quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je te bang dat je hem bespringt?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij weet best hoe graag ik dat wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
is het handig een chef de mission aan te wijzen die gaat zoeken? en evt boeken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is heel lief, maar dat zou ik stom vindenWant we gaan met zijn allen een leuk weekendje weg
Maar het komt vast goed joh
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaJij weet best hoe graag ik dat wil
Dan moet je wel zorgen dat hij zijn kussen niet raakt, want dan is hij vertrokken naar de lunch bij de houtzagerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
nee, totale chaos is juist zo fijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het handig een chef de mission aan te wijzen die gaat zoeken? en evt boeken?
Ja, is misschien een goed planquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het handig een chef de mission aan te wijzen die gaat zoeken? en evt boeken?
Dan vlieg jij toch even op en neer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm helaas ben ik bang hele weekendjes er hier nooit door te krijgen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je wel zorgen dat hij zijn kussen niet raakt, want dan is hij vertrokken naar de lunch bij de houtzagerij
Oeh, da's een goede ja, meteen bespringen zodra we op de kamer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dan doe je toch een zakentrip?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmmm helaas ben ik bang hele weekendjes er hier nooit door te krijgen
Alles is toch dicht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga snel even proberen wat te eten en dan gaan we even naar de stomste winkel in de stad
Nee hoor, niet alles alles..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles is toch dicht?En welke winkel is dat dan?
Ik zou niet gaan, je bent ziekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet alles alles..
DeMedia
Markt
Ik heb een laptoplader nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan, je bent ziek
Ow...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een laptoplader nodig
Ik begrijp het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, blauw voor jou, maar dat is niet bindend he
Whehehehe ik ben slecht in liegen en bedriegenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je toch een zakentrip?En voor hetzelfde geld vind je ons niet leuk genoeg om een heel weekend mee op te trekken
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow...In dat geval zou ik gewoon gaan
ik zou wel het overall overzicht willen doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is misschien een goed planIs er iemand die dat zou willen doen?
Jumbo Rotterdam is 365 dagen per jaar openquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles is toch dicht?En welke winkel is dat dan?
Winkels die open zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga snel even proberen wat te eten en dan gaan we even naar de stomste winkel in de stad
Hoi vanuit huisquote:
Was ook een grapje mopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehe ik ben slecht in liegen en bedriegen
dat is heel fijn voor je vrouw!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehe ik ben slecht in liegen en bedriegen
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zou wel het overall overzicht willen doen
dan doet MZ de vliegtickets en ST het hotel??
hebben we het ook een beetje verdeeld..
Deels, maar ben zo snel moequote:
Omdat iedereen anders isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Koen66 het volgende:
Maar toch, waarom hebben Symph en ST wel begripvolle partners in dit geval
Ik vind het meer dan logische dat je dat zegt, niet betaal = niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?
Mijn jaaraantal verbleekt bij sommigen hier, maar ik vind het nog vrij veelquote:
ohh dat van de sociale dienst is wel lastig jah..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?
Rustig aan doen danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deels, maar ben zo snel moeNiet normaal
Ik had afgelopen maand 10,000quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn jaaraantal verbleekt bij sommigen hier, maar ik vind het nog vrij veel
jup.. weekendje londen.. jij en muck ook mee??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan
Gaan we koffie drinken in London?
daar heb ik echt geen tijd voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand 10,000
Maar goed, over de andere 11 maanden had ik maar 6,000
Ik onthoud mij van elk commentaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ja zoiets en dan moeten we dus wel redelijk snel beslissen wanneer en wie enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh dat van de sociale dienst is wel lastig jah..
ik wil het ook wel betalen ( ik gok 5-10 personen a 30 eur...??) en jah.. overboeken voor het reserveren is wel handig
Ik had er iets meer:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt een levenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen tijd voor
Ik ook niet normaal gesproken. In bijna 7 jaar tijd is dat precies 2x gebeurdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen tijd voor
Bij ons is de reden meer dat ze mijn chathobby gewoon raar vind en zich al helemaal niet kan voorstellen dat ik ook iemand IRL wil zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat iedereen anders isMijn ex had dat ook nooit goed gevonden hoor, die was daar veel te onzeker voor
046 (073) 24655 Marijkezwollequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er iets meer:
258 (124) 10515 DaMart
Ach stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
046 (073) 24655 Marijkezwolle
OMG
Ligt eraan wanneer en wat het kost. En is het met partnerruilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. weekendje londen.. jij en muck ook mee??
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij ons is de reden meer dat ze mijn chathobby gewoon raar vind en zich al helemaal niet kan voorstellen dat ik ook iemand IRL wil zien.
Met normale vrienden zou het geen probleem zijn.....
Dat idee van die zakenreis is nog niet zo verkeerd...
Maar leugens komen altijd uit en dan is de boot helemaal aal
waar vind je deze data??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
046 (073) 24655 Marijkezwolle
OMG
GF en Sym hebben alleen meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan
021 (067) 34361 Trevland
3de van de gene die in deze sc posten
Mooie ronde getallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand 10,000
Maar goed, over de andere 11 maanden had ik maar 6,000
of ze gaat ook mee??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardEn anders dan betrek je haar erbij als ze dat leuk vindt? Neem je d'r een keertje mee ofzo naar een meet? Of we komen gewoon allemaal bij jou
Misschien dat dat het net wat minder raar maakt?
Yup, maar als je kijkt wie in welke maanden boven aan heeft gestaan sta ik zeker de eerste 2 boven aan, misschien de eerste 3quote:
Ja, dat is waar en ik denk dat de kids dan ook mee moetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of ze gaat ook mee??
alhoewel.. dan krijgen we weer een "nemen we de partners mee"impasse.. das misschien ook weer niet zo handig
Heb d'r ooit voorgesteld mee te chatten maar daar moet ze niks van hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardEn anders dan betrek je haar erbij als ze dat leuk vindt? Neem je d'r een keertje mee ofzo naar een meet? Of we komen gewoon allemaal bij jou
Misschien dat dat het net wat minder raar maakt?
Lekker actief geweest dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, maar als je kijkt wie in welke maanden boven aan heeft gestaan sta ik zeker de eerste 2 boven aan, misschien de eerste 3
Ik ben ook niet zo voor kinderen meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar en ik denk dat de kids dan ook mee moetendat zie ik dan weer niet helemaal zitten
![]()
Lastig is dat... Dus, we komen bij jou koffie drinken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb d'r ooit voorgesteld mee te chatten maar daar moet ze niks van hebben
Het blijft "mijn wereld" waar ze geen interesse in heeft en ze mij eigenlijk ook liever vandaan zou houden
Daar ging je partnerruil droom?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo voor kinderen mee
Doeg koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Nee, partners die niks met Fok hebben wil je er niet bij
Ik ga trouwens nokken (lunch)
Laterrrrr![]()
Ja, maar als je bijna heel feb thuis zit en zoekt naar een stage plek en daarvoor op school niet veel doetquote:
Tot later Koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Laterrrrr![]()
Bis later Koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Laterrrrr![]()
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forumquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja, maar als je bijna heel feb thuis zit en zoekt naar een stage plek en daarvoor op school niet veel doet
Pciesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Daar ging je partnerruil droom?
Ik merkt het wel als ik weer eens op tijd thuis ben, zijn mijn aantallen ook weer meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forum
Gewoon gezellig tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik merkt het wel als ik weer eens op tijd thuis ben, zijn mijn aantallen ook weer meer
En je hebt nog steeds het maandrecord!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forum
Ja, dat staat er nu al 4,5 jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hebt nog steeds het maandrecord!
Zulke momenten zijn er wel eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
en voor de rest niet zo veel te doen
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
nog 3 posts en ik zit op de 3000... sinds 5 mei...
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik op een meet zit met mijn vrouw erbij, voel ik d'r ogen in m'n rug prikken als ik met de vrouwtjes sta te kletsen...... Gaat niet werken
Owja ik was weg.
doe hard m'n best!quote:
Ik las 'ketsen'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik op een meet zit met mijn vrouw erbij, voel ik d'r ogen in m'n rug prikken als ik met de vrouwtjes sta te kletsen...... Gaat niet werken
Owja ik was weg.
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mijquote:
Heb jij wel je bed gezien vannacht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mij![]()
Om 12:12 zat je op:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mij![]()
Ja, ging om half 4 naar bed en toen had ik er blijkbaar 365quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij wel je bed gezien vannacht?
Beetje doorposten dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijgt hij dat voor elkaar
waar post je dat allemaal in godesnaam??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ging om half 4 naar bed en toen had ik er blijkbaar 365
postpostpostquote:
Gewoon doorposten... ik stond 5 kwartie geleden op plek 23quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijgt hij dat voor elkaar
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar post je dat allemaal in godesnaam??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |