Daardoor wist ik ook dat je mijn moeder op Facebook had, want die had het steeds over ene "Dagoduck" [insert jouw voor- en achternaam]quote:
Oh.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja faal, dat deed ik net maar ze stonden er nog gewoon tussen.
maar, je kan ook mensen volgen als rachidfinge en bartjancune, dat zijn geen officiële nieuwsbronnen, maar ze werken wel bij de NOS, dus die komen wellicht sneller aan nieuws of kunnen iets bevestigen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, maar waar ik dus op doelde met dat Twitter nog lang geen journalistiek is, zag je net gewoon gebeuren met het verhaal over Blof. Iemand twittert dat ze uit mekaar zijn en BAM, iedereen gaat daar op reageren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daardoor wist ik ook dat je mijn moeder op Facebook had, want die had het steeds over ene "Dagoduck" [insert jouw voor- en achternaam]![]()
![]()
Ja dat doen een paar klasgenoten van mij altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
Of mensen die een heel MSN-gesprek gaan houden via Twitter
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat doen een paar klasgenoten van mij altijdMaar ik hou ze want ze twitteren ook wel eens dingen over school die ik dan net vergeten ben ofzo.
Dat doe ik zelf ook, maar dan hebben mensen die die ander niet volgen daar geen last van. Tenzij je aanzet dat je replies wilt zien...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
Of mensen die een heel MSN-gesprek gaan houden via Twitter
Of Erben Wennemars toen Marianne Timmer stopte.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar, je kan ook mensen volgen als rachidfinge en bartjancune, dat zijn geen officiële nieuwsbronnen, maar ze werken wel bij de NOS, dus die komen wellicht sneller aan nieuws of kunnen iets bevestigen.
Als je ze allebei volgt wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook, maar dan hebben mensen die die ander niet volgen daar geen last van. Tenzij je aanzet dat je replies wilt zien...
dat is dan hetzelfde als dat mensen hier in dit topic in slowchat gaan, dus daarom zeg ik ook, ik post ongeveer hetzelfde zoals in dit topic.quote:
De muziek na 0u is wel crap.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
Om even ontopic te gaan: Dave Clark heeft een heule fijne radiostem.
Hoe kom ik ook bij Dave Clarkquote:
Aandacht tekort.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef Evertjan het volgende:
Domien is wel weer lekker bezig op twitter. Lijkt wel een oude zuurpruim van 50+
Dan ben ik het volledig met je eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kom ik ook bij Dave ClarkIk bedoel Ajouad, als ik dat goed gespeld heb
Mozart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |