De bovenkant is open, de halve cirkeltjes zeg maar. Ik zal van de week even een foto van de bovenkant maken, dan zie je de binnenkant ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:10 schreef trui het volgende:
leuk! alleen zie ik niet zo goed voor me of 't echt een zakje is uiteindelijk, in de zin van of ik er iets in kan doen? (ik ben nl op zoek naar ideeën om een traktatie in te verpakken).
Leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef Stiemie het volgende:
En van een restlapje vilt en een katelschaar maak je heel eenvoudig ravioli om mee te spelen
[ afbeelding ]
Wat onwijs schattig! Ik vind die donuts van fimo ook zo leuk als bedel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Voor dit creatieve deel van Fok!forum kom ik wel uit de leesmodus.![]()
Ik maak bijna alleen maar kleine creaties:
[ afbeelding ]
Drie miniatuurcactusjes.
[ afbeelding ]
Een buddha van 1 bij 1,5 cm in een flesje.
Allebei van Fimoklei.
Dat is echt heel schattig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Inu het volgende:
Ik heb van een leuk kopje een speldenkussen gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha die zijn wel tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef tdrone het volgende:
ik hoop dat hier niet alleen "knutselcreaties"mogen staan want ik vond dit te weinig om een topic over te openen
heb laatst de app atomic toy gedownload op mijn Ipod en daar kun je ook wat mee kliederen etc. hier
mijn resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaaf!!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Een hamsterkast, van een ikea expedit kast gemaakt!![]()
Dat moet ik ook proberen! Binnenkort eens een aansteker van m'n vriend bietsenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Johnny.D het volgende:
Motor van twee aanstekers + secondelijm:
[ afbeelding ]
uitleg
Wat gaaf. Is de hamster er ook blij mee?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
wel foto's plaatsen als het lukt hoor, ik zou het ook wel willen doen, maar ik snap geen bal van die omschrijvingquote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet ik ook proberen! Binnenkort eens een aansteker van m'n vriend bietsen
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest dit van een KSC'er posten in crea
Ik verveelde me en ging kapotte pennen aan elkaar plakken, het resultaat is een 'dit' die de KoffieSlowChat adoreert![]()
[ afbeelding ]
Eng monsta!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest dit van een KSC'er posten in crea
Ik verveelde me en ging kapotte pennen aan elkaar plakken, het resultaat is een 'dit' die de KoffieSlowChat adoreert![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Wat mooi geworden Ingrid en tof ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb een theedoos beplakt met decopatch. Op de foto lijkt het soms wat slordig, maar dat is niet zo.
Bovenkant
[ afbeelding ]
Zijkant
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:18 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk Ingrid, en Fiepje ik vind die plaaten voor op de babykamer heel leuk.
Ik rijg en maak naast sieraden soms sleutelhangers.
Zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn er helemaal blij mee, ze rennen echt overal op en onder. Heel leuk om te zien!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat gaaf. Is de hamster er ook blij mee?
wat leuk!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
En weer een op aanvraag van een KSC'er
Pedobear staat in de spoiler omdat de plaatjes anders jullie mooie topic overhoop gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raap me op
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Wat een leuk idee! Volgens mij is dat ontzettend leuk om te maken. Zelf zou ik zoiets leuk vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Momenteel ben ik druk met decopatch. Foto's lukten niet heel best.
Zie de pompoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodshoofd
[ afbeelding ]
Boompje
[ afbeelding ]
Grappigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Op de NSO waar ik werk bieden we de kinderen workshops. Een groot deel wordt gegeven door ingehuurde mensen, een klein deel moet gegeven worden door ons. Ik sta pas kort op de NSO dus vind het nog wel lastig om in te schatten wat de kinderen aankunnen. Toen ik laatst eens naar een sleutelhanger van mij keek, dacht ik, dat is makkelijk te maken, maar ik hoop dat ik mijn verwachtingen niet te hoog heb gespannen. De kinderen krijgen er 3x 1 uur voor en ik dacht aan ze eerst laten schetsen, dan laten knippen en verzamelen en dan in elkaar zetten. Vanavond heb ik even 2 voorbeeldjes in elkaar gezet. Ik vind ze wel leuk geworden, maar erg slordig. het is vrijdag avond en ik heb een wijntje en doe het bij 2 schemerlampjes.Maar voor de kinderen maakt het niet uit als het ze maar inspireert. Deze twee zijn wel erg meisjesachtig dus zoek ik eigenlijk nog een voorbeeld voor stoere jongens van een jaar of 10. Ik heb alleen paarse en beige sky, verder heb ik vrij veel kleuren vilt en knopen.
Anyhow, ik vond dat mijn voorbeeldjes wel in het kleine creaties topic mochten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie jij hier niet een nieuwe toekomst voor je in weggelegd en dan met name in massaproduktie in een nieuwe markt?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:02 schreef Allesea het volgende:
Paar portomoneetjes die ik net heb gemaakt ^^
Mooi gedaan zeg, het ziet er echt netjes uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:48 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de buitenthermometer gerenoveerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tadaaaaaaa
[ afbeelding ]
Helemaal kaal geschuurd, grondlaag gespoten, geplijst met scotch, weer een grondlaag gespoten en die weer gepolijst met scotch. Daarna in vier lagen de laklaag eroverheen. Schaalverdeling nagemaakt en deze met overtrekpapier overgezet en daarna ingeschilderd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:42 schreef trui het volgende:
vind ik ook! maar hoe heb je dat nou precies gedaan dan?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal kaal geschuurd, grondlaag gespoten, geplijst met scotch, weer een grondlaag gespoten en die weer gepolijst met scotch. Daarna in vier lagen de laklaag eroverheen. Schaalverdeling nagemaakt en deze met overtrekpapier overgezet en daarna ingeschilderd.
Hij ziet er weer prima uit en kan zo aan de blokhut gespijkerd worden, maar als je van dichterbij kijkt, dan zie je echt wel dat het handwerk is hoor
kolere... heb je mooi gedaan !quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:12 schreef ElisaB het volgende:
Jeu
[ afbeelding ]
En hier het kleurverschil door de herstelwerkzaamheden
[ afbeelding ]
En klaar is ElisaB
Dank je welquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kolere... heb je mooi gedaan !![]()
Leuk zeg! Ik heb nooit van flock gehoord. Is het erg stug?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef annelotje het volgende:
Ik heb iets gemaakt wat ik ergens anders niet kwijt kan dus maar even deze omhoog schoppen...
Ik heb uit flock een 2 hertjes geknipt en deze op rompertjes gestreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een beetje fluweelachtig spul, en vrij soepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk zeg! Ik heb nooit van flock gehoord. Is het erg stug?
Wat een geweldige rompersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef annelotje het volgende:
Ik heb iets gemaakt wat ik ergens anders niet kwijt kan dus maar even deze omhoog schoppen...
Ik heb uit flock een 2 hertjes geknipt en deze op rompertjes gestreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
coolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef annelotje het volgende:
even dit topic omhoog schoppen!
Ik heb voor halloween een halloween kitty gefröbeld om op het raam te plakken.
[ afbeelding ]
Wat mooi gemaakt!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef Tammymara het volgende:
Sleutelhangers: (dit is een hele drukke maar kon van de andere even geen foto vinden)
[ afbeelding ]
En boekenleggers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En oorbellen
[ afbeelding ]
En echt een inieminie engeltje
[ afbeelding ]
Hoe groot (of klein) is dit? Mooi zegquote:Op zondag 6 november 2011 20:02 schreef annelotje het volgende:
die engeltjes zijn cute!
Ik ben ook aan het fröbelen geweest. Wat een priegelwerkje maar ben er wel erg blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Muck het volgende:
Ziet er tof uit annelotje! Waar zijn die bloemen van gemaakt?
Ik heb sleutelhangers gehaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt? Ik zag het zonder je beschrijving te lezen, vind het best duidelijk (en mooi)quote:Op maandag 7 november 2011 10:35 schreef trui het volgende:
ik moest er wel bij vertellen dat het een klavertje vier moest voorstellen maar allez.
Wat cutequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef saaw het volgende:
Kwam dit tegen en ben van plan ook zoiets te maken
[ afbeelding ]
Dus eerst maar eens op speurtocht naar voldoende fantastische theekopjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |