Ik vermoed ook een twitter-hoax oid. M'n hele timeline staat er vol meequote:
Die van mij staat vol met #echtejannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed ook een twitter-hoax oid. M'n hele timeline staat er vol mee
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Het is toch niet te hopen dat door dit kabinet orkesten zoals het Noord Nederlands Orkest zou moeten stoppen. Sterk van Peter_Rehwinkel dat hij zich daar ook van distantieerde. Gelukkig is de btw verhoging voorlopig even van de baan. Hier in het noorden mogen we echt trots zijn op het NNO. Vanavond ook voor de zoveelste keer genoten van het NNO. Klassiek is niet saai. Dat is vanavond wel weer eens bewezen. Petje af!.
Nu maar eens 3FM luisteren. Neem aan dat er 'gewoon' weer de SoD is
sorryquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van mij staat vol met #echtejannen
Follow je Naatje_1?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Same here. Thanks to Naatjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tsjaquote:blof blof
by Domien
Zouden mensen ook voor internet smaad veroordeeld kunnen worden ?
quote:
misschien moeten jullie meer mensen volgen, want als ik mijn TL filter zodat #echtejannen eruit zou zijn, valt het best nog wel meequote:
Dat doe ik al 2 maanden niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Hey Dago, ga jij eens gauw weer bezig met je FarmVille![]()
Ik heb al aardig wat vind ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
misschien moeten jullie meer mensen volgen, want als ik mijn TL filter zodat #echtejannen eruit zou zijn, valt het best nog wel mee
ja !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef hole1988 het volgende:
miieejj bedoel je misschien deze Tom Clay What The World Needs Now
Of je maakt een list aan zonder mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat vind ikMaar als ik me ga storen block ik je wel
Ja, maar je hebt mij niet,maar mijn moederquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat doe ik al 2 maanden niet meerHeb m'n facebook voor verwijdering gedaan
Dan maak ik wel weer een nieuwe aan wanneer nodig.
oh godquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Domien het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen: Oasis is uit elkaar. #oasis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |