Wat we weer allemaal kennen van een ander nummer, kan zo alleen even niet 1,2,3 verzinnen van wie ook alweer en welk nummer preciesquote:
Trustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, ben KAPOT!
Tot morgen schatjes van me![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef BarendvanDeelen het volgende:
Ik vind #echtejannen geen donder meer aan. Door elkaar gelul van omhoogevallen egootjes. Jammer. Had mooi kunnen worden.
Dit is dus niet waar he, het zijn de beste livesets van heel 2010.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sod met live opnamen van sensation in DEUTCHLAND
nu wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar he, het zijn de beste livesets van heel 2010.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daardoor wist ik ook dat je mijn moeder op Facebook had, want die had het steeds over ene "Dagoduck" [insert jouw voor- en achternaam]![]()
![]()
Idem hier! Buren zijn er toch nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Allrounder het volgende:
Wat ben ik blij met m'n nieuwe spreakers. Gaan hard
Mijn buren mogen niet zeuren, daar staat de muziek soms ook goed hard.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie allemaal geen buren ofzo? Mijn buren gaan namelijk niet blij van me worden als ik m'n muziek harder ga zetten
Ook nog om bijna half12 's avonds?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Mijn buren mogen niet zeuren, daar staat de muziek soms ook goed hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |