ze passen zich aan aan de doelgroep, eenzame fok!kersquote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Nu hebben we t in dit topic niet over daten, gaan ze t er op de radio over hebben
Michiel en Tjibbe toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef miieejj het volgende:
is giel er morgen vroeg er weer? volgens mij niet he ?
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef miieejj het volgende:
is giel er morgen vroeg er weer? volgens mij niet he ?
jannekje heeft qua michiel iig gelijk. of Tjibbe er is weet ik niet.....Ekdom is er wel en Coen niet dus zal het wel de SanderSjow worden, of misschien wel de Frank en Sandershow, dat zou ook nog kunnen. deden ze in de zomervakantie een week of 2 dacht ik...quote:
vind het wel stoer dat ekdom er wel is, en giel dan weer niet. en coen die zit nog vakantie te houden..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
jannekje heeft qua michiel iig gelijk. of Tjibbe er is weet ik niet.....Ekdom is er wel en Coen niet dus zal het wel de SanderSjow worden, of misschien wel de Frank en Sandershow, dat zou ook nog kunnen. deden ze in de zomervakantie een week of 2 dacht ik...
alleen wel buiten de camquote:
as usualquote:
heb je trouwens twitterquote:
wat is dat nu weer voor hak-op-de-takquote?quote:
omdat ik lui benquote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor hak-op-de-takquote?
no problemoquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Mochten jullie je trouwens afvragen wat je ruikt, ik heb net aardappeltjes gebakken in knoflookboter op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |