Owja, ik bedenk me net dat ik morgen een betoog af moet hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:16 schreef Zeroku het volgende:
Zodadelijk toch maar eens aan school beginnen.
Ik heb nog twee weken vakantie, maar hertentamens enzoquote:Op zondag 2 januari 2011 14:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, ik bedenk me net dat ik morgen een betoog af moet hebben
Ik heb morgen eindgesprek van Godsdienstquote:Op zondag 2 januari 2011 14:16 schreef Zeroku het volgende:
Zodadelijk toch maar eens aan school beginnen.
Godsdienstquote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb morgen eindgesprek van Godsdienst, verslag enzo moest voor de vakantie ingeleverd worden
.
Is echt dikke bullshit, over je levensvisieboek en de onderwerpen in het boekquote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Godsdienst? Wat voor gesprekken krijg je daar dan
?
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
Serieus, als ik straks afgestudeerd docent ben en aan 't werk ben, dan geef ik nooit huiswerk op voor maandag na de vakanties.
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is echt dikke bullshit, over je levensvisieboek en de onderwerpen in het boek_
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
Serieus, als ik straks afgestudeerd docent ben en aan 't werk ben, dan geef ik nooit huiswerk op voor maandag na de vakanties.
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:24 schreef Allrounder het volgende:
Altijd weer spannend om in je portemonnee te kijken na een nachtje stappen![]()
Het viel mee
Wedden van wel.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef CindieY het volgende:
Wedden van nietquote:
Had je eerder moeten beginnenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wedden van nietIk had en heb zelf al een gruwelijke hekel aan huiswerk op de maandag na vakanties. Nou moet ik voor morgen even een onderwerp verzinnen waar een duizend woorden tellend betoog over moet gaan en 't ding ook nog eens schrijven. Geen zin
Gewoon geen lesachterstand oplopen. En vertel mij wat, dat ik eerder had moeten beginnenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had je eerder moeten beginnen
Oh enne als je nou een les achterstand hebt ofzo en je ENIGE uitweg is maandag-na-de-vakantie huiswerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |