De bovenkant is open, de halve cirkeltjes zeg maar. Ik zal van de week even een foto van de bovenkant maken, dan zie je de binnenkant ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef trui het volgende:
leuk! alleen zie ik niet zo goed voor me of 't echt een zakje is uiteindelijk, in de zin van of ik er iets in kan doen? (ik ben nl op zoek naar ideeën om een traktatie in te verpakken).
Leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef Stiemie het volgende:
En van een restlapje vilt en een katelschaar maak je heel eenvoudig ravioli om mee te spelen
[ afbeelding ]
Wat onwijs schattig! Ik vind die donuts van fimo ook zo leuk als bedel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Voor dit creatieve deel van Fok!forum kom ik wel uit de leesmodus.![]()
Ik maak bijna alleen maar kleine creaties:
[ afbeelding ]
Drie miniatuurcactusjes.
[ afbeelding ]
Een buddha van 1 bij 1,5 cm in een flesje.
Allebei van Fimoklei.
Dat is echt heel schattig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb van een leuk kopje een speldenkussen gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha die zijn wel tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef tdrone het volgende:
ik hoop dat hier niet alleen "knutselcreaties"mogen staan want ik vond dit te weinig om een topic over te openen
heb laatst de app atomic toy gedownload op mijn Ipod en daar kun je ook wat mee kliederen etc. hier
mijn resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaaf!!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Een hamsterkast, van een ikea expedit kast gemaakt!![]()
Dat moet ik ook proberen! Binnenkort eens een aansteker van m'n vriend bietsenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Johnny.D het volgende:
Motor van twee aanstekers + secondelijm:
[ afbeelding ]
uitleg
Wat gaaf. Is de hamster er ook blij mee?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
wel foto's plaatsen als het lukt hoor, ik zou het ook wel willen doen, maar ik snap geen bal van die omschrijvingquote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet ik ook proberen! Binnenkort eens een aansteker van m'n vriend bietsen
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest dit van een KSC'er posten in crea
Ik verveelde me en ging kapotte pennen aan elkaar plakken, het resultaat is een 'dit' die de KoffieSlowChat adoreert![]()
[ afbeelding ]
Eng monsta!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest dit van een KSC'er posten in crea
Ik verveelde me en ging kapotte pennen aan elkaar plakken, het resultaat is een 'dit' die de KoffieSlowChat adoreert![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wat mooi geworden Ingrid en tof ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een theedoos beplakt met decopatch. Op de foto lijkt het soms wat slordig, maar dat is niet zo.
Bovenkant
[ afbeelding ]
Zijkant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:18 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk Ingrid, en Fiepje ik vind die plaaten voor op de babykamer heel leuk.
Ik rijg en maak naast sieraden soms sleutelhangers.
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn er helemaal blij mee, ze rennen echt overal op en onder. Heel leuk om te zien!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat gaaf. Is de hamster er ook blij mee?
wat leuk!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
En weer een op aanvraag van een KSC'er
Pedobear staat in de spoiler omdat de plaatjes anders jullie mooie topic overhoop gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raap me op
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Wat een leuk idee! Volgens mij is dat ontzettend leuk om te maken. Zelf zou ik zoiets leuk vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Momenteel ben ik druk met decopatch. Foto's lukten niet heel best.
Zie de pompoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodshoofd
[ afbeelding ]
Boompje
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Op de NSO waar ik werk bieden we de kinderen workshops. Een groot deel wordt gegeven door ingehuurde mensen, een klein deel moet gegeven worden door ons. Ik sta pas kort op de NSO dus vind het nog wel lastig om in te schatten wat de kinderen aankunnen. Toen ik laatst eens naar een sleutelhanger van mij keek, dacht ik, dat is makkelijk te maken, maar ik hoop dat ik mijn verwachtingen niet te hoog heb gespannen. De kinderen krijgen er 3x 1 uur voor en ik dacht aan ze eerst laten schetsen, dan laten knippen en verzamelen en dan in elkaar zetten. Vanavond heb ik even 2 voorbeeldjes in elkaar gezet. Ik vind ze wel leuk geworden, maar erg slordig. het is vrijdag avond en ik heb een wijntje en doe het bij 2 schemerlampjes.Maar voor de kinderen maakt het niet uit als het ze maar inspireert. Deze twee zijn wel erg meisjesachtig dus zoek ik eigenlijk nog een voorbeeld voor stoere jongens van een jaar of 10. Ik heb alleen paarse en beige sky, verder heb ik vrij veel kleuren vilt en knopen.
Anyhow, ik vond dat mijn voorbeeldjes wel in het kleine creaties topic mochten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie jij hier niet een nieuwe toekomst voor je in weggelegd en dan met name in massaproduktie in een nieuwe markt?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef Allesea het volgende:
Paar portomoneetjes die ik net heb gemaakt ^^
Mooi gedaan zeg, het ziet er echt netjes uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de buitenthermometer gerenoveerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaaaaaaa
[ afbeelding ]
Helemaal kaal geschuurd, grondlaag gespoten, geplijst met scotch, weer een grondlaag gespoten en die weer gepolijst met scotch. Daarna in vier lagen de laklaag eroverheen. Schaalverdeling nagemaakt en deze met overtrekpapier overgezet en daarna ingeschilderd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:42 schreef trui het volgende:
vind ik ook! maar hoe heb je dat nou precies gedaan dan?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal kaal geschuurd, grondlaag gespoten, geplijst met scotch, weer een grondlaag gespoten en die weer gepolijst met scotch. Daarna in vier lagen de laklaag eroverheen. Schaalverdeling nagemaakt en deze met overtrekpapier overgezet en daarna ingeschilderd.
Hij ziet er weer prima uit en kan zo aan de blokhut gespijkerd worden, maar als je van dichterbij kijkt, dan zie je echt wel dat het handwerk is hoor
kolere... heb je mooi gedaan !quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef ElisaB het volgende:
Jeu
[ afbeelding ]
En hier het kleurverschil door de herstelwerkzaamheden
[ afbeelding ]
En klaar is ElisaB
Dank je welquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kolere... heb je mooi gedaan !![]()
Leuk zeg! Ik heb nooit van flock gehoord. Is het erg stug?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef annelotje het volgende:
Ik heb iets gemaakt wat ik ergens anders niet kwijt kan dus maar even deze omhoog schoppen...
Ik heb uit flock een 2 hertjes geknipt en deze op rompertjes gestreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een beetje fluweelachtig spul, en vrij soepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ik heb nooit van flock gehoord. Is het erg stug?
Wat een geweldige rompersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef annelotje het volgende:
Ik heb iets gemaakt wat ik ergens anders niet kwijt kan dus maar even deze omhoog schoppen...
Ik heb uit flock een 2 hertjes geknipt en deze op rompertjes gestreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
coolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef annelotje het volgende:
even dit topic omhoog schoppen!
Ik heb voor halloween een halloween kitty gefröbeld om op het raam te plakken.
[ afbeelding ]
Wat mooi gemaakt!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef Tammymara het volgende:
Sleutelhangers: (dit is een hele drukke maar kon van de andere even geen foto vinden)
[ afbeelding ]
En boekenleggers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En oorbellen
[ afbeelding ]
En echt een inieminie engeltje
[ afbeelding ]
Hoe groot (of klein) is dit? Mooi zegquote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef annelotje het volgende:
die engeltjes zijn cute!
Ik ben ook aan het fröbelen geweest. Wat een priegelwerkje maar ben er wel erg blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Muck het volgende:
Ziet er tof uit annelotje! Waar zijn die bloemen van gemaakt?
Ik heb sleutelhangers gehaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt? Ik zag het zonder je beschrijving te lezen, vind het best duidelijk (en mooi)quote:Op maandag 7 november 2011 10:35 schreef trui het volgende:
ik moest er wel bij vertellen dat het een klavertje vier moest voorstellen maar allez.
Wat cutequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef saaw het volgende:
Kwam dit tegen en ben van plan ook zoiets te maken
[ afbeelding ]
Dus eerst maar eens op speurtocht naar voldoende fantastische theekopjes.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[ afbeelding ]
Close-up van mijn shirt zodat de tekst te lezen is. Normaal is ie gewoon te lezen maar op de foto niet. Wat een aidsartiesten/bands zijn die 3 trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude post, maar wel gaaf dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de foto overkill. Men neme, 2 enorme platen hout. Vervolgens pak je een goede beamer, beam je je logo op de platen en trek je ze over met potlood. Daarna zaag je de letters er uit, en maakt alles netjes mat zwart. Vervolgens plexiglas er achter, en een constructie bedenken met poten aan de achterkant waardoor hij rechtop blijft staan, et voila. Dan heb je dus een bord van 4,5 bij 1,3 waar je logo opstaat, wat in alle kleuren kan oplichten.
Nooit geleerd recht te knippen op de kleuterschool?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[ afbeelding ]
Close-up van mijn shirt zodat de tekst te lezen is. Normaal is ie gewoon te lezen maar op de foto niet. Wat een aidsartiesten/bands zijn die 3 trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet jonge, is underground!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nooit geleerd recht te knippen op de kleuterschool?
Vet.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cadeautje
Ziet er inderdaad uit alsof het onder de grond, in het donker, gedaan is ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dat moet jonge, is underground!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef Muck het volgende:
Men neme: wat restjes vilt en een berg pailletjes en kraaltjes...
Deze voegt men samen, et voila!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cadeautje
Echt gaaf, hoe groot is zon gasbrander? Is dat niet gevaarlijk?quote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef Faazz het volgende:
Creatief omgaan met een gasbrandertje + gebroken glas (fotolijstjes ed.) en een shitload aan geduld + vaste hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cadeautje
Oh wat zijn die dingen leuk en mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:02 schreef Muck het volgende:
Dank jullie!
Ik heb hem ook in het roze gemaakt inmiddels
[ afbeelding ]
Erg leuk gedaan! Heeft iets kunstig.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cadeautje
Thanks!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh wat zijn die dingen leuk en mooi
Ik had er al wat over geroepen, maar ik vind hem echt leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef trovey het volgende:
Speldenkussen van restjes wol, een flessendop en beetje kussenvulling,.
[ afbeelding ]
Zijkant.![]()
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte de tekening, en een vriendin maakte er een stempel van:
[ afbeelding ]
Het is de kop van een van mn honden!
Dank, ik kreeg hem net met de post, hij is een mooie maat ook, echt cool!quote:
is nogal hard en slecht voor je tanden, dat welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:20 schreef trui het volgende:
estolan, lollies van fimoklei, hmm. dat smaakt toch nergens naar?
Scuzy, de naam staat normaal door de foto's zodat ze niet op andere sites gezet kunnen worden. Dit ivm dat het al is voorkwam dat iemand deed alsof die persoon het gemaakt had, en zo wilde verkopenquote:
ja, of hyves of facebook, ligt ermaar aan vanuit welk medium er naar haar gemailt wordtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ze verkoopt toch gewoon via dr blogspot?
Iemand anders noemde het ijspegeltjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Die boompjes vind ik geweldig ja![]()
Zijn die oorbellen niet heel erg kwetsbaar?
Ik vind ze er een beetje uitzien als skeletvingertjes
Hoe durft iequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:27 schreef annelotje het volgende:
Faazz wat leuk! En hoe je hebt aangeboden... Super! Kan mijn vriend nog wat van leren. Die was in de veronderstelling dat Valentijnsdag vandaag is....
Wauw wat gaaf!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:12 schreef Faazz het volgende:
[..]
Iemand anders noemde het ijspegeltjesIk weet niet of ze kwetsbaar zijn. Op zich wel denk ik. Maar ik heb vorig jaar aan een megaproject gewerkt en een mobiel van glas gemaakt. Het kruis waaraan dat hing is ook van glas en moest heel het gevaarte tillen en woog toch gauw 500gr als ik me niet vergis. Hij leeft nog steeds volgens mij. De boompjes daarentegen zijn bijna allemaal kapot gesprongen vanwege krimp bij afkoelen, dus ik zou eens ander glas moeten proberen of een andere methode moeten gebruiken..
[ afbeelding ]
Ik vind hem geniaalquote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte de tekening, en een vriendin maakte er een stempel van:
[ afbeelding ]
Het is de kop van een van mn honden!
Vooral de fimoklei-creaties vind ik erg leukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef Estolan het volgende:
Hier een update wat mijn vriendin maakt!
Van Fimo klei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buttons van stof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sieraden van glas, kunstof en natuursteen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valentine specials:
[ afbeelding ]
Gebreide etuitjes ( voor eventueel sieraden ):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sieraden doosjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo nu en dan verkoopt ze ook deze producten, via Hyves en Facebook. Heeft ook in een aantal tienerbladen gestaan, voornamelijk omdat je ook speciale wensen kan doorgeven als je iets gemaakt wilt hebben.
http://sweetcandystuffs.blogspot.com
Nee, dat is me te spammerig.quote:
Ik zit hier op FOK!, niet op facebook.quote:
Snap uhm niet. Weinig reclame hierquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit hier op FOK!, niet op facebook.
Iets wat ik leuk gemaakt vind, ga ik dus niet op lopen zoeken en liken zodat jij/je vriendin makkelijk reclame voor zichzelf kan maken
En toch doen we daar niet aanquote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
Snap uhm niet. Weinig reclame hier
dat heeft ze ondertussen alquote:
Ze hebben ze bij Action, ik geloof 1,29quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Cupcakes <3
Die wil ik voor op hondenkleren <3
Die zijn wel wat uitgebreider en ingewikkelder.quote:
Oh wauwquote:Op maandag 5 maart 2012 13:46 schreef annelotje het volgende:
wat een leuke dingetjes weer! en wat fijn om te lezen dat de spaarvarken oogjes heeft
Ik zou nog mn uiltje showen:
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn wel wat uitgebreider en ingewikkelder.
[ afbeelding ]
Heilige kunst uit het buddhisme / hindoeisme, vaak van gekleurd zand gestrooid, echt mooi, die echte dan he
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef annelotje het volgende:
Ik heb weer een uiltje gemaakt! Deze keer een grote. (er zit een heel kussen in)
Vrienden van ons gaan met hun kleine emigreren naar frankrijk dus het uiltje heeft een hollands thema.
Voor pap en mam ga ik zelfgemaakte franse nougat geven in een pot met hollands motief
[ afbeelding ]
en natuurlijk heeft ie ook een staartje!
[ afbeelding ]
De applicaties heb ik gemaakt met flock dus het is lekker aaibaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Dottey het volgende:
ahhhh het visje drijft nu al met zijn buik omhoog !
Zielig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Zielig manje moet ze niet zo veel voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kunnen ze niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ik vind het erg kunstig, persoonlijk vind ik dit niet een van je mooiste, maar ik blijf het erg knap vinden.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef Faazz het volgende:
Ben maar weer eens bezig geweest
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
je moet ze niet zo veel voerenkunnen ze niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dank jeThanks! We zijn allebei fan van Nintendo en wonen onderhand in een Mariomuseumquote:
Het wordt tijd dat ik mijn up-kussen eens afhaakPrachtig zegquote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef Faazz het volgende:
Ben maar weer eens bezig geweest
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hier gekocht!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef annelotje het volgende:
oh wat leuk!! Waar heb je dat patroon vandaan? Ik heb ook een borduurmachine en ik hou van uiltjes!
Die site is vreselijk verslavend...heb de halve shop al leeg gekochtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:48 schreef annelotje het volgende:
oh de hebben daar heel veel uildingetjes! Slecht voor de portemonnee! Thnx voor de link.
Thanks!quote:
Ik zie je die vraag elders ook stellen. Het antwoord is simpel: als men dat al heeft, staat het in hun sig. Verder wordt het hier niet toegestaan om eigen webshops te promoten, daar we hier geen (semi)commerciele inslag hebben én dat wordt gezien als reclame etc. Dus er verder naar vragen is niet nodigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:18 schreef Estolan het volgende:
Ik zie hier vaak wel leuke dingen langskomen, zijn er hier ook mensen met webshops, via Etsy enz?
Ik heb ooit als hobby een 'goedkope' borduurmachine gekocht. Daar kon ik lang niet zoveel mee als dat ik hoopte. Gaf voornamelijke veel frustratie, omdat ik dingen wilde maken die er niet op konden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef koekie_monzter het volgende:
Wat een leuke dingen maken jullie zeg! Echt knap.
Toen ik las dat die uiltjes gemaakt zijn met een borduurmachine, ben ik eens naar meer informatie gaan zoeken (lijkt mij ook wel leuk om zoiets te kunnen maken). Ik kan er eigenlijk weinig info over vinden, behalve dat zo'n machines erg prijzig zijn en je patronen hebt in diverse formaten. Weten jullie een site met meer info hierover? En weten jullie of er ook betaalbare machines zijn? Ik zie eigenlijk vooral prijzen die meer passen bij iemand die echt een onderneming ermee begint, voor mij zal het toch vooral een hobby zijn.. Hoe zit dat bij jullie? Is het voor jullie een hobby, of zit er een onderneming aan vast? Veel vragen he ;-). Ben in ieder geval erg benieuwd :-).
wat heb je nu dan wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:27 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik heb ooit als hobby een 'goedkope' borduurmachine gekocht. Daar kon ik lang niet zoveel mee als dat ik hoopte. Gaf voornamelijke veel frustratie, omdat ik dingen wilde maken die er niet op konden.
Ik heb nu een duurdere machine en kan er alles op. Gebruik hem wel voornamelijk zakelijk, dat scheelt enorm.
Wat ik veel om mij heen hoor, is dat veel mensen zo'n machine willen en/of kopen, maar er uiteindelijk na een tijdje niets meer mee doen. Want op een gegeven moment staat overal wel iets op geborduurd.
Maar een betaalbare machine, dat ligt aan je budget. Ik ben begonnen met een 2e hands machine van 300 euro. Alleen komt daar niet zo'n uiltje uit....
Heb je nog vragen, stel ze maar!
Hoe naar is dat, als je vriendin dingen voor je maakt die je in het openbaar moet gebruiken. Geen persoonlijk oordeel over dit specifieke geval hoor, niet lullig bedoeld ofzo, maar je zal 't 3x niets vinden, dan kun je er toch moeilijk onder uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Muck het volgende:
Vanavond heb ik van vilt een nieuw hoesje voor de telefoon van mijn vriend gemaakt:
[ afbeelding ]
Het idee komt uit dit topic: Vilt
nou, aangezien ik het op verzoek gemaakt heb, zal dat in dit geval wel meevallenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoe naar is dat, als je vriendin dingen voor je maakt die je in het openbaar moet gebruiken. Geen persoonlijk oordeel over dit specifieke geval hoor, niet lullig bedoeld ofzo, maar je zal 't 3x niets vinden, dan kun je er toch moeilijk onder uitEen beetje zoals de hippe gebreide trui van oma zeg maar.
Ah ok, hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, aangezien ik het op verzoek gemaakt heb, zal dat in dit geval wel meevallen
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ah ok, haha
Ik zag dat alleen al zo helemaal voor me, dat íe z'n telefoon niet meer en publique op durft te nemen xD
nogmaals, no offence
Hij is vet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Johnny.D het volgende:
Motor van twee aanstekers + secondelijm:
[ http://img593.imageshack.us/img593/9030/c36020110116141719mediu.jpg (copy/paste deze link) ]
uitleg
Dat is toch zo'n pukkeltas?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Muck het volgende:
Ik ben er persoonlijk niet zo weg van
Dat komt waarschijnlijk doordat iemand die ik ken 'echte' mandala's maakt, waardoor deze ingekleurde versies wat kinderlijk overkomen.
Ik had al een tijdje een handtas liggen die wel handig was, maar ook erg saai.
[ afbeelding ]
Daarom heb ik hem vanmiddag maar eens versierd
[ afbeelding ]
Alestormquote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
Op een shirt van maat S, dus een kleine creatie. Zelf ontworpen en daarna op het shirt gestreken met transferpapier:
[ afbeelding ]
De foto is niet geweldig zie ik nu.
leuke stofjes heb je gebruikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik heb een portemonneetje in elkaar genaaidM'n eerste redelijk gelukte project met naaimachine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wilde ik net zeggen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:25 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
leuke stofjes heb je gebruikt.
Die is ook leuk geworden!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef krullebol81 het volgende:
van dit
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in, een gewone kinderstoel was misschien handiger geweest.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Heel tof, alleen echt een onhandig kraamkado, duurt nog zo lang voor dat kind er iets mee kan
Wow, wat leuk!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef krullebol81 het volgende:
kan eindelijk laten zien wat ik gemaakt hebt, stond al een tijdje klaar maar nu is baby geboren, kado gegeven en ze vonden het erg mooi.
Ik ben er erg trots op!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, een gewone kinderstoel was misschien handiger geweest.
die hadden ze al van opa en oma gekregenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, een gewone kinderstoel was misschien handiger geweest.
Okequote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
die hadden ze al van opa en oma gekregen
gaaf man!quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:37 schreef MaximusTG het volgende:
Dit leek me wel een geschikte plek hiervoor
Cover gemaakt voor mn Kobo Touch; Wat stevig karton, oude spijkerbroek, elastiek, naald en draad en lijm.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eerst uit karton een rug, en een voor- en achterkant gesneden, iets groter dan de Touch zelf. Die met wat tape aan elkaar gezet met heel iets speling, zodat je em kan vouwen.
Toen een kartonnetje uitgesneden die net iets kleiner is dan de touch.
Vervolgens een oude spijkerbroek kapot geknipt, stuk met genaaide naad op de rug van de cover geplakt. Vervolgens rest stof beetje op maat geknipt, en om het karton heen gevouwen en gelijmd.
Daarna nog een ander lapje stof voor de binnenkant, randjes weer netjes omgevouwen zodat je geen open randen hebt. Stukje karton dat iets kleiner is voor de touch ook met stof bedekt. Aan achterkant vastgeplakt. Toen dat droog was de elastieken op maat gemaakt, gepast met de touch. Toen de elastieken op de rand met spelden vastgezet, zodat de achterste stukjes ontlast waren. Die ook vastgelijmd, ff geklemd met wat knijpers. Dat uiteindelijk ook in de cover geplakt. Elastiek om em mee dicht te houden vastgezet.
Toen nog het stukje lichtere stof genaaid voor om de voorste rand.
Bedankt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaaf man!
ik snap alleen geen bal van je beschrijving
ja maar kan je ook een begrijpelijke beschrijving maken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:21 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Bedankt!
Haha, ja, tis wel een beetje ingewikkeld zo he.
dat staat in de beschrijving jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee wacht, die naad op de rug was zeker al een bestaande naad van de broek natuurlijk
wel eens bij de kringloop geweest? ze barsten daar van de boekenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:30 schreef MaximusTG het volgende:
Ja precies, van die schuifhoesjes zijn niet zo handig vind ik. En die harde 'boek' covers zijn vaak zo duur... iets van 40 euro soms wel.
Op de naaimachine is ook wel handig ja, maar die heb ik niet. Hoewel, lijkt me lastig om dan strak om karton heen te krijgen?
Je kan ook iets bouwen van een oud vintage boek, das ook gaaf. Maar dan moet je wel een passend exemplaar hebben.
wat knap!quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:25 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor m'n nichtje, ze werd 1 vorige week
Waar woon je en wanneer kan ik een exemplaar afhalen!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef MaximusTG het volgende:
Nou, als er een boekengod is dan heb ik het nu wel goed verpest denk ik. Heb de bladzijden uit het boek gesneden, de rug van het boek aan de binnenkant opgevuld met een stuk van een van de eerste dikkere bladzijdes. Op de binnenzijde van de voorkant heb ik de titelpagina geplakt met klein beetje pritt ter fixatie, en daarna boeklon eroverheen.
Voor de andere kant heb ik twee stukjes stevig karton op maat gesneden van de reader. Op de onderste heb ik het elastiek met de nietmachine vastgezet. Daarop het ander stuk karton geplakt, zodat je de nietjes niet ziet, en ze ook de reader niet kunnen bekrassen. Op het karton dat bovenop komt een leuk plaatje gefixeerd met pritt, randjes netjes ingeknipt en naar de achterkant gevouwen.
Weer boeklon erop, ook ingesneden en naar de achterkant gevouwen.
Dat in zn geheel op de binnenkant van de achterkant geplakt. Stapel boeken erop en laten drogen.
Resultaat:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef MaximusTG het volgende:
Nou, als er een boekengod is dan heb ik het nu wel goed verpest denk ik. Heb de bladzijden uit het boek gesneden, de rug van het boek aan de binnenkant opgevuld met een stuk van een van de eerste dikkere bladzijdes. Op de binnenzijde van de voorkant heb ik de titelpagina geplakt met klein beetje pritt ter fixatie, en daarna boeklon eroverheen.
Voor de andere kant heb ik twee stukjes stevig karton op maat gesneden van de reader. Op de onderste heb ik het elastiek met de nietmachine vastgezet. Daarop het ander stuk karton geplakt, zodat je de nietjes niet ziet, en ze ook de reader niet kunnen bekrassen. Op het karton dat bovenop komt een leuk plaatje gefixeerd met pritt, randjes netjes ingeknipt en naar de achterkant gevouwen.
Weer boeklon erop, ook ingesneden en naar de achterkant gevouwen.
Dat in zn geheel op de binnenkant van de achterkant geplakt. Stapel boeken erop en laten drogen.
Resultaat:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wat mooi gemaaktquote:
Kopen in Hong Kong & verkopen WorldWidequote:
De sieraden maken we ervan, oorbellen, kettingen, ringen etcquote:Op maandag 17 december 2012 12:56 schreef MaximusTG het volgende:
Euh, ik dacht dat dit topic ging over dingen die je zelf had gemaakt..
Deels wel, deels niet. In bijv het Fimo klei topic staat de restquote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Je knutselt het toch niet zelf? Daar gaat dit topic over. Je koopt het en verkoopt het weer door. Het is reuze schattig, maar niet zelf gemaakt.
Ah, als je er nou iets meer over vertelt, past het misschien ook beterquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Estolan het volgende:
[..]
Deels wel, deels niet. In bijv het Fimo klei topic staat de rest
Zal vanaaf wel wat creaties erop zettenquote:Op maandag 17 december 2012 14:22 schreef Lutte het volgende:
Als je zo'n diertje letterlijk van internet aan een ketting hangt vind ik het inderdaad niet zelfgemaakt, maar maak je zelf een armband/ketting/ring van de bedeltjes en kralen toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |