quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[ afbeelding ]
Close-up van mijn shirt zodat de tekst te lezen is. Normaal is ie gewoon te lezen maar op de foto niet. Wat een aidsartiesten/bands zijn die 3 trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude post, maar wel gaaf dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de foto overkill. Men neme, 2 enorme platen hout. Vervolgens pak je een goede beamer, beam je je logo op de platen en trek je ze over met potlood. Daarna zaag je de letters er uit, en maakt alles netjes mat zwart. Vervolgens plexiglas er achter, en een constructie bedenken met poten aan de achterkant waardoor hij rechtop blijft staan, et voila. Dan heb je dus een bord van 4,5 bij 1,3 waar je logo opstaat, wat in alle kleuren kan oplichten.
Nooit geleerd recht te knippen op de kleuterschool?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[ afbeelding ]
Close-up van mijn shirt zodat de tekst te lezen is. Normaal is ie gewoon te lezen maar op de foto niet. Wat een aidsartiesten/bands zijn die 3 trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet jonge, is underground!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nooit geleerd recht te knippen op de kleuterschool?
Vet.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cadeautje
Ziet er inderdaad uit alsof het onder de grond, in het donker, gedaan is ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dat moet jonge, is underground!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef Muck het volgende:
Men neme: wat restjes vilt en een berg pailletjes en kraaltjes...
Deze voegt men samen, et voila!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cadeautje
Echt gaaf, hoe groot is zon gasbrander? Is dat niet gevaarlijk?quote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef Faazz het volgende:
Creatief omgaan met een gasbrandertje + gebroken glas (fotolijstjes ed.) en een shitload aan geduld + vaste hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cadeautje
Oh wat zijn die dingen leuk en mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:02 schreef Muck het volgende:
Dank jullie!
Ik heb hem ook in het roze gemaakt inmiddels
[ afbeelding ]
Erg leuk gedaan! Heeft iets kunstig.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cadeautje
Thanks!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh wat zijn die dingen leuk en mooi
Ik had er al wat over geroepen, maar ik vind hem echt leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef trovey het volgende:
Speldenkussen van restjes wol, een flessendop en beetje kussenvulling,.
[ afbeelding ]
Zijkant.![]()
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte de tekening, en een vriendin maakte er een stempel van:
[ afbeelding ]
Het is de kop van een van mn honden!
Dank, ik kreeg hem net met de post, hij is een mooie maat ook, echt cool!quote:
is nogal hard en slecht voor je tanden, dat welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:20 schreef trui het volgende:
estolan, lollies van fimoklei, hmm. dat smaakt toch nergens naar?
Scuzy, de naam staat normaal door de foto's zodat ze niet op andere sites gezet kunnen worden. Dit ivm dat het al is voorkwam dat iemand deed alsof die persoon het gemaakt had, en zo wilde verkopenquote:
ja, of hyves of facebook, ligt ermaar aan vanuit welk medium er naar haar gemailt wordtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ze verkoopt toch gewoon via dr blogspot?
Iemand anders noemde het ijspegeltjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Die boompjes vind ik geweldig ja![]()
Zijn die oorbellen niet heel erg kwetsbaar?
Ik vind ze er een beetje uitzien als skeletvingertjes
Hoe durft iequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:27 schreef annelotje het volgende:
Faazz wat leuk! En hoe je hebt aangeboden... Super! Kan mijn vriend nog wat van leren. Die was in de veronderstelling dat Valentijnsdag vandaag is....
Wauw wat gaaf!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:12 schreef Faazz het volgende:
[..]
Iemand anders noemde het ijspegeltjesIk weet niet of ze kwetsbaar zijn. Op zich wel denk ik. Maar ik heb vorig jaar aan een megaproject gewerkt en een mobiel van glas gemaakt. Het kruis waaraan dat hing is ook van glas en moest heel het gevaarte tillen en woog toch gauw 500gr als ik me niet vergis. Hij leeft nog steeds volgens mij. De boompjes daarentegen zijn bijna allemaal kapot gesprongen vanwege krimp bij afkoelen, dus ik zou eens ander glas moeten proberen of een andere methode moeten gebruiken..
[ afbeelding ]
Ik vind hem geniaalquote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik maakte de tekening, en een vriendin maakte er een stempel van:
[ afbeelding ]
Het is de kop van een van mn honden!
Vooral de fimoklei-creaties vind ik erg leukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef Estolan het volgende:
Hier een update wat mijn vriendin maakt!
Van Fimo klei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buttons van stof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sieraden van glas, kunstof en natuursteen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valentine specials:
[ afbeelding ]
Gebreide etuitjes ( voor eventueel sieraden ):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sieraden doosjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo nu en dan verkoopt ze ook deze producten, via Hyves en Facebook. Heeft ook in een aantal tienerbladen gestaan, voornamelijk omdat je ook speciale wensen kan doorgeven als je iets gemaakt wilt hebben.
http://sweetcandystuffs.blogspot.com
Nee, dat is me te spammerig.quote:
Ik zit hier op FOK!, niet op facebook.quote:
Snap uhm niet. Weinig reclame hierquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit hier op FOK!, niet op facebook.
Iets wat ik leuk gemaakt vind, ga ik dus niet op lopen zoeken en liken zodat jij/je vriendin makkelijk reclame voor zichzelf kan maken
En toch doen we daar niet aanquote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
Snap uhm niet. Weinig reclame hier
dat heeft ze ondertussen alquote:
Ze hebben ze bij Action, ik geloof 1,29quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Cupcakes <3
Die wil ik voor op hondenkleren <3
Die zijn wel wat uitgebreider en ingewikkelder.quote:
Oh wauwquote:Op maandag 5 maart 2012 13:46 schreef annelotje het volgende:
wat een leuke dingetjes weer! en wat fijn om te lezen dat de spaarvarken oogjes heeft
Ik zou nog mn uiltje showen:
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn wel wat uitgebreider en ingewikkelder.
[ afbeelding ]
Heilige kunst uit het buddhisme / hindoeisme, vaak van gekleurd zand gestrooid, echt mooi, die echte dan he
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef annelotje het volgende:
Ik heb weer een uiltje gemaakt! Deze keer een grote. (er zit een heel kussen in)
Vrienden van ons gaan met hun kleine emigreren naar frankrijk dus het uiltje heeft een hollands thema.
Voor pap en mam ga ik zelfgemaakte franse nougat geven in een pot met hollands motief
[ afbeelding ]
en natuurlijk heeft ie ook een staartje!
[ afbeelding ]
De applicaties heb ik gemaakt met flock dus het is lekker aaibaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Dottey het volgende:
ahhhh het visje drijft nu al met zijn buik omhoog !
Zielig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Zielig manje moet ze niet zo veel voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kunnen ze niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ik vind het erg kunstig, persoonlijk vind ik dit niet een van je mooiste, maar ik blijf het erg knap vinden.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef Faazz het volgende:
Ben maar weer eens bezig geweest
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
je moet ze niet zo veel voerenkunnen ze niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dank jeThanks! We zijn allebei fan van Nintendo en wonen onderhand in een Mariomuseumquote:
Het wordt tijd dat ik mijn up-kussen eens afhaakPrachtig zegquote:Op zondag 18 maart 2012 12:45 schreef Faazz het volgende:
Ben maar weer eens bezig geweest
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |