Hello Pino ! Jij ook kerel. De beste wensen kerelquote:
veel plezier!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hello Pino ! Jij ook kerel. De beste wensen kerel. Allemaal natuurlijk de beste wensen en dat het maar een mooi jaar mag worden
.
Zometeen feesjuh @ Oosterpoort. Ben benieuwd. Zal wel druk worden vanwege de gratis entree.
Guido Weijersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
Al die terugblikken op tv zijn best irritant. Ik denk dat ik maar Veronica ga opzetten.
Thanks! jij ook veel plezier met de filmdagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel plezier!
ik blijf lekker thuis. filmdagjezit nu in de reclame van Return to the Blue Lagoon! (nee, ik heb geen smaak
)
Ik heb hem eerlijk gezegd nooit heel grappig gevonden. Leuk om weg te kijken maar niet echt om te schaterlachen. Dan liever een zooi flauwe komedies achter elkaarquote:
Ik ook niet, maar deze vind ik wel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk gezegd nooit heel grappig gevonden. Leuk om weg te kijken maar niet echt om te schaterlachen. Dan liever een zooi flauwe komedies achter elkaar
Inderdaad wel aardig ja, best onverwacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar deze vind ik wel goed
Beste wensen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:05 schreef Sersjee het volgende:
Gelukkig nieuwjaar van ome Sersjee!
En weer weg... Kijken of ik nog wat te eten in huis heb.
Niks, hij staat gewoon uit omdat er wordt gevoicetracked.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
What the fuck is er met de webcam aan de hand.
zometeen Annemiekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niks, hij staat gewoon uit omdat er wordt gevoicetracked.
Wat maakt dat nu uit. Ik wil op die studio kwijlenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niks, hij staat gewoon uit omdat er wordt gevoicetracked.
Is die te downloaden ofzeuw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.kinkfm.com/mes(...)Kink_FM_Jaarmix_2010
Thanks. Wordt alleen doorverwezen naar dat kansloze Rapidshare die direct zegt dat ik de server aan het flooden ben na 2 verzoeken dat ik mijn free download wil beginnen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.djsandstorm.co(...)_productions_starts/
bel de krantquote:
's ochtends altijd wel, maar 's avonds is het uniek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:24 schreef Evertjan het volgende:
heeft annemiek de webcam aan? Dat is nieuws
jammiequote:
zowaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef justmattie het volgende:
Mensen
De webcam werkt nog gewoon zie ik
het enigste wat er te bewonderen valt is een radio zendmastquote:
Ik vind Annemiek toch net wat leuker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het enigste wat er te bewonderen valt is een radio zendmast
hier te downloaden http://rapidshare.com/#!d(...)uurkool.nl.mp3|65648quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
De DJ Sandstorm mix nu op kinkfm is zeker de moeite waard
Even onthouden. Binnenkort eigen laptop weer, download ik em evenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier te downloaden http://rapidshare.com/#!d(...)uurkool.nl.mp3|65648
Stoer, voortaan dus eerst tussen 21 en 22u Kink FM, en daarna tot 0u SoDquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
"Ook DJ Sandstorm is vanaf deze week voor het eerst te horen op Kink FM. DJ Sandstorm maakt elke zaterdagavond tussen 21:00-22:00 uur de beste mix van pop, rock en dance."
http://www.kinkfm.com/mes(...)s_Messenger_of_Music
Naisquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
"Ook DJ Sandstorm is vanaf deze week voor het eerst te horen op Kink FM. DJ Sandstorm maakt elke zaterdagavond tussen 21:00-22:00 uur de beste mix van pop, rock en dance."
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef Allrounder het volgende:
Goedeavond!![]()
En de beste wensen iedereen!
Dat is wel tof!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
TT van topic 2751 was veel beter...quote:
Dagoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TT van topic 2751 was veel beter...
Fijn. Dit is het 3FM-topic.quote:
Tikt em aan, vrouwe!quote:
Hij was wel een beetje faal want hij paste niet in MyATquote:
Ik ga ook maar even downloadenquote:
5 al.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef hole1988 het volgende:
hier het sandstorm mix van 3FM http://hole1988.nl/sandstorm2010.torrent
goh wie zouden dat allemaal zijnquote:
Naatje_1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
goh wie zouden dat allemaal zijn
Hoeveel kbps?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef hole1988 het volgende:
nieuwsgroepen en abonnementenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel kbps?
Voor de nieuwsgroepers: http://www.nzbindex.nl/se(...)3FM%20jaarmix%202010
En waar heb je die vandaan gehaald, geript van de Ekstra Weekend terugluisterstream oid?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef hole1988 het volgende:
Downloaden via een payserver denk ik zo maarquote:
als je fatsoenlijk gebruik wil maken van nieuwsgroepen moet je weer een abo nemen.quote:
toch keuze 1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En waar heb je die vandaan gehaald, geript van de Ekstra Weekend terugluisterstream oid?
[edit]
Ah, van NNTP getrokken zeker.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Downloaden via een payserver denk ik zo maar
Dus? Daar ga je niet failliet aan hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je fatsoenlijk gebruik wil maken van nieuwsgroepen moet je weer een abo nemen.
Heb ik al een jaar of wat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dus? Daar ga je niet failliet aan hoor.
Toch altijd weer typisch dat er dan foto's van sterren zonder make up verschijnen waarop ze een vreemd gezicht trekken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Lol Katy Perry zonder make-up![]()
Bron: http://www.slamfm.nl/page/radioweblogdetail/44726
Abootje op Rapidshare i.c.m. zoeken op filestube.com helpt me altijd al een heel eind op wegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je fatsoenlijk gebruik wil maken van nieuwsgroepen moet je weer een abo nemen.
Top, ik ook. Zeker een aantal voordelen tov torrents, zoals full speed en weinig slechte uploads.quote:
Ze kijkt niet echt leuk inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch altijd weer typisch dat er dan foto's van sterren zonder make up verschijnen waarop ze een vreemd gezicht trekken.
Zonder payserver heb ik ook maar een retentie van 2 dagen en een snelheid van 20 kb/s Nu 3 mb/squote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top, ik ook. Zeker een aantal voordelen tov torrents, zoals full speed en weinig slechte uploads.
En FTD
Mja, maar met een beetje zoeken kan het ook gratis. Ik download de mix nu vanaf NNTP dmv. een gratis newsserver die een retentie heeft van 10 dagen en 500+ KBps download.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vooral voor leuke HD-films is een payserver handig, kan ze altijd wel vinden namelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar met een beetje zoeken kan het ook gratis. Ik download de mix nu vanaf NNTP dmv. een gratis newsserver die een retentie heeft van 10 dagen en 500+ KBps download.
Sod met live opnamen van sensation in DEUTCHLANDquote:
Gelukkig is Ekdom niet in de buurt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sod met live opnamen van sensation in DEUTCHLAND
Dat was er vannacht toch ook al op?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nein. Normaal ben ik nog aan het werk op deze tijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sense of Dance. Luister je nooit 3FM op zaterdagavond?
ja dat was LIVEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was er vannacht toch ook al op?
Ah. Toen 't hele spul zich naar mijn kamer verplaatste, heb ik 3FM aan gehad, maar heb niet echt bewust zitten luisteren.quote:
quote:
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Langs Frunkrijk en Speinje.quote:
naast Tokioquote:
Ik heb em nu ook net aangeslingerd. Denk zo ook maar eens op cd branden, makkelijk als achtergrondmuziek tijdens het doen van dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
DJ Sandstorm mix is klaar met downloaden
Bij mij ook 5 minuten terug..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet wel waar je op doelt hoorquote:
Ik ken alleen die van Calvin Harris. Een vrouw praat maar zingt niet echt. Alleen gaat dat liedje niet over oorlog dacht ik.quote:
I was 5 and he was 6?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:11 schreef miieejj het volgende:
Hoe heet dat ene liedje waar zo'n meisje praat over oorlog enzo.. d'r word niet in gezongen..
was in het begin van sr . gerard moest toen de uitzending makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ken alleen die van Calvin Harris. Een vrouw praat maar zingt niet echt. Alleen gaat dat liedje niet over oorlog dacht ik.
Kun je die uitzending niet terugzien op youtube of zo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
was in het begin van sr . gerard moest toen de uitzending maken
Maantjequote:
Weet je misschien over welke oorlog precies?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
je hoort een kind en een man praten enzo.. ze zingen niet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet of het echt over oorlog gaat ..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet je misschien over welke oorlog precies?
http://www.3fmfan.nl/page(...)aar=2010&eind_uur=22quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij mij gaat er een lampje branden, maar ik zal even de titel opsnorrenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
Ah, ik weet welke je bedoelt, ken de titel alleen niet..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
bedankt voor de link. ik download ook ff mee.quote:
En dan legt die man het uit oid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef miieejj het volgende:
iets van .. i don't know what en dan een moeilijk engels woord means..
Jammer, ze maken goede muziekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef miieejj het volgende:
d'r gaat het gerucht dat blof uitelkaar is.. (twitter bericht van domien)
Ik vermoed ook een twitter-hoax oid. M'n hele timeline staat er vol meequote:
Die van mij staat vol met #echtejannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed ook een twitter-hoax oid. M'n hele timeline staat er vol mee
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Het is toch niet te hopen dat door dit kabinet orkesten zoals het Noord Nederlands Orkest zou moeten stoppen. Sterk van Peter_Rehwinkel dat hij zich daar ook van distantieerde. Gelukkig is de btw verhoging voorlopig even van de baan. Hier in het noorden mogen we echt trots zijn op het NNO. Vanavond ook voor de zoveelste keer genoten van het NNO. Klassiek is niet saai. Dat is vanavond wel weer eens bewezen. Petje af!.
Nu maar eens 3FM luisteren. Neem aan dat er 'gewoon' weer de SoD is
sorryquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van mij staat vol met #echtejannen
Follow je Naatje_1?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Same here. Thanks to Naatjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tsjaquote:blof blof
by Domien
Zouden mensen ook voor internet smaad veroordeeld kunnen worden ?
quote:
misschien moeten jullie meer mensen volgen, want als ik mijn TL filter zodat #echtejannen eruit zou zijn, valt het best nog wel meequote:
Dat doe ik al 2 maanden niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Hey Dago, ga jij eens gauw weer bezig met je FarmVille![]()
Ik heb al aardig wat vind ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
misschien moeten jullie meer mensen volgen, want als ik mijn TL filter zodat #echtejannen eruit zou zijn, valt het best nog wel mee
ja !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef hole1988 het volgende:
miieejj bedoel je misschien deze Tom Clay What The World Needs Now
Of je maakt een list aan zonder mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat vind ikMaar als ik me ga storen block ik je wel
Ja, maar je hebt mij niet,maar mijn moederquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat doe ik al 2 maanden niet meerHeb m'n facebook voor verwijdering gedaan
Dan maak ik wel weer een nieuwe aan wanneer nodig.
oh godquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Domien het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen: Oasis is uit elkaar. #oasis
Maar ik volg er al 120.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
misschien moeten jullie meer mensen volgen, want als ik mijn TL filter zodat #echtejannen eruit zou zijn, valt het best nog wel mee
Gerard en Coen hebben deze plaat gedraaidquote:
quote:
dan is die van de 19de ..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gerard en Coen hebben deze plaat gedraaid
zaterdag 25-12-2010 14:41
zondag 19-12-2010 13:24
quote:
Ja maar ik ben ook heul niet interessant om te volgenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is nog minder dan het aantal mensen dat mij volgt
Ik volg er naar twitteraspecten ook weinig, 224
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
RT @arjan34: "@MissNoot: Uit betrouwbare bron vernomen @Domien gaat weg bij #3fm!!! #breakingnews!!"RT echt waar!!!!!! opvolger al bekend!!
yepquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
RT @arjan34: "@MissNoot: Uit betrouwbare bron vernomen @Domien gaat weg bij #3fm!!! #breakingnews!!"RT echt waar!!!!!! opvolger al bekend!!
Twitter moet je eigenlijk ook gewoon beschouwen als 'Lief dagboek, vandaag...'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook heul niet interessant om te volgen
heb je gisteravond veel gedaan met oud en nieuw ?quote:
120 following en 65 followers heb ik. Ik vond het best veel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twitter moet je eigenlijk ook gewoon beschouwen als 'Lief dagboek, vandaag...'Mgoed, dan ben ik naar twitterbegrippen al helemaal klein, ergens rond de 40 a 50 following en followers.
Zoveel verstand heb ik er nog niet vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je maakt een list aan zonder mijDat is minder heavy dan blocken.
Is het eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
120 following en 65 followers heb ik. Ik vond het best veel.
Ik 31 om 25quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twitter moet je eigenlijk ook gewoon beschouwen als 'Lief dagboek, vandaag...'Mgoed, dan ben ik naar twitterbegrippen al helemaal klein, ergens rond de 40 a 50 following en followers.
vanaf hier gingen ze live op 3FM gisteren, alleen is de kwaliteit stukken beterquote:
Als je even je twitter doet, wil ik je best followen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik 31 om 25_! Ik stel gewoon niets voor
Sta je ook in de FOK! list? Want dan heb je meer followers dan je denktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik 31 om 25_! Ik stel gewoon niets voor
Ga je schamen, dit is dus een van de redenen dat twitter zo afgezeken wordt. Twitter is journalistiek à la fok. De mensen die hier en daar tweeten wat ze aan het doen zijn, zijn eigenlijk niet de moeite waard om te volgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
twitter is wel fijn voor nieuwsgierige mensenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je schamen, dit is dus een van de redenen dat twitter zo afgezeken wordt. Twitter is journalistiek à la fok. De mensen die hier en daar tweeten wat ze aan het doen zijn, zijn eigenlijk niet de moeite waard om te volgen.
á la FOK!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je schamen, dit is dus een van de redenen dat twitter zo afgezeken wordt. Twitter is journalistiek à la fok. De mensen die hier en daar tweeten wat ze aan het doen zijn, zijn eigenlijk niet de moeite waard om te volgen.
welke fok list? Ik ken er zoveel namelijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sta je ook in de FOK! list? Want dan heb je meer followers dan je denkt
Ik doe een combinatie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel okay klinkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vanaf hier gingen ze live op 3FM gisteren, alleen is de kwaliteit stukken beter
Die van onzeren Olldbie/3keernixquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welke fok list? Ik ken er zoveel namelijk...
Ik heb je getweetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je even je twitter doet, wil ik je best followen hoorIs weer ééntje meer.
Sta of stond. Weet het niet zal eens kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sta je ook in de FOK! list? Want dan heb je meer followers dan je denkt
Kijk een willekeurig sr topic door en vergelijk dat met #sr10. Jij doelt natuurlijk op de frontpage, maar ik doel op topics waarin een programma ahw beschreven wordt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
á la FOK!? Nog niet in de verste verte lijken die twee op elkaar.
Dan moet je mij maar unfollowenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk een willekeurig sr topic door en vergelijk dat met #sr10. Jij doelt natuurlijk op de frontpage, maar ik doel op topics waarin een programma ahw beschreven wordt.
Jij noemt topics journalistiek?quote:journalistiek à la fok.
Ja. En dan niet die topics die je in ONZ vindt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Jij noemt topics journalistiek?
Wat moet je er dan neerzetten? breaking news? dat zie je toch niet door de neppe nieuwsberichten door..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij doelt volgens mij veel meer op interactief bezig zijn rondom programma's en dergelijke. Dat is bij lange na geen journalistiek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja. En dan niet die topics die je in ONZ vindt.
Journalistiek is te omschrijven als het beroepsmatig verzamelen van meestal nieuwe of actuele gegevens, ze bewerken en met enige regelmaat publiceren voor het publiek in het algemeen of voor bepaalde publieksgroepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja. En dan niet die topics die je in ONZ vindt.
dan moet je mijn nieuwslist maar volgen, dat zijn enkel betrouwbare bronnen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet je er dan neerzetten? breaking news? dat zie je toch niet door de neppe nieuwsberichten door..
En het hangt er natuurlijk vanaf welke bezigheden je twittertquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het enige wat er niet aan klopt is dus het beroepsmatigequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Journalistiek is te omschrijven als het beroepsmatig verzamelen van meestal nieuwe of actuele gegevens, ze bewerken en met enige regelmaat publiceren voor het publiek in het algemeen of voor bepaalde publieksgroepen.
En enige regelmaat. Iedere 2 seconden posten wat je ziet is geen regelmaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het enige wat er niet aan klopt is dus het beroepsmatige
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef rachidfinge het volgende:
RT @pimdijkgraaf: Speltip 12 - Blof alleen als het geloofwaardig is
Dat vind ik best regelmatig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En enige regelmaat. Iedere 2 seconden posten wat je ziet is geen regelmaat.
http://twitter.com/#!/3fmarleenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, hoe wil jij het dan beschrijven?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En enige regelmaat. Iedere 2 seconden posten wat je ziet is geen regelmaat.
Dat zijn inderdaad gewoon de grotere gerenommeerde nieuwsbronnen ja. Geen gewone mensen die iets twitteren over hun leven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet je mijn nieuwslist maar volgen, dat zijn enkel betrouwbare bronnen.
Dat je zoiets moet vragen zegt genoeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, hoe wil jij het dan beschrijven?
Da's echt schijtvervelend.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/3fmarleen
Zoals dit dus. En zo zijn er nog veel meer.
In mijn klas zijn er steeds meer die ook een Twitter-account aanmaken, maar zij denken ook dat het in feite hetzelfde is als je WWW op Hyves. Dat is dus niet zo, in ieder geval niet zo bedoeld.
inderdaad, alleen is breakingnews wel echt een nieuwe media nieuws ding hoor, en als je die retweetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad gewoon de grotere gerenommeerde nieuwsbronnen ja. Geen gewone mensen die iets twitteren over hun leven.
of ditquote:
het mag een wonder heten dat ze niet aangeeft dat ze de radio aanzetquote:
De dronkentweet is ook een berucht fenomeen waar jij natuurlijk voor op twitter zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef justmattie het volgende:
Als ik continue alle nieuwsfacts (wel of niet bevestigd) wil weten, zet ik CNN wel aan of lees ik de fok! frontpage even. Ik heb Twitter als tijdverdrijf, contact hebben met anderen die net als ik ook hier en daar wat nutteloos neergooien en reageren op andere (nutteloze) dingen
Het hangt er natuurlijk ook af wat voor followers je hebt, veel zwemmers volgen mij, dus als ik twitter over zwemmen vindt een groot deel van mijn followers dat interessant, terwijl iemand anders dat geen reet boeit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef justmattie het volgende:
Als ik continue alle nieuwsfacts (wel of niet bevestigd) wil weten, zet ik CNN wel aan of lees ik de fok! frontpage even. Ik heb Twitter als tijdverdrijf, contact hebben met anderen die net als ik ook hier en daar wat nutteloos neergooien en reageren op andere (nutteloze) dingen
Dat weet ik wel hoor, maar waar ik dus op doelde met dat Twitter nog lang geen journalistiek is, zag je net gewoon gebeuren met het verhaal over Blof. Iemand twittert dat ze uit mekaar zijn en BAM, iedereen gaat daar op reageren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inderdaad, alleen is breakingnews wel echt een nieuwe media nieuws ding hoor, en als je die retweetMaar, ik tweet vooral, zoals ik in het 3fm topic ook post. Hier en daar een vleugje ergernissen, veelal muziek promoten en beschrijven van programma's als ekstra weekend en echte jannen.
Sorry.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Heb nu al 3 nieuwe followers sinds ik hier praat over twitter![]()
Ja, hem blocken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Joe, kan je ook ergens instellen dat je NOOIT tweets van Domien wilt zien? Dus ook niet de tweets van hem die geretweet worden door iemand die ik wel volg?
Dat vinden anderen altijd leuk om te lezen jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dronkentweet is ook een berucht fenomeen waar jij natuurlijk voor op twitter zit
Ik vind dat je daarmee laat zien wat jouw gedachtegang e.d. is. Vind ik het niks lees ik er wel overheen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook af wat voor followers je hebt, veel zwemmers volgen mij, dus als ik twitter over zwemmen vindt een groot deel van mijn followers dat interessant, terwijl iemand anders dat geen reet boeit.
Sorryquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Joe, kan je ook ergens instellen dat je NOOIT tweets van Domien wilt zien? Dus ook niet de tweets van hem die geretweet worden door iemand die ik wel volg?
Daardoor wist ik ook dat je mijn moeder op Facebook had, want die had het steeds over ene "Dagoduck" [insert jouw voor- en achternaam]quote:
Oh.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja faal, dat deed ik net maar ze stonden er nog gewoon tussen.
maar, je kan ook mensen volgen als rachidfinge en bartjancune, dat zijn geen officiële nieuwsbronnen, maar ze werken wel bij de NOS, dus die komen wellicht sneller aan nieuws of kunnen iets bevestigen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, maar waar ik dus op doelde met dat Twitter nog lang geen journalistiek is, zag je net gewoon gebeuren met het verhaal over Blof. Iemand twittert dat ze uit mekaar zijn en BAM, iedereen gaat daar op reageren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daardoor wist ik ook dat je mijn moeder op Facebook had, want die had het steeds over ene "Dagoduck" [insert jouw voor- en achternaam]![]()
![]()
Ja dat doen een paar klasgenoten van mij altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
Of mensen die een heel MSN-gesprek gaan houden via Twitter
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat doen een paar klasgenoten van mij altijdMaar ik hou ze want ze twitteren ook wel eens dingen over school die ik dan net vergeten ben ofzo.
Dat doe ik zelf ook, maar dan hebben mensen die die ander niet volgen daar geen last van. Tenzij je aanzet dat je replies wilt zien...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
Of mensen die een heel MSN-gesprek gaan houden via Twitter
Of Erben Wennemars toen Marianne Timmer stopte.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar, je kan ook mensen volgen als rachidfinge en bartjancune, dat zijn geen officiële nieuwsbronnen, maar ze werken wel bij de NOS, dus die komen wellicht sneller aan nieuws of kunnen iets bevestigen.
Als je ze allebei volgt wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook, maar dan hebben mensen die die ander niet volgen daar geen last van. Tenzij je aanzet dat je replies wilt zien...
dat is dan hetzelfde als dat mensen hier in dit topic in slowchat gaan, dus daarom zeg ik ook, ik post ongeveer hetzelfde zoals in dit topic.quote:
De muziek na 0u is wel crap.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
Om even ontopic te gaan: Dave Clark heeft een heule fijne radiostem.
Hoe kom ik ook bij Dave Clarkquote:
Aandacht tekort.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef Evertjan het volgende:
Domien is wel weer lekker bezig op twitter. Lijkt wel een oude zuurpruim van 50+
Dan ben ik het volledig met je eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kom ik ook bij Dave ClarkIk bedoel Ajouad, als ik dat goed gespeld heb
Mozart.quote:
Wat we weer allemaal kennen van een ander nummer, kan zo alleen even niet 1,2,3 verzinnen van wie ook alweer en welk nummer preciesquote:
Trustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, ben KAPOT!
Tot morgen schatjes van me![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef BarendvanDeelen het volgende:
Ik vind #echtejannen geen donder meer aan. Door elkaar gelul van omhoogevallen egootjes. Jammer. Had mooi kunnen worden.
Dit is dus niet waar he, het zijn de beste livesets van heel 2010.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nu wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar he, het zijn de beste livesets van heel 2010.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daardoor wist ik ook dat je mijn moeder op Facebook had, want die had het steeds over ene "Dagoduck" [insert jouw voor- en achternaam]![]()
![]()
Idem hier! Buren zijn er toch nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Allrounder het volgende:
Wat ben ik blij met m'n nieuwe spreakers. Gaan hard
Mijn buren mogen niet zeuren, daar staat de muziek soms ook goed hard.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie allemaal geen buren ofzo? Mijn buren gaan namelijk niet blij van me worden als ik m'n muziek harder ga zetten
Ook nog om bijna half12 's avonds?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Mijn buren mogen niet zeuren, daar staat de muziek soms ook goed hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |