Die bovenste zit toch niet achter glas? Of zie ik dat verkeerd. Maar geinig, ook hoe je dat water hebt gemaakt bij de onderste!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:24 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vouwblaadjesprojectjes, beide achter glas, beide met een papieren bootje
het potje erachter hoort eroverheen te zitten, het bootje is geplakt op de kurken dop daarvan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:29 schreef trui het volgende:
[..]
Die bovenste zit toch niet achter glas? Of zie ik dat verkeerd. Maar geinig, ook hoe je dat water hebt gemaakt bij de onderste!
Ah zo! Zie je het dan nog wel goed genoeg?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
het potje erachter hoort eroverheen te zitten, het bootje is geplakt op de kurken dop daarvan
Niet voor de fotoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef trui het volgende:
[..]
Ah zo! Zie je het dan nog wel goed genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat superschattig!quote:Op zondag 21 juli 2024 11:11 schreef trui het volgende:
klein tussendoorprojectje: ik haakte een paar vingerpoppetjes voor mijn neefje.
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje terug krimpfolie gekocht. Zit een beetje te broeden op ideeën daarvoor. Voor aan steekmarkeerders (geen verrassing vrees ik) en speldjes voor op een saaie tasquote:
Alles op zijn tijd Childquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug krimpfolie gekocht. Zit een beetje te broeden op ideeën daarvoor. Voor aan steekmarkeerders (geen verrassing vrees ik) en speldjes voor op een saaie tas
Evenals epoxy. Daar wil ik boekenleggers mee maken
Als dat gedaan is komen er foto's. De ideeën zijn er, de rust niet
Jaquote:
Ik weet het je bent een. Echte crea beaquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja![]()
wilde alleen even melden dat de ideeën er zijn. En ik vind het gewoon leuk om zelf steekmarkeerders e.d. te ontwerpen
Ja... aard van het beestjequote:Op woensdag 18 maart 2026 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het je bent een. Echte crea bea
Fijn toch, een leuke hobbyquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... aard van het beestje
Vind ik fijn...
Wat leuk dat je dit al zoveel jaar met plezier doet.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik doe nog steeds wat ik eigenlijk al een aantal jaren doe
Kleine tekeningen maken op briefkaartjes. Ik weet best wel dat het technisch verre van perfect is. Maar ik vind het leuk en dat telt natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |