dat zeker en het zal me ook niks verbazen dat 2 meer gebruikt gaat worden als 1quote:
zou wel een beetje een fail zijn. 1000en euro's voor zo'n vette studio, gaat iedereen in dj-booth 2 zittenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zeker en het zal me ook niks verbazen dat 2 meer gebruikt gaat worden als 1
1000en? 10000en.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou wel een beetje een fail zijn. 1000en euro's voor zo'n vette studio, gaat iedereen in dj-booth 2 zitten
2 lijkt me net zo duur als 1.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou wel een beetje een fail zijn. 1000en euro's voor zo'n vette studio, gaat iedereen in dj-booth 2 zitten
ja, is waarschijnlijk ook weer zo, maar tis toch de kleinere dus dan lijkt ie goedkoper. ik zou zelf ook voor 2 kiezen denk ikquote:
oh ja! boer zoekt vrouw, dat kijk ik 1 dezer dagen wel ff terugquote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
M'n. moeder. gaat. boer. zoekt. hoer. kijken.Nu kan ik geen Boardwalk Empire zien, moet ik het weer opnemen etc. natuurlijk kan ik het wel op mn tv op mn kamer kijken, maar ik wil HD kwaliteit
Ga zo wel ff Freek de Jonge kijken
Ach, die kerel is helemaal blij, laat emquote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
jemig wat een kletsmajoor. houd het kort en to-the-point man!
ja, maar ik wil het geluk van anderen niet hoor als ik hier zit te vereenzamenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, die kerel is helemaal blij, laat em
Je moet jezelf ook niet laten vereenzamenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik wil het geluk van anderen niet hoor als ik hier zit te vereenzamen
tja, jij wil me niet...;)quote:Op zondag 2 januari 2011 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook niet laten vereenzamenIk vond het wel een lief verhaal
Anders doe je mee aan dat Datalage ofzo?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, jij wil me niet...;)
neehoor, gebeurt ook niet. zolang ik nog werk heb en zo af en toe buiten kom zal dat wel loslopen
hoi, ik ben Remco, 28jaar en woon binnenkort in een omgebouwd kroegje in Leeuwarden (hangt op). Zoals je aan mijn accent kunt horen kom ik daar oorspronkelijk niet vandaan, ik ben geboren en getogen in de omgeving Nijmegen. ik werk in een callcenter (hangt op en hangt op).quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anders doe je mee aan dat Datalage ofzo?
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik ben Remco, 28jaar en woon binnenkort in een omgebouwd kroegje in Leeuwarden (hangt op). Zoals je aan mijn accent kunt horen kom ik daar oorspronkelijk niet vandaan, ik ben geboren en getogen in de omgeving Nijmegen. ik werk in een callcenter (hangt op en hangt op).
goed voor mn ego
ehm, ik zou het niet wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:31 schreef CindieY het volgende:
[..]Er zijn vast wel interessante dingen over je te vertellen
als ik een boer zou zijn zou ik me opgeven!quote:
je moet zeggen dat je hobby's hebt en houdt van punniken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik ben Remco, 28jaar en woon binnenkort in een omgebouwd kroegje in Leeuwarden (hangt op). Zoals je aan mijn accent kunt horen kom ik daar oorspronkelijk niet vandaan, ik ben geboren en getogen in de omgeving Nijmegen. ik werk in een callcenter (hangt op en hangt op).
goed voor mn ego
oh wacht..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, ik zou het niet weteniets over dat ik afgelopen jaar 600films heb gezien?
[..]
als ik een boer zou zijn zou ik me opgeven!
dat moet i kzeker niet vergetenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet zeggen dat je hobby's hebt en houdt van punniken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |