want dat is niets sneller en vaak net zo duur of nog duurderquote:
Maar wel meer spoorkilometers en nog wat bordjes ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want dat is niets sneller en vaak net zo duur of nog duurder
huh?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo een keer lelijk doen worden werkt
Ja, ik ben ook gek maar ik help graag iemand als ik kanquote:
Het lijkt me wel leuk om een keer te doen maar niet alleenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel meer spoorkilometers en nog wat bordjes ook
Laat maar zien wie de baas isquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo een keer lelijk doen worden werkt
Valt wel mee, toch...? En anders weet ik nog wel iets om warm te wordenquote:
Ja, maar dat gaan we niet doen, ik wacht wel even af wat de rest doet en dan zie ik wel verderquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik ben ook gek maar ik help graag iemand als ik kan
Ik ook ... douchen en dan naar bed... (om te slapen jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch...? En anders weet ik nog wel iets om warm te worden...
Weet in ieder geval dat als de rest dus zou boeken jij ook gewoon kunt gaan al boek je dus veel later. Kost jou dan niets meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaan we niet doen, ik wacht wel even af wat de rest doet en dan zie ik wel verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |