Vooral voor leuke HD-films is een payserver handig, kan ze altijd wel vinden namelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar met een beetje zoeken kan het ook gratis. Ik download de mix nu vanaf NNTP dmv. een gratis newsserver die een retentie heeft van 10 dagen en 500+ KBps download.
Sod met live opnamen van sensation in DEUTCHLANDquote:
Gelukkig is Ekdom niet in de buurt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sod met live opnamen van sensation in DEUTCHLAND
Dat was er vannacht toch ook al op?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nein. Normaal ben ik nog aan het werk op deze tijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sense of Dance. Luister je nooit 3FM op zaterdagavond?
ja dat was LIVEquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was er vannacht toch ook al op?
Ah. Toen 't hele spul zich naar mijn kamer verplaatste, heb ik 3FM aan gehad, maar heb niet echt bewust zitten luisteren.quote:
quote:
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Langs Frunkrijk en Speinje.quote:
naast Tokioquote:
Ik heb em nu ook net aangeslingerd. Denk zo ook maar eens op cd branden, makkelijk als achtergrondmuziek tijdens het doen van dingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
DJ Sandstorm mix is klaar met downloaden
Bij mij ook 5 minuten terug..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet wel waar je op doelt hoorquote:
Ik ken alleen die van Calvin Harris. Een vrouw praat maar zingt niet echt. Alleen gaat dat liedje niet over oorlog dacht ik.quote:
I was 5 and he was 6?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:11 schreef miieejj het volgende:
Hoe heet dat ene liedje waar zo'n meisje praat over oorlog enzo.. d'r word niet in gezongen..
was in het begin van sr . gerard moest toen de uitzending makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ken alleen die van Calvin Harris. Een vrouw praat maar zingt niet echt. Alleen gaat dat liedje niet over oorlog dacht ik.
Kun je die uitzending niet terugzien op youtube of zo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
was in het begin van sr . gerard moest toen de uitzending maken
Maantjequote:
Weet je misschien over welke oorlog precies?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
je hoort een kind en een man praten enzo.. ze zingen niet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet of het echt over oorlog gaat ..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet je misschien over welke oorlog precies?
http://www.3fmfan.nl/page(...)aar=2010&eind_uur=22quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij mij gaat er een lampje branden, maar ik zal even de titel opsnorrenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
Ah, ik weet welke je bedoelt, ken de titel alleen niet..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef miieejj het volgende:
bedankt voor de link. ik download ook ff mee.quote:
En dan legt die man het uit oid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:23 schreef miieejj het volgende:
iets van .. i don't know what en dan een moeilijk engels woord means..
Jammer, ze maken goede muziekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:24 schreef miieejj het volgende:
d'r gaat het gerucht dat blof uitelkaar is.. (twitter bericht van domien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |