Op zich wel goed natuurlijk dat de kinderen leren dat er dus verschillen zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, dat is namelijk een enorm stomme vergelijking
Heeey, Bossiequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo was wel leuk met de collega;s en partners. Best wel goed restaurant. hoofdgerecht vond ik wel wat karig, maar was wel erg lekker.
Ja, dat is dus de conclusie die dat jong moet trekken. Snap dat nou.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, dat is namelijk een enorm stomme vergelijking
Oehquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Daar hebben ze in het Imperial War Museum een heel groot schaal model van (iets van 20 meter of misschien nog wel groter) maar in het echt lijkt het me nog veeeeeeel indrukwekkender
Leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo was wel leuk met de collega;s en partners. Best wel goed restaurant. hoofdgerecht vond ik wel wat karig, maar was wel erg lekker.
Ja. Ik word er alleen altijd nogal opstandig van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel goed natuurlijk dat de kinderen leren dat er dus verschillen zijn
Wat ist lellebel?quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat het een goede leermethode is om zelf iets te onderzoeken. Het is zo makkelijk om iets voor te kauwen maar zo leer je waarschijnlijk meer qua inhoudquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Ik word er alleen altijd nogal opstandig van.
Die nieuwe versie schijnt echt zwaar bagger te zijn, heb hem dus nog niet geinstalleerd.quote:
samen in Moerdijk die boven een kampvuur houden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |