Hoe naar is dat, als je vriendin dingen voor je maakt die je in het openbaar moet gebruiken. Geen persoonlijk oordeel over dit specifieke geval hoor, niet lullig bedoeld ofzo, maar je zal 't 3x niets vinden, dan kun je er toch moeilijk onder uitquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Muck het volgende:
Vanavond heb ik van vilt een nieuw hoesje voor de telefoon van mijn vriend gemaakt:
[ afbeelding ]
Het idee komt uit dit topic: Vilt
nou, aangezien ik het op verzoek gemaakt heb, zal dat in dit geval wel meevallenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoe naar is dat, als je vriendin dingen voor je maakt die je in het openbaar moet gebruiken. Geen persoonlijk oordeel over dit specifieke geval hoor, niet lullig bedoeld ofzo, maar je zal 't 3x niets vinden, dan kun je er toch moeilijk onder uitEen beetje zoals de hippe gebreide trui van oma zeg maar.
Ah ok, hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, aangezien ik het op verzoek gemaakt heb, zal dat in dit geval wel meevallen
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ah ok, haha
Ik zag dat alleen al zo helemaal voor me, dat íe z'n telefoon niet meer en publique op durft te nemen xD
nogmaals, no offence
Hij is vet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Johnny.D het volgende:
Motor van twee aanstekers + secondelijm:
[ http://img593.imageshack.us/img593/9030/c36020110116141719mediu.jpg (copy/paste deze link) ]
uitleg
Dat is toch zo'n pukkeltas?quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Muck het volgende:
Ik ben er persoonlijk niet zo weg van
Dat komt waarschijnlijk doordat iemand die ik ken 'echte' mandala's maakt, waardoor deze ingekleurde versies wat kinderlijk overkomen.
Ik had al een tijdje een handtas liggen die wel handig was, maar ook erg saai.
[ afbeelding ]
Daarom heb ik hem vanmiddag maar eens versierd
[ afbeelding ]
Alestormquote:Op zondag 11 maart 2012 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
Op een shirt van maat S, dus een kleine creatie. Zelf ontworpen en daarna op het shirt gestreken met transferpapier:
[ afbeelding ]
De foto is niet geweldig zie ik nu.
leuke stofjes heb je gebruikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik heb een portemonneetje in elkaar genaaidM'n eerste redelijk gelukte project met naaimachine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wilde ik net zeggen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:25 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
leuke stofjes heb je gebruikt.
Die is ook leuk geworden!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef krullebol81 het volgende:
van dit
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in, een gewone kinderstoel was misschien handiger geweest.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Heel tof, alleen echt een onhandig kraamkado, duurt nog zo lang voor dat kind er iets mee kan
Wow, wat leuk!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:58 schreef krullebol81 het volgende:
kan eindelijk laten zien wat ik gemaakt hebt, stond al een tijdje klaar maar nu is baby geboren, kado gegeven en ze vonden het erg mooi.
Ik ben er erg trots op!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, een gewone kinderstoel was misschien handiger geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |