Vooral voor leuke HD-films is een payserver handig, kan ze altijd wel vinden namelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar met een beetje zoeken kan het ook gratis. Ik download de mix nu vanaf NNTP dmv. een gratis newsserver die een retentie heeft van 10 dagen en 500+ KBps download.
Sod met live opnamen van sensation in DEUTCHLANDquote:
Gelukkig is Ekdom niet in de buurt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sod met live opnamen van sensation in DEUTCHLAND
Dat was er vannacht toch ook al op?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nein. Normaal ben ik nog aan het werk op deze tijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sense of Dance. Luister je nooit 3FM op zaterdagavond?
ja dat was LIVEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was er vannacht toch ook al op?
Ah. Toen 't hele spul zich naar mijn kamer verplaatste, heb ik 3FM aan gehad, maar heb niet echt bewust zitten luisteren.quote:
quote:
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Langs Frunkrijk en Speinje.quote:
naast Tokioquote:
Ik heb em nu ook net aangeslingerd. Denk zo ook maar eens op cd branden, makkelijk als achtergrondmuziek tijdens het doen van dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
DJ Sandstorm mix is klaar met downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |