Het vriendje of de sleeve?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:01 schreef EsseEi het volgende:
haha soempie ik zag eerst je foto en dacht: ohh die is tof! Mooie kleuren, leuke bloempjes, vette combinatie!en daarna las ik pas het commentaar van je vriend
nou als je 'm wil dumpen stel ik me wel beschikbaar! Maar die bloemetjes vind ik juist leuk, inderdaad om dat blauwe vlak er meer bij te betrekken. En rondom vasthaken zullen ze geen haak-probleem geven
lekker productief geweest Trui!en echt vrolijke kleuren ook weer!
Iedere keer denk ik: gaaf die shawls en dekens!en zo vrolijk!
maar ik weet gewoon dat ik het helemaal niet leuk vind om te haken...terwijl het resultaat tof is maar ja...ik hou het liever bij beestjes ofzo. (en ik weet niet zo goed wat ik met een deken moet, of wacht...misschien toch wel: vriend loopt altijd te zeuren dat mijn dekbedden (in rotterdam en bij m'n ouders) te kort zijn, dan kan ik iets meer in stijl over het voeteneind leggen) Nou wie weet...
hihi!quote:
de sleevequote:
ik maak ze van vrij dik garen: partner 6 van phildar, en ook een paar kleuren met phildar aviso. het eerste is voor naald 6, het tweede voor naald 5, maar ik doe alles met naald 7 nu, en 't valt niet echt op dat sommige met een ander garen zijn gemaakt. maar het meeste doe ik dus met partner 6. één zo'n hexagon wordt vrij groot, wel 16 cm breed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Trui, welk garen heb je gebruikt voor die mini-dingen? Ziet er zo fijn uit! Beetje Lucy-achtig...
Netjes trui!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:25 schreef trui het volgende:
had je 'm niet rondgehaakt dan, herfstblad?
wij hebben vanavond een paar afleveringen Dexter gekeken (we liepen nog wat achter, hebben nu seizoen 3 erop zitten). resultaat op haakgebied: 45 minirondjes voor de deken.
[ afbeelding ]
Dat lost mn probleem van mn studie even zat zijn toch niet opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef trui het volgende:
nou eh... sorry maar neen!misschien moet je gewoon es echt op kamers gaan whoopdidoo.
Ohhhh, die zag ik inderdaad ook zondag en had direct zoiets van: die wil ik!! Echt geweldig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef trui het volgende:
ah, gevonden: meer een poncho zo te zien, of een hele grote stola. ik vind 'm erg mooi, en zo leuk met die variatie in steken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja pip was de pinguin, had m kleiner verwacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef mijsje het volgende:
er worden weer hele mooie dingen gemaakt!
volgens mij was Spiegelei de rode draak aan het maken, volgens mij liet ze hem zien tijdens de vorige meet...
pip, was dat niet die pinguin?
ik ben bezig met de naadjes te naaien van de bal. ik heb de helft van de vlakjes nu op de goede plek zitten dus hij is bijna klaar...ik vind hem weer helemaal
whoop, ik vraag me soms wel eens af of je wel de goede studie hebt gekozen... je praat nooit positief over je studie en het studeren in het algemeen...
Ik heb er verschillende en mijn ervaring is dat ze warm zat zijn zolang het gebruikte garen lekker warm is. Alleen als het waait is het iets minder.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef YPPY het volgende:
Dexter seizoen 6 is spannend! Ik volg het half, maar ik zat soms echt op het puntje van de bank.
Ik vind de omslagdoek wel erg leuk, ik denk dat ik een projectje heb voor de rest van de drops merino die er nog ligt. Is dat wel warm, zo'n open doek?
yepz, heb er hier nog eentje liggen van vroeger gemaakt door mn oma, lekker warmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef YPPY het volgende:
Dexter seizoen 6 is spannend! Ik volg het half, maar ik zat soms echt op het puntje van de bank.
Ik vind de omslagdoek wel erg leuk, ik denk dat ik een projectje heb voor de rest van de drops merino die er nog ligt. Is dat wel warm, zo'n open doek?
quote:
Nou, het hoeft al niet meer, want ik heb zojuist een nieuwe en veel grotere laptop gekregen van m'n vriend. Net een dag nadat die sleeve af is. Volgens mij deed ie het er gewoon om. De laptop gaat naar een vriendin, dus misschien dat zij die sleeve er wel bij wil hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:09 schreef Wampi het volgende:
Ik was jullie ook kwijt.
Soempie, je sleeve is superleuk! Ik zou ook met bloemetjes doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |