Het vriendje of de sleeve?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:01 schreef EsseEi het volgende:
haha soempie ik zag eerst je foto en dacht: ohh die is tof! Mooie kleuren, leuke bloempjes, vette combinatie!en daarna las ik pas het commentaar van je vriend
nou als je 'm wil dumpen stel ik me wel beschikbaar! Maar die bloemetjes vind ik juist leuk, inderdaad om dat blauwe vlak er meer bij te betrekken. En rondom vasthaken zullen ze geen haak-probleem geven
lekker productief geweest Trui!en echt vrolijke kleuren ook weer!
Iedere keer denk ik: gaaf die shawls en dekens!en zo vrolijk!
maar ik weet gewoon dat ik het helemaal niet leuk vind om te haken...terwijl het resultaat tof is maar ja...ik hou het liever bij beestjes ofzo. (en ik weet niet zo goed wat ik met een deken moet, of wacht...misschien toch wel: vriend loopt altijd te zeuren dat mijn dekbedden (in rotterdam en bij m'n ouders) te kort zijn, dan kan ik iets meer in stijl over het voeteneind leggen) Nou wie weet...
hihi!quote:
de sleevequote:
ik maak ze van vrij dik garen: partner 6 van phildar, en ook een paar kleuren met phildar aviso. het eerste is voor naald 6, het tweede voor naald 5, maar ik doe alles met naald 7 nu, en 't valt niet echt op dat sommige met een ander garen zijn gemaakt. maar het meeste doe ik dus met partner 6. één zo'n hexagon wordt vrij groot, wel 16 cm breed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:27 schreef Lijnloos het volgende:
Trui, welk garen heb je gebruikt voor die mini-dingen? Ziet er zo fijn uit! Beetje Lucy-achtig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |