Ik 31 om 25quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twitter moet je eigenlijk ook gewoon beschouwen als 'Lief dagboek, vandaag...'Mgoed, dan ben ik naar twitterbegrippen al helemaal klein, ergens rond de 40 a 50 following en followers.
vanaf hier gingen ze live op 3FM gisteren, alleen is de kwaliteit stukken beterquote:
Als je even je twitter doet, wil ik je best followen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik 31 om 25_! Ik stel gewoon niets voor
Sta je ook in de FOK! list? Want dan heb je meer followers dan je denktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik 31 om 25_! Ik stel gewoon niets voor
Ga je schamen, dit is dus een van de redenen dat twitter zo afgezeken wordt. Twitter is journalistiek à la fok. De mensen die hier en daar tweeten wat ze aan het doen zijn, zijn eigenlijk niet de moeite waard om te volgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twitter moet je eigenlijk ook gewoon beschouwen als 'Lief dagboek, vandaag...'Mgoed, dan ben ik naar twitterbegrippen al helemaal klein, ergens rond de 40 a 50 following en followers.
twitter is wel fijn voor nieuwsgierige mensenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je schamen, dit is dus een van de redenen dat twitter zo afgezeken wordt. Twitter is journalistiek à la fok. De mensen die hier en daar tweeten wat ze aan het doen zijn, zijn eigenlijk niet de moeite waard om te volgen.
á la FOK!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je schamen, dit is dus een van de redenen dat twitter zo afgezeken wordt. Twitter is journalistiek à la fok. De mensen die hier en daar tweeten wat ze aan het doen zijn, zijn eigenlijk niet de moeite waard om te volgen.
welke fok list? Ik ken er zoveel namelijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sta je ook in de FOK! list? Want dan heb je meer followers dan je denkt
Ik doe een combinatie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel okay klinkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vanaf hier gingen ze live op 3FM gisteren, alleen is de kwaliteit stukken beter
Die van onzeren Olldbie/3keernixquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welke fok list? Ik ken er zoveel namelijk...
Ik heb je getweetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je even je twitter doet, wil ik je best followen hoorIs weer ééntje meer.
Sta of stond. Weet het niet zal eens kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sta je ook in de FOK! list? Want dan heb je meer followers dan je denkt
Kijk een willekeurig sr topic door en vergelijk dat met #sr10. Jij doelt natuurlijk op de frontpage, maar ik doel op topics waarin een programma ahw beschreven wordt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
á la FOK!? Nog niet in de verste verte lijken die twee op elkaar.
Dan moet je mij maar unfollowenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk een willekeurig sr topic door en vergelijk dat met #sr10. Jij doelt natuurlijk op de frontpage, maar ik doel op topics waarin een programma ahw beschreven wordt.
Jij noemt topics journalistiek?quote:journalistiek à la fok.
Ja. En dan niet die topics die je in ONZ vindt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Jij noemt topics journalistiek?
Wat moet je er dan neerzetten? breaking news? dat zie je toch niet door de neppe nieuwsberichten door..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij doelt volgens mij veel meer op interactief bezig zijn rondom programma's en dergelijke. Dat is bij lange na geen journalistiek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja. En dan niet die topics die je in ONZ vindt.
Journalistiek is te omschrijven als het beroepsmatig verzamelen van meestal nieuwe of actuele gegevens, ze bewerken en met enige regelmaat publiceren voor het publiek in het algemeen of voor bepaalde publieksgroepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja. En dan niet die topics die je in ONZ vindt.
dan moet je mijn nieuwslist maar volgen, dat zijn enkel betrouwbare bronnen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet je er dan neerzetten? breaking news? dat zie je toch niet door de neppe nieuwsberichten door..
En het hangt er natuurlijk vanaf welke bezigheden je twittertquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het enige wat er niet aan klopt is dus het beroepsmatigequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Journalistiek is te omschrijven als het beroepsmatig verzamelen van meestal nieuwe of actuele gegevens, ze bewerken en met enige regelmaat publiceren voor het publiek in het algemeen of voor bepaalde publieksgroepen.
En enige regelmaat. Iedere 2 seconden posten wat je ziet is geen regelmaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het enige wat er niet aan klopt is dus het beroepsmatige
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef rachidfinge het volgende:
RT @pimdijkgraaf: Speltip 12 - Blof alleen als het geloofwaardig is
Dat vind ik best regelmatig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En enige regelmaat. Iedere 2 seconden posten wat je ziet is geen regelmaat.
http://twitter.com/#!/3fmarleenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, hoe wil jij het dan beschrijven?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En enige regelmaat. Iedere 2 seconden posten wat je ziet is geen regelmaat.
Dat zijn inderdaad gewoon de grotere gerenommeerde nieuwsbronnen ja. Geen gewone mensen die iets twitteren over hun leven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet je mijn nieuwslist maar volgen, dat zijn enkel betrouwbare bronnen.
Dat je zoiets moet vragen zegt genoeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, hoe wil jij het dan beschrijven?
Da's echt schijtvervelend.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/3fmarleen
Zoals dit dus. En zo zijn er nog veel meer.
In mijn klas zijn er steeds meer die ook een Twitter-account aanmaken, maar zij denken ook dat het in feite hetzelfde is als je WWW op Hyves. Dat is dus niet zo, in ieder geval niet zo bedoeld.
inderdaad, alleen is breakingnews wel echt een nieuwe media nieuws ding hoor, en als je die retweetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad gewoon de grotere gerenommeerde nieuwsbronnen ja. Geen gewone mensen die iets twitteren over hun leven.
of ditquote:
het mag een wonder heten dat ze niet aangeeft dat ze de radio aanzetquote:
De dronkentweet is ook een berucht fenomeen waar jij natuurlijk voor op twitter zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef justmattie het volgende:
Als ik continue alle nieuwsfacts (wel of niet bevestigd) wil weten, zet ik CNN wel aan of lees ik de fok! frontpage even. Ik heb Twitter als tijdverdrijf, contact hebben met anderen die net als ik ook hier en daar wat nutteloos neergooien en reageren op andere (nutteloze) dingen
Het hangt er natuurlijk ook af wat voor followers je hebt, veel zwemmers volgen mij, dus als ik twitter over zwemmen vindt een groot deel van mijn followers dat interessant, terwijl iemand anders dat geen reet boeit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef justmattie het volgende:
Als ik continue alle nieuwsfacts (wel of niet bevestigd) wil weten, zet ik CNN wel aan of lees ik de fok! frontpage even. Ik heb Twitter als tijdverdrijf, contact hebben met anderen die net als ik ook hier en daar wat nutteloos neergooien en reageren op andere (nutteloze) dingen
Dat weet ik wel hoor, maar waar ik dus op doelde met dat Twitter nog lang geen journalistiek is, zag je net gewoon gebeuren met het verhaal over Blof. Iemand twittert dat ze uit mekaar zijn en BAM, iedereen gaat daar op reageren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inderdaad, alleen is breakingnews wel echt een nieuwe media nieuws ding hoor, en als je die retweetMaar, ik tweet vooral, zoals ik in het 3fm topic ook post. Hier en daar een vleugje ergernissen, veelal muziek promoten en beschrijven van programma's als ekstra weekend en echte jannen.
Sorry.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Heb nu al 3 nieuwe followers sinds ik hier praat over twitter![]()
Ja, hem blocken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Joe, kan je ook ergens instellen dat je NOOIT tweets van Domien wilt zien? Dus ook niet de tweets van hem die geretweet worden door iemand die ik wel volg?
Dat vinden anderen altijd leuk om te lezen jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De dronkentweet is ook een berucht fenomeen waar jij natuurlijk voor op twitter zit
Ik vind dat je daarmee laat zien wat jouw gedachtegang e.d. is. Vind ik het niks lees ik er wel overheen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook af wat voor followers je hebt, veel zwemmers volgen mij, dus als ik twitter over zwemmen vindt een groot deel van mijn followers dat interessant, terwijl iemand anders dat geen reet boeit.
Sorryquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Joe, kan je ook ergens instellen dat je NOOIT tweets van Domien wilt zien? Dus ook niet de tweets van hem die geretweet worden door iemand die ik wel volg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |