Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem jij mij nu te dik voor Toek?
Nee, ik noem Toek te smal voor... gewoon te smalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ghihihihi, weet ik toch heus welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik noem Toek te smal voor... gewoon te smal.
Bedankt! Train er hard voor!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik noem Toek te smal voor... gewoon te smal.
Sommige mensen hebben gewoon gelukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs het Muckdieet verandert er ook bij jou niks aan he.
Gelukkig nieuwjaar Gier!quote:
Nee, wij zijn bijzonder, want wij hebben geen kleurtjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen heeft een leuk kleurtje behalve ik
Zit ook wel wat inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Gier!Heb je het leuk gehad?
[..]
Nee, wij zijn bijzonder, want wij hebben geen kleurtje![]()
jawel was gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Gier!Heb je het leuk gehad?
[..]
Nee, wij zijn bijzonder, want wij hebben geen kleurtje![]()
Wij hebben een kleurtje nodig om leuk te zijn, jij bent dat van nature al, dus hebt het helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen heeft een leuk kleurtje behalve ik
Ja toch?quote:
Doe voorzichtig en tot snelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
Ik ga maar eens een auto in pakken en naar 010![]()
Tot de volgende keer
Liefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben een kleurtje nodig om leuk te zijn, jij bent dat van nature al, dus hebt het helemaal niet nodig.
Hee lieverdquote:
Ja, ik heb nu eigenlijk alleen nog maar een kop vol snot en een beetje hoofd- en keelpijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel goed geslapen, tot een uur of 10
Knap jij alle beetje op?
10 uur werd ik ook wakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel goed geslapen, tot een uur of 10
Knap jij alle beetje op?
dat laatste is het belangrijkstequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu eigenlijk alleen nog maar een kop vol snot en een beetje hoofd- en keelpijn.
En hier en daar rochel en lek ik wat![]()
En als ik moet hoesten doet het zeer, maar ach.
We zijn allemaal weer koortsvrij![]()
En Thijs eet nog niet, maar drinkt wel weer heel erg goed
Toen was ik al wakker(wel gemaakt door mijn ouders maar dat kwam omdat we naar mijn oma gingenquote:
Morge Barretjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:53 schreef Barretje80 het volgende:
goede morgen!
poessies zijn weer onder het bed vandaan gekropen nu het weer rustig is...
geen koppijn, wel een beetje moe...
zo.. het goede jaar is begonnen!
Jij ook gelukkig nieuwjaar!quote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:53 schreef Barretje80 het volgende:
goede morgen!
poessies zijn weer onder het bed vandaan gekropen nu het weer rustig is...
geen koppijn, wel een beetje moe...
zo.. het goede jaar is begonnen!
Hey STquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar!
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen
Jij ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor de binnenkomers![]()
Dankje Trevquote:
Jij ook, maar dat wist je alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor de binnenkomers![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook, maar dat wist je al![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje TrevJij ook bedankt voor je smsje
Heb je het leuk gehad gister?
Nu zorgen dat het ook gebeurtquote:
Onze kleurtjes zijn nu alweer wegquote:
Vorige jaar waren ze er langer, kijk maar in mijn fobo, daar staat die nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onze kleurtjes zijn nu alweer weg![]()
Trev
Jammer wel, ik dacht dat het toch wel 1 dag zou blijven eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vorige jaar waren ze er langer, kijk maar in mijn fobo, daar staat die nog
Deze keer helaas dus nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer wel, ik dacht dat het toch wel 1 dag zou blijven eigenlijk
Morning Stu darling!quote:
Marijkequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morning Stu darling!Happy new year
Is gewoon leuk zolang het duurt alleen vorige jaar had iedereen de zelfde kleur, alleen je tag kon je kiezenquote:
Pienquote:
Was inderdaad leuk afgelopen nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is gewoon leuk zolang het duurt alleen vorige jaar had iedereen de zelfde kleur, alleen je tag kon je kiezen
Oh, waren er weer kleurtjes ja?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onze kleurtjes zijn nu alweer weg![]()
Trev
Ja, ik was blauw, rood, lichtblauw, donkerblauw. Ik wisselde iets van 5xquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, waren er weer kleurtjes ja?
Happy New Yearquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Pien85 het volgende:
Ja, kleurtjes weg
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Woah! Groen! En nu issie weer rood...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik was blauw, rood, lichtblauw, donkerblauw. Ik wisselde iets van 5x
Fruit Joyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah! Groen! En nu issie weer rood...
Toverballen waren ook altijd tofquote:
quote:
Jammer van nu geen nieuwjaarsmeetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en, heel iets anders, knetterkauwgom
Dat was niet mijn ding eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en, heel iets anders, knetterkauwgom
we hebben de hele dag nog..quote:
Oh, dat geeft niet, ik heb genoeg gegeten voor tweequote:
Volgende week bij mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet wel wat er dan in een toet komt
Hihi, toverballen en knetterkauwgom?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet wel wat er dan in een toet komt
Ja en mijn PSV Tag ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Pien85 het volgende:
Ja, kleurtjes weg
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Barretje een heel gelukkig nieuwjaarquote:
Jij ook RZ, dat dit jaar beter mag worden dan vorig jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef RealZeus het volgende:
Een gezond, liefdevol en bovenal een ontzettend gelukkig nieuwjaar allemaal.
nou, als iedereen onder mijn slijm wil zitten zou ik dat zeker aanradenquote:
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef RealZeus het volgende:
idd! 2011 gaat "ons" jaar worden!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Barretje een heel gelukkig nieuwjaar![]()
Op naar je huwelijk
![]()
[..]
Jij ook RZ, dat dit jaar beter mag worden dan vorig jaar
een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebie?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd! 2011 gaat "ons" jaar worden!een nieuwe baan, ik een vast contract, trouwen en voorzichtig beginnen met het kleien van een baby
oh...Stuart had gister allemaal regenpakken uitgezocht, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als iedereen onder mijn slijm wil zitten zou ik dat zeker aanraden
Het zelfde RZquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef RealZeus het volgende:
Maar was dat niet voor een paar personen?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, toverballen en knetterkauwgom?
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd! 2011 gaat "ons" jaar worden!een nieuwe baan, ik een vast contract, trouwen en voorzichtig beginnen met het kleien van een baby
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh...Stuart had gister allemaal regenpakken uitgezocht, dus dat moet geen probleem zijn
Die eerste 2 dingen zeg ik ook geen nee tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebie?![]()
![]()
Het was een grapje lieve trev, als het goed is gaan ST en ik de 8e naar LLquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zelfde RZ
[..]
Maar was dat niet voor een paar personen?
[..]
dat ja
met maskers?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh...Stuart had gister allemaal regenpakken uitgezocht, dus dat moet geen probleem zijn
Ik denk dat het nog wel mee valtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was een grapje lieve trev, als het goed is gaan ST en ik de 8e naar LL
ik heb nog wel een vuurwerkbril over...quote:
Hoe weet jij onze agenda?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een vuurwerkbril over...
Oh, afgezien van december was vorig jaar best een goed jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Jij ook RZ, dat dit jaar beter mag worden dan vorig jaar
Beste wensen kerelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef RealZeus het volgende:
ja, dat is zo...duurde hier wel even.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
eens kijken of het lukt.. want dat moet altijd nog maar blijken...
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet, ik heb genoeg gegeten voor twee![]()
![]()
Ik hoorde het toen jullie daar in Zwolle het over haddenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe weet jij onze agenda?
[..]Moet goed komen dus
Oh fuck.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het was een grapje lieve trev, als het goed is gaan ST en ik de 8e naar LL
Dat kan ik al heel goed zelf producerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, blauw en roodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Jij kan dan niet meer?quote:
het is gewoon leuk dat we er aan gaan beginnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is zo...duurde hier wel even.
en een vriendinnetje van me die had twee keer bij de eerste keer raak
Daarom doen we ook geen nieuwjaarsmeetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:24 schreef Stuart het volgende:
Dat kan ik al heel goed zelf produceren![]()
roodquote:
Nou, ik kan nog wel, ik weet alleen niet of ik nu al wel wilquote:
Maar dat was vorig jaar zo leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom doen we ook geen nieuwjaarsmeet
[..]
rood
Deze 2 dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Als jullie maar naar Londen komen danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom doen we ook geen nieuwjaarsmeet
[..]
rood
Vanwege de ziek? Ja, we moeten eerst maar eens kijken of we dan wel hersteld zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik kan nog wel, ik weet alleen niet of ik nu al wel wil
de blauwe!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze 2 dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh, maar daar moet je helemaal niet (teveel) over nadenken als je net begint (of nog niet bent begonnen)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
het is gewoon leuk dat we er aan gaan beginnen
al zal er tzt ook genoeg frustratie bij komen..
Dat moeten we voor ik geloof 6/7 januari boeken danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jullie maar naar Londen komen dan
Ik vind rood ook leuk![]()
dan al??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat moeten we voor ik geloof 6/7 januari boeken dan
De blauwe!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jullie maar naar Londen komen dan
Ik vind rood ook leuk![]()
Nou, what are you waiting forquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat moeten we voor ik geloof 6/7 januari boeken dan
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De blauwe!
Ja, we komen vast
Die tyfuswinkels hier gaan niet meer open voordat ik weg moetquote:
Nog even kijken of we ook goedkoop kunnen slapen, bijvoorbeeld, en wie er allemaal echt serieus mee willen enzoquote:
Dan kijk je een van ons toch lief aan voordat wij jou kant op komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die tyfuswinkels hier gaan niet meer open voordat ik weg moet![]()
Ik begrijp het. Rondom Victoria of Earls Court moet wel iets te vinden zijn denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog even kijken of we ook goedkoop kunnen slapen, bijvoorbeeld, en wie er allemaal echt serieus mee willen enzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog even kijken of we ook goedkoop kunnen slapen, bijvoorbeeld, en wie er allemaal echt serieus mee willen enzo
Dat zou ik kunnen proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kijk je een van ons toch lief aan voordat wij jou kant op komen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we slapen toch allemaal bij stu in bed!
Ja, en we moeten dan vliegen voor eind maart geloof ik. En het weekend vast welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan al??
en wanneer staat het op de planning dan??
en.. gaan we een weekend??
Eind MAART pasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en we moeten dan vliegen voor eind maart geloof ik. En het weekend vast welMoeten we van de week maar even serieus over hebben dan
hmm.. januari is al bijna voorbij..quote:
Wat lang wachtenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. januari is al bijna voorbij..
februari is ook al volgeplanned.. maart ...
Nee VOOR eind maart, lezen lieverdquote:
Ik kan niet eens lezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee VOOR eind maart, lezen lieverd![]()
ergens in de eerste 3 maanden van 2011quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet eens lezen
Okay, voor het einde van het eerste kwartaal dus
Okay, ik hoor het welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ergens in de eerste 3 maanden van 2011
stuartquote:
GF!quote:
1 euro is ongeveer £0,86 dus 1 pond is ongeveer ¤1,16quote:
wat moet je omrekenen??quote:
je doucht gewoon lang...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef Afketser het volgende:
Tjeutje alweer een nieuwe draad! Dat gaat snel zeg als je ff weg bent voor een douche.
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen proberen![]()
Maar niemand vind mij lief
Hey GFquote:
Oh! Dan valt het wel meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
1 euro is ongeveer £0,86 dus 1 pond is ongeveer ¤1,16
B&B!quote:
Wat luister ik goed naar je he?quote:
is het een beetje in de buurt van de winkels??quote:
Neu, die zijn hier allemaal gecastreerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Koen66 het volgende:
Allemaal een fijne jaarwisseling gehad?
Nog last van katers?
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat luister ik goed naar je he?![]()
Goede verbinding met diverse tube lijnen dus ja en niet ver vanaf Harrods maar dat is achterlijk duurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het een beetje in de buurt van de winkels??
das voor een 2 persoonskamer..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanDat is niet het valt wel mee
ach.. andere winkels zijn daar toch ook in de buurt ??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goede verbinding met diverse tube lijnen dus ja en niet ver vanaf Harrods maar dat is achterlijk duur
Een kamer met drie bedden is 124 pond per nacht..gedeeld door drie is dat minder dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanDat is niet het valt wel mee
Tuurlijk, je zit behoorlijk centraal daarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. andere winkels zijn daar toch ook in de buurt ??
en tubes
Er zijn daar zelfs single rooms voor ongeveer 40 pond per nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kamer met drie bedden is 124 pond per nacht..gedeeld door drie is dat minder dan ik had verwacht![]()
En natuurlijk kan het goedkoper, dit is pas de eerste die ik zag
BLAUW!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:51 schreef Stuart het volgende:
Nog even deze een keer en dan een link naar een hotel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou daarvoor een stofzuiger gebruikenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
Zo'n kerstboom is sneller afgebroken dan neergezet... alleen toch wel verwondelijk dat er naalduitval heeft plaatsgevonden.
Nee, enkele kamersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das voor een 2 persoonskamer..
dus 35 per nacht...
Kijk eens op de link die ik net gaf danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, enkele kamersAls ik uitga van het eerste weekend van maart dan zouden de kosten voor een dubbele kamer 107.33 pond zijn, dat ga ik dus echt niet kunnen betalen....
Daar zie ik iets van 22.50 staan, dat is een fijner prijsjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:52 schreef Stuart het volgende:
Hier, dit moet niet te duur zijn![]()
http://www.travelstay.com/pages/ExhibitionCourtHotel4.htm
Oh, ik ging uit van 19 februari (vraag me niet waarom) en dan is het dus goedkoper, plus, nog een keer, het was de eerste die ik zag en ik dacht oeh, moooooooooooooooooi van de buitenkant, laat ik die eens postenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, enkele kamersAls ik uitga van het eerste weekend van maart dan zouden de kosten voor een dubbele kamer 107.33 pond zijn, dat ga ik dus echt niet kunnen betalen....
Ik had niet gezien dat ze 4-pers kamers haddenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
4-persoonskamer = 120 GBP = 135 EUR = 35 EUR p.p.p.n.
2 nachten (vrijdag, zaterdag)= 70 eur..
19 februariquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van 19 februari (vraag me niet waarom) en dan is het dus goedkoper, plus, nog een keer, het was de eerste die ik zag en ik dacht oeh, moooooooooooooooooi van de buitenkant, laat ik die eens posten
Ik woon erquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, was ff bij koter.
wie gaat er naar Londen?
Hihihi, komt vast goed, Stu had ook al een mooie goedkopequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van 19 februari (vraag me niet waarom) en dan is het dus goedkoper, plus, nog een keer, het was de eerste die ik zag en ik dacht oeh, moooooooooooooooooi van de buitenkant, laat ik die eens posten
Jawel hoor, ze zijn toch voor jou?quote:
O, ik wilde al een dweilmachine gaan huren, maar dit kan ook jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor een stofzuiger gebruiken
Oooh, je zou blauw voor jezelf kiezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze zijn toch voor jou?
Keuzes makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wilde al een dweilmachine gaan huren, maar dit kan ook ja.
Da's moeilijk hoorquote:
Ehm. Nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, komt vast goed, Stu had ook al een mooie goedkopeEn anders gaan we naar een Youth Hostel, met z'n allen op een slaapzaal
![]()
Nee, blauw voor jou, maar dat is niet bindend hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, je zou blauw voor jezelf kiezen![]()
Was ook een grapje lieverdquote:
Op welke datum?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
4-persoonskamer = 120 GBP = 135 EUR = 35 EUR p.p.p.n.
2 nachten (vrijdag, zaterdag)= 70 eur..
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, blauw voor jou, maar dat is niet bindend he
het is wel afhankelijk van het weekend enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat ze 4-pers kamers haddenDat is dan zeer okee
Dan kunnen we voor 100 euro een weekendje naar Londen met z'n allen
Ben je te bang dat je hem bespringt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ook een grapje lieverdEn wat ik ook doe, als Symph mee gaat slaap ik niet bij hem op de kamer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is heel lief, maar dat zou ik stom vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is wel afhankelijk van het weekend enzo
en moeten maar kijken met hoeveel we gaan...
evt wil ik wel een duurdere kamer nemen als dat voor anderen beter uit komt
( als we met 5 blijken te zijn bv.. )
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je te bang dat je hem bespringt?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij weet best hoe graag ik dat wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
is het handig een chef de mission aan te wijzen die gaat zoeken? en evt boeken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is heel lief, maar dat zou ik stom vindenWant we gaan met zijn allen een leuk weekendje weg
Maar het komt vast goed joh
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaJij weet best hoe graag ik dat wil
Dan moet je wel zorgen dat hij zijn kussen niet raakt, want dan is hij vertrokken naar de lunch bij de houtzagerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
nee, totale chaos is juist zo fijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het handig een chef de mission aan te wijzen die gaat zoeken? en evt boeken?
Ja, is misschien een goed planquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het handig een chef de mission aan te wijzen die gaat zoeken? en evt boeken?
Dan vlieg jij toch even op en neer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm helaas ben ik bang hele weekendjes er hier nooit door te krijgen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je wel zorgen dat hij zijn kussen niet raakt, want dan is hij vertrokken naar de lunch bij de houtzagerij
Oeh, da's een goede ja, meteen bespringen zodra we op de kamer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dan doe je toch een zakentrip?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm helaas ben ik bang hele weekendjes er hier nooit door te krijgen
Alles is toch dicht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga snel even proberen wat te eten en dan gaan we even naar de stomste winkel in de stad
Nee hoor, niet alles alles..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles is toch dicht?En welke winkel is dat dan?
Ik zou niet gaan, je bent ziekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet alles alles..
DeMedia
Markt
Ik heb een laptoplader nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan, je bent ziek
Ow...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een laptoplader nodig
Ik begrijp het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, blauw voor jou, maar dat is niet bindend he
Whehehehe ik ben slecht in liegen en bedriegenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je toch een zakentrip?En voor hetzelfde geld vind je ons niet leuk genoeg om een heel weekend mee op te trekken
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow...In dat geval zou ik gewoon gaan
ik zou wel het overall overzicht willen doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is misschien een goed planIs er iemand die dat zou willen doen?
Jumbo Rotterdam is 365 dagen per jaar openquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles is toch dicht?En welke winkel is dat dan?
Winkels die open zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga snel even proberen wat te eten en dan gaan we even naar de stomste winkel in de stad
Hoi vanuit huisquote:
Was ook een grapje mopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehe ik ben slecht in liegen en bedriegen
dat is heel fijn voor je vrouw!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehe ik ben slecht in liegen en bedriegen
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zou wel het overall overzicht willen doen
dan doet MZ de vliegtickets en ST het hotel??
hebben we het ook een beetje verdeeld..
Deels, maar ben zo snel moequote:
Omdat iedereen anders isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Koen66 het volgende:
Maar toch, waarom hebben Symph en ST wel begripvolle partners in dit geval
Ik vind het meer dan logische dat je dat zegt, niet betaal = niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?
Mijn jaaraantal verbleekt bij sommigen hier, maar ik vind het nog vrij veelquote:
ohh dat van de sociale dienst is wel lastig jah..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?
Rustig aan doen danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deels, maar ben zo snel moeNiet normaal
Ik had afgelopen maand 10,000quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn jaaraantal verbleekt bij sommigen hier, maar ik vind het nog vrij veel
jup.. weekendje londen.. jij en muck ook mee??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan
Gaan we koffie drinken in London?
daar heb ik echt geen tijd voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand 10,000
Maar goed, over de andere 11 maanden had ik maar 6,000
Ik onthoud mij van elk commentaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ja zoiets en dan moeten we dus wel redelijk snel beslissen wanneer en wie enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh dat van de sociale dienst is wel lastig jah..
ik wil het ook wel betalen ( ik gok 5-10 personen a 30 eur...??) en jah.. overboeken voor het reserveren is wel handig
Ik had er iets meer:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt een levenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen tijd voor
Ik ook niet normaal gesproken. In bijna 7 jaar tijd is dat precies 2x gebeurdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen tijd voor
Bij ons is de reden meer dat ze mijn chathobby gewoon raar vind en zich al helemaal niet kan voorstellen dat ik ook iemand IRL wil zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat iedereen anders isMijn ex had dat ook nooit goed gevonden hoor, die was daar veel te onzeker voor
046 (073) 24655 Marijkezwollequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er iets meer:
258 (124) 10515 DaMart
Ach stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
046 (073) 24655 Marijkezwolle
OMG
Ligt eraan wanneer en wat het kost. En is het met partnerruilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. weekendje londen.. jij en muck ook mee??
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij ons is de reden meer dat ze mijn chathobby gewoon raar vind en zich al helemaal niet kan voorstellen dat ik ook iemand IRL wil zien.
Met normale vrienden zou het geen probleem zijn.....
Dat idee van die zakenreis is nog niet zo verkeerd...
Maar leugens komen altijd uit en dan is de boot helemaal aal
waar vind je deze data??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
046 (073) 24655 Marijkezwolle
OMG
GF en Sym hebben alleen meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan
021 (067) 34361 Trevland
3de van de gene die in deze sc posten
Mooie ronde getallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand 10,000
Maar goed, over de andere 11 maanden had ik maar 6,000
of ze gaat ook mee??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardEn anders dan betrek je haar erbij als ze dat leuk vindt? Neem je d'r een keertje mee ofzo naar een meet? Of we komen gewoon allemaal bij jou
Misschien dat dat het net wat minder raar maakt?
Yup, maar als je kijkt wie in welke maanden boven aan heeft gestaan sta ik zeker de eerste 2 boven aan, misschien de eerste 3quote:
Ja, dat is waar en ik denk dat de kids dan ook mee moetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of ze gaat ook mee??
alhoewel.. dan krijgen we weer een "nemen we de partners mee"impasse.. das misschien ook weer niet zo handig
Heb d'r ooit voorgesteld mee te chatten maar daar moet ze niks van hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardEn anders dan betrek je haar erbij als ze dat leuk vindt? Neem je d'r een keertje mee ofzo naar een meet? Of we komen gewoon allemaal bij jou
Misschien dat dat het net wat minder raar maakt?
Lekker actief geweest dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, maar als je kijkt wie in welke maanden boven aan heeft gestaan sta ik zeker de eerste 2 boven aan, misschien de eerste 3
Ik ben ook niet zo voor kinderen meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar en ik denk dat de kids dan ook mee moetendat zie ik dan weer niet helemaal zitten
![]()
Lastig is dat... Dus, we komen bij jou koffie drinken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb d'r ooit voorgesteld mee te chatten maar daar moet ze niks van hebben
Het blijft "mijn wereld" waar ze geen interesse in heeft en ze mij eigenlijk ook liever vandaan zou houden
Daar ging je partnerruil droom?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo voor kinderen mee
Doeg koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Nee, partners die niks met Fok hebben wil je er niet bij
Ik ga trouwens nokken (lunch)
Laterrrrr![]()
Ja, maar als je bijna heel feb thuis zit en zoekt naar een stage plek en daarvoor op school niet veel doetquote:
Tot later Koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Laterrrrr![]()
Bis later Koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Laterrrrr![]()
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forumquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja, maar als je bijna heel feb thuis zit en zoekt naar een stage plek en daarvoor op school niet veel doet
Pciesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Daar ging je partnerruil droom?
Ik merkt het wel als ik weer eens op tijd thuis ben, zijn mijn aantallen ook weer meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forum
Gewoon gezellig tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik merkt het wel als ik weer eens op tijd thuis ben, zijn mijn aantallen ook weer meer
En je hebt nog steeds het maandrecord!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forum
Ja, dat staat er nu al 4,5 jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hebt nog steeds het maandrecord!
Zulke momenten zijn er wel eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
en voor de rest niet zo veel te doen
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
nog 3 posts en ik zit op de 3000... sinds 5 mei...
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik op een meet zit met mijn vrouw erbij, voel ik d'r ogen in m'n rug prikken als ik met de vrouwtjes sta te kletsen...... Gaat niet werken
Owja ik was weg.
doe hard m'n best!quote:
Ik las 'ketsen'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik op een meet zit met mijn vrouw erbij, voel ik d'r ogen in m'n rug prikken als ik met de vrouwtjes sta te kletsen...... Gaat niet werken
Owja ik was weg.
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mijquote:
Heb jij wel je bed gezien vannacht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mij![]()
Om 12:12 zat je op:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mij![]()
Ja, ging om half 4 naar bed en toen had ik er blijkbaar 365quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij wel je bed gezien vannacht?
Beetje doorposten dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijgt hij dat voor elkaar
waar post je dat allemaal in godesnaam??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ging om half 4 naar bed en toen had ik er blijkbaar 365
postpostpostquote:
Gewoon doorposten... ik stond 5 kwartie geleden op plek 23quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijgt hij dat voor elkaar
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar post je dat allemaal in godesnaam??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |