Het. is. niet. te. hopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
Doet Frankie ook de middagshow komende week?
True!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:45 schreef CindieY het volgende:
Nou nog de reguliere DJ's bij die reguliere programmering..
slechter als Sander kan bijna niet, en we hebben Michiel in de ochtend dat is altijd een leuke afwisselingquote:
Alsof hij de playlist zelf samenstelt.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:49 schreef Evertjan het volgende:
BEP dat is wel weer een minpunt van Frank
Ik distantieer me van die TT.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
Suggestie voor TT van #2757 : Frank Dane adoratietopic
Meestal is het dan de Timur Timur-showquote:Op zondag 2 januari 2011 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
Doet Frankie ook de middagshow komende week?
Aight. Dan ga ik nu ff The Social Network eens kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nog meer?! Kan geen koffie meer zien
quote:
Koffiequote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef alors het volgende:
Weer Bartstuur die gozer eens op vakantie de grond in ofzo
Juist wel, eindelijk iemand die normaal Nederlands spreekt zonder gooise uuwrrrrquote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef Allrounder het volgende:
[..]
[..]
Klinkt toch voor geen meter?
Dit. Rachid is ook heel goed, klinken beide helemaal niet verkeerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef alors het volgende:
[..]
Juist wel, eindelijk iemand die normaal Nederlands spreekt zonder gooise uuwrrrr
Rachid Fingequote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Rachid is ook heel goed, klinken beide helemaal niet verkeerd.
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:14 schreef CindieY het volgende:
The White LiesWat is dit toch een verschrikkelijk lekker nummer.
Ik zal wel weer niet opgelet hebben maar wat was er mis met hem?quote:
Niks, hij is leukquote:Op zondag 2 januari 2011 15:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal wel weer niet opgelet hebben maar wat was er mis met hem?
Nieuwsgroepen of torrents, wat wil je?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:12 schreef henkde_j het volgende:
Iemand een idee waar de Sandstorm yearmix te vinden is?
torrents danquote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen of torrents, wat wil je?
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef hole1988 het volgende:
hier het sandstorm mix van 3FM http://hole1988.nl/sandstorm2010.torrent
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf muziek aan zettenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil weer de normale (lees doordeweekse) programmeringZondag is 3FM echt geen reet aan..
Maar dan moet ie zich aanpassen, en dat kan ie niet zo goedquote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf muziek aan zetten
quote:
Heb ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 16:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf muziek aan zetten
quote:
Joh, niet zo miepen danquote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik ookHeb vandaag bij elkaar nog maar 10 minuten 3FM geluisterd!
Ik vind het best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil weer de normale (lees doordeweekse) programmeringZondag is 3FM echt geen reet aan..
quote:
Vind de muziek vaker nietleuk dan wel leuk, maar ik ben zo'n gemaksmens. Ik laat dus gewoon de radio aanstaanquote:
quote:
My style is di bom digi bom di deng di deng digigi uu uuu!quote:
Die kan er wat van.quote:
Met z'n grote schw... Nee. Bij nader inzien ga ik die zin niet afmaken.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef CindieY het volgende:
Dit is mijn dag!Mijn uberluie, maar te relaxte zondag.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met z'n grote schw... Nee. Bij nader inzien ga ik die zin niet afmaken.
Dat krijg je er van hè, als je een jaarmix van 538 gaat luisteren.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat krijg je er van hè, als je een jaarmix van 538 gaat luisteren.
Ach, het is maar één track van de 66 die ik echt haat.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Weet je ook meteen weer waarom je daar niet naar moet luisteren
De Juri Verstappen jaarmix van Hitradio Veronica(dus niet die jaren 80/90 zender) is ook een aanraderquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Ach, het is maar één track van de 66 die ik echt haat.
En verder zit ie goed in elkaar, niet te korte stukjes zoals bij Zandstorm.
Och Katy Perry of Justin Bieber.. Het verschil is dat laatstgenoemde geen tieten heeft, de muziek is echt niet slechter of beter...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat krijg je er van hè, als je een jaarmix van 538 gaat luisteren.
Nee idd, de muziek is allebij even slecht.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Och Katy Perry of Justin Bieber.. Het verschil is dat laatstgenoemde geen tieten heeft, de muziek is echt niet slechter of beter...
Vind jij.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee idd, de muziek is allebij even slecht.
Katie Perry heeft iets betere nummers..quote:
Het gaat me er om dat jij het definieert als 'slechte muziek', smaken verschillen.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Katie Perry heeft iets betere nummers..
Haar tieten lijken ook steeds groter te worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Katy Perry steeds beter worden.
Dat verbaast me ook, prachtige ontwikkeling.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haar tieten lijken ook steeds groter te worden.
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee idd, de muziek is allebij even slecht.
Ja.quote:
een afbeelding met wat er nu wordt afgespeeld en wie UW dj is.quote:
Dat snap ikquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een afbeelding met wat er nu wordt afgespeeld en wie UW dj is.
quote:
daar kan ik weinig aan veranderen dat is gewoon dom weg je pagina vernieuwen.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat snap ikIk heb overigens gewoon 't topic open staan in een tabblad en die afbeelding ververst niet bepaald. Ik zou nog steeds naar Live - selling the drama moeten luisteren in het programma van Timur.
Aan de ene kant jammer, 't zou een leuke toevoeging zijn. Maar ach, 't boeit me niet, als ik het niet ken, heb ik ook altijd nog wel de 3FM-website open staanquote:Op zondag 2 januari 2011 17:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar kan ik weinig aan veranderen dat is gewoon dom weg je pagina vernieuwen.
Stop het in de OP!quote:
Gelukkig is dat allang gebeurdquote:
Bij mij staat in de OP deze nog steeds hoor:quote:
Bij mij niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij staat in de OP deze nog steeds hoor:
[ afbeelding ]
mag je mij eens vertellen hoequote:
Bij mij staat anders ook een soortgelijke afbeelding, nu ik er eens op let.quote:
Greasemonkey. Kun je sites mee aanpassen.quote:
dat ken ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Greasemonkey. Kun je sites mee aanpassen.
Dan staat hij alsnog niet in de OP, alleen bij jou ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Greasemonkey. Kun je sites mee aanpassen.
quote:
Moet ik het nog meer obvious makenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan staat hij alsnog niet in de OP, alleen bij jou ja.
Dit.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
But the question is, who gives a fuck.
Goeiemiddahgquote:
yep en de afbeelding refresht als het goed isquote:
Helloquote:
Helloquote:
Hans wil je de nieuwe OP erin zettenquote:
Zet jij de nieuwe OP erin?quote:
Heb jij de film 'dead man' (1995) wel eens gezien?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond Guisteraars!
zijn Paulen Sofie
er wel vanavond?
nope, maar ziet er wel ok uit. Depp staat meestal garant voor een prima filmquote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb jij de film 'dead man' (1995) wel eens gezien?
en goedenavond
Ik ga hem binnenkort bekijken denk, en met Neil Young filmmuziek moet het wel goed zittenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, maar ziet er wel ok uit. Depp staat meestal garant voor een prima film
wehehe, als Neil Young-fan zit je geramd jaquote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort bekijken denk, en met Neil Young filmmuziek moet het wel goed zitten
Wat moeten die gasten bij de Pathé daar gedacht hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, als Neil Young-fan zit je geramd ja
heb net mijn10e film van dit jaar gezien
morgenavond proberen Narnia en Saw 3D mee te pikken en dinsdag of woensdag naar New Kids. daarna zit het er weer even op: weekendje weg met pa en ma en ik hoop het weekend daarna te verhuizen. en dan is het ook uit met het biosbezoekzal Pathé gaan missen. 't was sommige dagen mn 2e huis
nja, na 114 films hoefde ik mijn unlimitedkaart niet eens meer te laten zienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moeten die gasten bij de Pathé daar gedacht hebben
jij bent de 1e waarvan ik lees of hoor dat je Shutter Island helemaal niks vind! ik heb me een jaar geleden prima vermaakt. vond em juist erg sterk, al was het boek beterquote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Haj!
Ik haak even in op het thema films: gisteren "Shutter Island" gezien. De trailer zag er veelbelovend uit, maar mèn wat een baggerfilm zeg!
Veel te veel en te lange dialogen en halverwege de film had ik de 'verrassende wending' al door. Bovendien vond ik de karakters erg weinig uitgediept...
Gisterenmiddag ook de Pixar/Disney-animatie "Up" gezien en die vond ik érg leuk! Fijne film, mooi gemaakt, veel humor! Zelfs de aftiteling was zo leuk gedaan dat we die helemaal afgekeken hebben
Shutter Island vond ik wel een goede film, niet heeel goed, maar wel gewoon leuk om te kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent de 1e waarvan ik lees of hoor dat je Shutter Island helemaal niks vind! ik heb me een jaar geleden prima vermaakt. vond em juist erg sterk, al was het boek beter
Up vond ik dan weer tegenvallen, net als Wall-E. ik heb blijkbaar meer met de wat actievollere films als Toy Story en Cars
Ik vond 'm echt verschrikkelijk.... Terwijl het eigenlijk wel mijn genre is.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent de 1e waarvan ik lees of hoor dat je Shutter Island helemaal niks vind! ik heb me een jaar geleden prima vermaakt. vond em juist erg sterk, al was het boek beter
Up vond ik dan weer tegenvallen, net als Wall-E. ik heb blijkbaar meer met de wat actievollere films als Toy Story en Cars
Toy Story moet je zeker een keer zien. heb ze pas dit jaar gezein (shame on me) en ik vond ze geweldig. zowel 1, 2 als 3 is leukquote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vond 'm echt verschrikkelijk.... Terwijl het eigenlijk wel mijn genre is.
En Up is gewoon helemaal mijn humor. Lekker melig, veel idiote verwijzingen, prachtig!
Toy Stroy en Cars heb ik niet gezien en trekken me ook niet zo....
Ik heb Cars in de bios gezien, was wel leuk, Toy Story lijkt me niets aan, Up heb ik niet gezien en Wall-e was wel aardig maar niet geweldig.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vond 'm echt verschrikkelijk.... Terwijl het eigenlijk wel mijn genre is.
En Up is gewoon helemaal mijn humor. Lekker melig, veel idiote verwijzingen, prachtig!
Toy Stroy en Cars heb ik niet gezien en trekken me ook niet zo....
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
kom op mensen! Dansen! de oorlog is voorbij!
Bij mij thuis is de oorlog overigens nog helemaal niet voorbij....quote:Op zondag 2 januari 2011 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
kom op mensen! Dansen! de oorlog is voorbij!
wat hoop ik voor je dat jij of hij snel iets anders vind....ik heb binnenkort in leeuwarden een slaapplaats in een verbouwd café'tje in de aanbieding en je hoeft niet eens het toilet te delen met de andere bewoner!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bij mij thuis is de oorlog overigens nog helemaal niet voorbij....
Jaaa man, wanneer ga je verhuizen? Kei leuk voor je!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat hoop ik voor je dat jij of hij snel iets anders vind....ik heb binnenkort in leeuwarden een slaapplaats in een verbouwd café'tje in de aanbieding en je hoeft niet eens het toilet te delen met de andere bewoner!
ze mogen zelf bepalen, maar 2 is nu eenmaal knus en daar houden mensen van.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
Is DJ1 stuk ofzoZe zitten heul de dag al in DJ2
ik hoop over een week of 2 á 3. iig voor 1 februari, want per die datum heb ik de huur opgezegd. mag ik wel nu er af en toe stralen water uit het plafond komenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa man, wanneer ga je verhuizen? Kei leuk voor je!
Enneh, lief aangeboden. Lekker veilig ook, leeuwarden, hallo![]()
Die bakstenen muren en dat keukentje verhoogd hebben wel z'n charmesquote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
foto:
[ afbeelding ]
foto is vanaf de voorkant genomen. u ziet vooraan de woonkamer, links achter dat kamerscherm past een 2persoonsbed. daarachter ziet u boven de keuken (je moet dus dat trapje op) en rechts van het trapje ziet u de deur naar toilet 1. daarnaast, buiten beeld achter de stenen muur, is toilet 2 en daar weer naast een badkamertje.
de spullen op de foto zijn niet van mij, deze foto heb ik van funda gevist
NEE! mijn huidige woning is lek.....dit wordt mijn nieuwe binnen een maandquote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die bakstenen muren en dat keukentje verhoogd hebben wel z'n charmesMaar ik begrijp dat het zo lek als een mandje is?
Oww! Wat een lief woninkjequote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
NEE! mijn huidige woning is lek.....dit wordt mijn nieuwe binnen een maand
al krijg je wel een 80's gevoel.quote:
tis fukking briljant. wie heeft er nou een verhoogde keuken en 2 aparte toilettenquote:
lekker nostalgischquote:
Wel apart dat Guis dan in DJ2 zit, en er een band in de liveruimte naast DJ1 staat.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze mogen zelf bepalen, maar 2 is nu eenmaal knus en daar houden mensen van.
alleen de LP's nogquote:
Hier naast m'n oma was ook nog wel een mooi huis geweest!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
foto:
[ afbeelding ]
foto is vanaf de voorkant genomen. u ziet vooraan de woonkamer, links achter dat kamerscherm past een 2persoonsbed. daarachter ziet u boven de keuken (je moet dus dat trapje op) en rechts van het trapje ziet u de deur naar toilet 1. daarnaast, buiten beeld achter de stenen muur, is toilet 2 en daar weer naast een badkamertje.
de spullen op de foto zijn niet van mij, deze foto heb ik van funda gevist
is net iets te ver van Leeuwarden denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier naast m'n oma was ook nog wel een mooi huis geweest!
Den Helderquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier naast m'n oma was ook nog wel een mooi huis geweest!
Iddquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is net iets te ver van Leeuwarden denk ikmaar ik vermoed dat je het sarcastisch bedoelt
ik trek me lekker niets aan van jaren-80-geneuzel, ik ben er blij mee
geen plattegrond, maar er zijn gewoon 2 studio'squote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een plattegrond van de studio? want jullie hebben het over dj1 en dj2 maar ik snap er niets van
Lekker rustigquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een plattegrond van de studio? want jullie hebben het over dj1 en dj2 maar ik snap er niets van
Sofie is leukquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef CindieY het volgende:
Maar zometeen PS Radio dus? Ik moet bekennen dat ik als vaste 3FM-luisteraar het programma nog maar één keer gehoord heb. Is 't leuk?
Is 't nou eigenlijk wel een bakstenen muur? Het ziet er toch lichtelijk uit als behang ofzo. En als je mag en als je 't leuk/mooi vindt natuurlijk en het geen verpesting vind: bakstenen muur wit schilderen ziet er ook mooi uit. M'n ouders hebben één muur in de woonkamer die ook van baksteen is en die hebben ze uiteindelijk wit geschilderd. Ziet er goed uitquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is net iets te ver van Leeuwarden denk ikmaar ik vermoed dat je het sarcastisch bedoelt
ik trek me lekker niets aan van jaren-80-geneuzel, ik ben er blij mee
Bedankt!, die kleine lijkt mij veel lekkerder werkenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiterst links is de live-ruimte, daarnaast DJ1 (grote studio), daarnaast ECK (eindregie) en daarnaast DJ2 (kleine studio).
Dat denken veel DJ's vandaag dus blijkbaar ook, want sinds 12 uur is DJ2 continu in gebruik.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt!, die kleine lijkt mij veel lekkerder werken
ik heb geen idee eerlijk gezegd.....mijn ouders hebben jarenlang steenstrips gehad en deze een paar geleden wit geschilderd. zier er veel frisser uitquote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is 't nou eigenlijk wel een bakstenen muur? Het ziet er toch lichtelijk uit als behang ofzo. En als je mag en als je 't leuk/mooi vindt natuurlijk en het geen verpesting vind: bakstenen muur wit schilderen ziet er ook mooi uit. M'n ouders hebben één muur in de woonkamer die ook van baksteen is en die hebben ze uiteindelijk wit geschilderd. Ziet er goed uit
Beuh, ik vind dit zo'n huilnummer hè. "Zie mij zielig zijn nu jij weg bent."quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
Kelly Clarkson! een plaatje van Veenstra en mij
als je geen gasten/liveband hebt is 2 een prima studioquote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat denken veel DJ's vandaag dus blijkbaar ook, want sinds 12 uur is DJ2 continu in gebruik.
lekker meeschreeuwenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beuh, ik vind dit zo'n huilnummer hè. "Zie mij zielig zijn nu jij weg bent."
Is het ook, maar het valt wel op.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je geen gasten/liveband hebt is 2 een prima studio
dat zeker en het zal me ook niks verbazen dat 2 meer gebruikt gaat worden als 1quote:
zou wel een beetje een fail zijn. 1000en euro's voor zo'n vette studio, gaat iedereen in dj-booth 2 zittenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zeker en het zal me ook niks verbazen dat 2 meer gebruikt gaat worden als 1
1000en? 10000en.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou wel een beetje een fail zijn. 1000en euro's voor zo'n vette studio, gaat iedereen in dj-booth 2 zitten
2 lijkt me net zo duur als 1.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou wel een beetje een fail zijn. 1000en euro's voor zo'n vette studio, gaat iedereen in dj-booth 2 zitten
ja, is waarschijnlijk ook weer zo, maar tis toch de kleinere dus dan lijkt ie goedkoper. ik zou zelf ook voor 2 kiezen denk ikquote:
oh ja! boer zoekt vrouw, dat kijk ik 1 dezer dagen wel ff terugquote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
M'n. moeder. gaat. boer. zoekt. hoer. kijken.Nu kan ik geen Boardwalk Empire zien, moet ik het weer opnemen etc. natuurlijk kan ik het wel op mn tv op mn kamer kijken, maar ik wil HD kwaliteit
Ga zo wel ff Freek de Jonge kijken
Ach, die kerel is helemaal blij, laat emquote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
jemig wat een kletsmajoor. houd het kort en to-the-point man!
ja, maar ik wil het geluk van anderen niet hoor als ik hier zit te vereenzamenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, die kerel is helemaal blij, laat em
Je moet jezelf ook niet laten vereenzamenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik wil het geluk van anderen niet hoor als ik hier zit te vereenzamen
tja, jij wil me niet...;)quote:Op zondag 2 januari 2011 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook niet laten vereenzamenIk vond het wel een lief verhaal
Anders doe je mee aan dat Datalage ofzo?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, jij wil me niet...;)
neehoor, gebeurt ook niet. zolang ik nog werk heb en zo af en toe buiten kom zal dat wel loslopen
hoi, ik ben Remco, 28jaar en woon binnenkort in een omgebouwd kroegje in Leeuwarden (hangt op). Zoals je aan mijn accent kunt horen kom ik daar oorspronkelijk niet vandaan, ik ben geboren en getogen in de omgeving Nijmegen. ik werk in een callcenter (hangt op en hangt op).quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anders doe je mee aan dat Datalage ofzo?
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik ben Remco, 28jaar en woon binnenkort in een omgebouwd kroegje in Leeuwarden (hangt op). Zoals je aan mijn accent kunt horen kom ik daar oorspronkelijk niet vandaan, ik ben geboren en getogen in de omgeving Nijmegen. ik werk in een callcenter (hangt op en hangt op).
goed voor mn ego
ehm, ik zou het niet wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:31 schreef CindieY het volgende:
[..]Er zijn vast wel interessante dingen over je te vertellen
als ik een boer zou zijn zou ik me opgeven!quote:
je moet zeggen dat je hobby's hebt en houdt van punniken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik ben Remco, 28jaar en woon binnenkort in een omgebouwd kroegje in Leeuwarden (hangt op). Zoals je aan mijn accent kunt horen kom ik daar oorspronkelijk niet vandaan, ik ben geboren en getogen in de omgeving Nijmegen. ik werk in een callcenter (hangt op en hangt op).
goed voor mn ego
oh wacht..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, ik zou het niet weteniets over dat ik afgelopen jaar 600films heb gezien?
[..]
als ik een boer zou zijn zou ik me opgeven!
dat moet i kzeker niet vergetenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet zeggen dat je hobby's hebt en houdt van punniken.
leuke meid vind ikquote:
bij ekdom op de pc niet, op iphone en ipad wel.quote:
oke.quote:
hij moet het gewoon bij lp's houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij ekdom op de pc niet, op iphone en ipad wel.
en ik vind die vent in datelage een kneus.
wat? dat alle 3 de dames ophangen? en terecht!quote:
boer zoekt vrouw ?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? dat alle 3 de dames ophangen? en terecht!
ehm....ik kijk niet...dat ga ik later doen.quote:
ik ben die twitter berichtjes aan het volgen van gerard en michielquote:Op zondag 2 januari 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....ik kijk niet...dat ga ik later doen.
volgens mij miscommuniceren wij...
ow datquote:Op zondag 2 januari 2011 20:42 schreef miieejj het volgende:
-
[..]
ik ben die twitter berichtjes aan het volgen van gerard en michiel
en dat al bij 2 BH bandjesquote:
je haalt me het kwijl uit de mond!quote:
[ekdom]GADVERDAMME[/ekdom]quote:
ze is vrouw....quote:
gerard zou zeggenquote:
quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin, USELESS MAN.
Whehe, jaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Nu hebben we t in dit topic niet over daten, gaan ze t er op de radio over hebben
ze passen zich aan aan de doelgroep, eenzame fok!kersquote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Nu hebben we t in dit topic niet over daten, gaan ze t er op de radio over hebben
Michiel en Tjibbe toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef miieejj het volgende:
is giel er morgen vroeg er weer? volgens mij niet he ?
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef miieejj het volgende:
is giel er morgen vroeg er weer? volgens mij niet he ?
jannekje heeft qua michiel iig gelijk. of Tjibbe er is weet ik niet.....Ekdom is er wel en Coen niet dus zal het wel de SanderSjow worden, of misschien wel de Frank en Sandershow, dat zou ook nog kunnen. deden ze in de zomervakantie een week of 2 dacht ik...quote:
vind het wel stoer dat ekdom er wel is, en giel dan weer niet. en coen die zit nog vakantie te houden..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
jannekje heeft qua michiel iig gelijk. of Tjibbe er is weet ik niet.....Ekdom is er wel en Coen niet dus zal het wel de SanderSjow worden, of misschien wel de Frank en Sandershow, dat zou ook nog kunnen. deden ze in de zomervakantie een week of 2 dacht ik...
alleen wel buiten de camquote:
as usualquote:
heb je trouwens twitterquote:
wat is dat nu weer voor hak-op-de-takquote?quote:
omdat ik lui benquote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor hak-op-de-takquote?
no problemoquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Mochten jullie je trouwens afvragen wat je ruikt, ik heb net aardappeltjes gebakken in knoflookboter op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
via 1 of andere giel-app geloof ik.....meer weet ik ook nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Againzender het volgende:
Is er ergens een plek waar ik de bekende John Bakker quotes kan downloaden als bv MP3? Moet mijn telefoon instellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |