Oh! Dan valt het wel meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
1 euro is ongeveer £0,86 dus 1 pond is ongeveer ¤1,16
B&B!quote:
Wat luister ik goed naar je he?quote:
is het een beetje in de buurt van de winkels??quote:
Neu, die zijn hier allemaal gecastreerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Koen66 het volgende:
Allemaal een fijne jaarwisseling gehad?
Nog last van katers?
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat luister ik goed naar je he?![]()
Goede verbinding met diverse tube lijnen dus ja en niet ver vanaf Harrods maar dat is achterlijk duurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het een beetje in de buurt van de winkels??
das voor een 2 persoonskamer..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanDat is niet het valt wel mee
ach.. andere winkels zijn daar toch ook in de buurt ??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goede verbinding met diverse tube lijnen dus ja en niet ver vanaf Harrods maar dat is achterlijk duur
Een kamer met drie bedden is 124 pond per nacht..gedeeld door drie is dat minder dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanDat is niet het valt wel mee
Tuurlijk, je zit behoorlijk centraal daarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. andere winkels zijn daar toch ook in de buurt ??
en tubes
Er zijn daar zelfs single rooms voor ongeveer 40 pond per nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kamer met drie bedden is 124 pond per nacht..gedeeld door drie is dat minder dan ik had verwacht![]()
En natuurlijk kan het goedkoper, dit is pas de eerste die ik zag
BLAUW!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:51 schreef Stuart het volgende:
Nog even deze een keer en dan een link naar een hotel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou daarvoor een stofzuiger gebruikenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
Zo'n kerstboom is sneller afgebroken dan neergezet... alleen toch wel verwondelijk dat er naalduitval heeft plaatsgevonden.
Nee, enkele kamersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das voor een 2 persoonskamer..
dus 35 per nacht...
Kijk eens op de link die ik net gaf danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, enkele kamersAls ik uitga van het eerste weekend van maart dan zouden de kosten voor een dubbele kamer 107.33 pond zijn, dat ga ik dus echt niet kunnen betalen....
Daar zie ik iets van 22.50 staan, dat is een fijner prijsjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:52 schreef Stuart het volgende:
Hier, dit moet niet te duur zijn![]()
http://www.travelstay.com/pages/ExhibitionCourtHotel4.htm
Oh, ik ging uit van 19 februari (vraag me niet waarom) en dan is het dus goedkoper, plus, nog een keer, het was de eerste die ik zag en ik dacht oeh, moooooooooooooooooi van de buitenkant, laat ik die eens postenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, enkele kamersAls ik uitga van het eerste weekend van maart dan zouden de kosten voor een dubbele kamer 107.33 pond zijn, dat ga ik dus echt niet kunnen betalen....
Ik had niet gezien dat ze 4-pers kamers haddenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
4-persoonskamer = 120 GBP = 135 EUR = 35 EUR p.p.p.n.
2 nachten (vrijdag, zaterdag)= 70 eur..
19 februariquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van 19 februari (vraag me niet waarom) en dan is het dus goedkoper, plus, nog een keer, het was de eerste die ik zag en ik dacht oeh, moooooooooooooooooi van de buitenkant, laat ik die eens posten
Ik woon erquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, was ff bij koter.
wie gaat er naar Londen?
Hihihi, komt vast goed, Stu had ook al een mooie goedkopequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik ging uit van 19 februari (vraag me niet waarom) en dan is het dus goedkoper, plus, nog een keer, het was de eerste die ik zag en ik dacht oeh, moooooooooooooooooi van de buitenkant, laat ik die eens posten
Jawel hoor, ze zijn toch voor jou?quote:
O, ik wilde al een dweilmachine gaan huren, maar dit kan ook jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor een stofzuiger gebruiken
Oooh, je zou blauw voor jezelf kiezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze zijn toch voor jou?
Keuzes makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wilde al een dweilmachine gaan huren, maar dit kan ook ja.
Da's moeilijk hoorquote:
Ehm. Nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, komt vast goed, Stu had ook al een mooie goedkopeEn anders gaan we naar een Youth Hostel, met z'n allen op een slaapzaal
![]()
Nee, blauw voor jou, maar dat is niet bindend hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, je zou blauw voor jezelf kiezen![]()
Was ook een grapje lieverdquote:
Op welke datum?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
4-persoonskamer = 120 GBP = 135 EUR = 35 EUR p.p.p.n.
2 nachten (vrijdag, zaterdag)= 70 eur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |