Zie jij hier niet een nieuwe toekomst voor je in weggelegd en dan met name in massaproduktie in een nieuwe markt?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef Allesea het volgende:
Paar portomoneetjes die ik net heb gemaakt ^^
Mooi gedaan zeg, het ziet er echt netjes uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de buitenthermometer gerenoveerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaaaaaaa
[ afbeelding ]
Helemaal kaal geschuurd, grondlaag gespoten, geplijst met scotch, weer een grondlaag gespoten en die weer gepolijst met scotch. Daarna in vier lagen de laklaag eroverheen. Schaalverdeling nagemaakt en deze met overtrekpapier overgezet en daarna ingeschilderd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:42 schreef trui het volgende:
vind ik ook! maar hoe heb je dat nou precies gedaan dan?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal kaal geschuurd, grondlaag gespoten, geplijst met scotch, weer een grondlaag gespoten en die weer gepolijst met scotch. Daarna in vier lagen de laklaag eroverheen. Schaalverdeling nagemaakt en deze met overtrekpapier overgezet en daarna ingeschilderd.
Hij ziet er weer prima uit en kan zo aan de blokhut gespijkerd worden, maar als je van dichterbij kijkt, dan zie je echt wel dat het handwerk is hoor
kolere... heb je mooi gedaan !quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef ElisaB het volgende:
Jeu
[ afbeelding ]
En hier het kleurverschil door de herstelwerkzaamheden
[ afbeelding ]
En klaar is ElisaB
Dank je welquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kolere... heb je mooi gedaan !![]()
Leuk zeg! Ik heb nooit van flock gehoord. Is het erg stug?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef annelotje het volgende:
Ik heb iets gemaakt wat ik ergens anders niet kwijt kan dus maar even deze omhoog schoppen...
Ik heb uit flock een 2 hertjes geknipt en deze op rompertjes gestreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een beetje fluweelachtig spul, en vrij soepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ik heb nooit van flock gehoord. Is het erg stug?
Wat een geweldige rompersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef annelotje het volgende:
Ik heb iets gemaakt wat ik ergens anders niet kwijt kan dus maar even deze omhoog schoppen...
Ik heb uit flock een 2 hertjes geknipt en deze op rompertjes gestreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
coolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef annelotje het volgende:
even dit topic omhoog schoppen!
Ik heb voor halloween een halloween kitty gefröbeld om op het raam te plakken.
[ afbeelding ]
Wat mooi gemaakt!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef Tammymara het volgende:
Sleutelhangers: (dit is een hele drukke maar kon van de andere even geen foto vinden)
[ afbeelding ]
En boekenleggers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En oorbellen
[ afbeelding ]
En echt een inieminie engeltje
[ afbeelding ]
Hoe groot (of klein) is dit? Mooi zegquote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef annelotje het volgende:
die engeltjes zijn cute!
Ik ben ook aan het fröbelen geweest. Wat een priegelwerkje maar ben er wel erg blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Muck het volgende:
Ziet er tof uit annelotje! Waar zijn die bloemen van gemaakt?
Ik heb sleutelhangers gehaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt? Ik zag het zonder je beschrijving te lezen, vind het best duidelijk (en mooi)quote:Op maandag 7 november 2011 10:35 schreef trui het volgende:
ik moest er wel bij vertellen dat het een klavertje vier moest voorstellen maar allez.
Wat cutequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef saaw het volgende:
Kwam dit tegen en ben van plan ook zoiets te maken
[ afbeelding ]
Dus eerst maar eens op speurtocht naar voldoende fantastische theekopjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |