Kloptquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die nieuwe versie schijnt echt zwaar bagger te zijn, heb hem dus nog niet geinstalleerd.
van sommige mensen wordt ik echt moequote:
Tisser suikerbeeb?quote:
Sorry, ik dacht verkeerde dingenquote:
nee, ik hoest al genoeg,,,,quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
samen in Moerdijk die boven een kampvuur houden?
over de zeik zijnquote:
Je hebt het toch niet over mij he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van sommige mensen wordt ik echt moe
oh dacht dat het een zeehond was blijk jij het gewoon te zijnquote:
ik kreeg ze net vandaag van mijn moederquote:
een zieke zeehond noemden ze me op mijn werkquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dacht dat het een zeehond was blijk jij het gewoon te zijn
Lucky fishquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kreeg ze net vandaag van mijn moeder
Ik !quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Muck het volgende:
Beetje foto's van slapende Muckies posten
Als je het waagt om suikerbeeb de zee in te rollen, krijg je ruziequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dacht dat het een zeehond was blijk jij het gewoon te zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Muck het volgende:
SnurkMuckquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Muck het volgende:
Dan heb je nog niet gezien wat of dattie in KPD gezet hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij he?
Precies, dat mag ik alleen, mits ik meerol!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het waagt om suikerbeeb de zee in te rollen, krijg je ruzie.
In de KSCquote:
sym kan naar jouw toe komenquote:
Wattan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van sommige mensen wordt ik echt moe
ik zou haar hooguit aan Blijdorp verkopen en haar dan elke dag bezoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het waagt om suikerbeeb de zee in te rollen, krijg je ruzie.
Hahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym kan naar jouw toe komen![]()
en van de rest weet ik het niet
lastige klantenquote:
Dank voor deze nuttige informatie DMquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Londen is de hoofdstad van Engeland.
Gevondenquote:
Tottenham Hotspur en Arsenal spelen erquote:
Ja, maar dan ga ik gewoon vluchten boeken en is het jammer als ik er niet benquote:
Ja, en Chelsea, Fulham en Westhamquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur en Arsenal spelen er
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaaaaaaaaa rollebollen
ik zeg ook maar weer eens iets
Ik geloof dat er zo iets over gezegd wordt, dus nog even geduld jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik gewoon vluchten boeken en is het jammer als ik er niet ben![]()
Hoe heb je dat scherm met de snelheid zo scherp in beeld gekregen? Dat heb ik ooit in de ICE geprobeerd met 300 km/u, en op de foto zie je de cijfers alle kanten op stuiteren!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Treinenplaatjes uit Hongarije:
De Railjet bewijst dat het wel degelijk KAN, wat men met Fyra probeert![]()
[ afbeelding ]
Budapest Nyugati, 29 december 2010. Zo moet het er in de klimaatkamer ook ongeveer uitzien. Het vriest op dit moment een graad of 16 daar.
[ afbeelding ]
Balassagyarmat, Bzmot Paradise, 30 december 2010.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Szécsény, 30 december 2010. De laatste trein van het jaar op het laatste station van het jaar.
[ afbeelding ]
Hatvan, 2 januari 2011. De eerste trein van het jaar op het eerste station van het jaar. Met de groeten van mijn kameraad Zsolt![]()
[ afbeelding ]
Budapest Keleti, 3 januari 2011. Ik was veel te vroeg voor de RailJet terug naar München, dus heb nog even wat staan schaken met een lokale sigarenroker. Deze pot verloor ik, de rematch met wit werd remise. 300 forint verloren en die man had weer een blik bier verdiend![]()
[ afbeelding ]
meestal zijn het dan ook nog vrouwenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat die bestaan in jouw vak
Ik wacht in spanning af Rijkequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat er zo iets over gezegd wordt, dus nog even geduld ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |