De bovenkant is open, de halve cirkeltjes zeg maar. Ik zal van de week even een foto van de bovenkant maken, dan zie je de binnenkant ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef trui het volgende:
leuk! alleen zie ik niet zo goed voor me of 't echt een zakje is uiteindelijk, in de zin van of ik er iets in kan doen? (ik ben nl op zoek naar ideeën om een traktatie in te verpakken).
Leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef Stiemie het volgende:
En van een restlapje vilt en een katelschaar maak je heel eenvoudig ravioli om mee te spelen
[ afbeelding ]
Wat onwijs schattig! Ik vind die donuts van fimo ook zo leuk als bedel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Voor dit creatieve deel van Fok!forum kom ik wel uit de leesmodus.![]()
Ik maak bijna alleen maar kleine creaties:
[ afbeelding ]
Drie miniatuurcactusjes.
[ afbeelding ]
Een buddha van 1 bij 1,5 cm in een flesje.
Allebei van Fimoklei.
Dat is echt heel schattig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb van een leuk kopje een speldenkussen gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha die zijn wel tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef tdrone het volgende:
ik hoop dat hier niet alleen "knutselcreaties"mogen staan want ik vond dit te weinig om een topic over te openen
heb laatst de app atomic toy gedownload op mijn Ipod en daar kun je ook wat mee kliederen etc. hier
mijn resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaaf!!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Een hamsterkast, van een ikea expedit kast gemaakt!![]()
Dat moet ik ook proberen! Binnenkort eens een aansteker van m'n vriend bietsenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Johnny.D het volgende:
Motor van twee aanstekers + secondelijm:
[ afbeelding ]
uitleg
Wat gaaf. Is de hamster er ook blij mee?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
wel foto's plaatsen als het lukt hoor, ik zou het ook wel willen doen, maar ik snap geen bal van die omschrijvingquote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet ik ook proberen! Binnenkort eens een aansteker van m'n vriend bietsen
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest dit van een KSC'er posten in crea
Ik verveelde me en ging kapotte pennen aan elkaar plakken, het resultaat is een 'dit' die de KoffieSlowChat adoreert![]()
[ afbeelding ]
Eng monsta!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest dit van een KSC'er posten in crea
Ik verveelde me en ging kapotte pennen aan elkaar plakken, het resultaat is een 'dit' die de KoffieSlowChat adoreert![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wat mooi geworden Ingrid en tof ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een theedoos beplakt met decopatch. Op de foto lijkt het soms wat slordig, maar dat is niet zo.
Bovenkant
[ afbeelding ]
Zijkant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:18 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk Ingrid, en Fiepje ik vind die plaaten voor op de babykamer heel leuk.
Ik rijg en maak naast sieraden soms sleutelhangers.
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn er helemaal blij mee, ze rennen echt overal op en onder. Heel leuk om te zien!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat gaaf. Is de hamster er ook blij mee?
wat leuk!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
En weer een op aanvraag van een KSC'er
Pedobear staat in de spoiler omdat de plaatjes anders jullie mooie topic overhoop gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raap me op
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Wat een leuk idee! Volgens mij is dat ontzettend leuk om te maken. Zelf zou ik zoiets leuk vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Momenteel ben ik druk met decopatch. Foto's lukten niet heel best.
Zie de pompoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodshoofd
[ afbeelding ]
Boompje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |