Dat zou ik kunnen proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kijk je een van ons toch lief aan voordat wij jou kant op komen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we slapen toch allemaal bij stu in bed!
Ja, en we moeten dan vliegen voor eind maart geloof ik. En het weekend vast welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan al??
en wanneer staat het op de planning dan??
en.. gaan we een weekend??
Eind MAART pasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en we moeten dan vliegen voor eind maart geloof ik. En het weekend vast welMoeten we van de week maar even serieus over hebben dan
hmm.. januari is al bijna voorbij..quote:
Wat lang wachtenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. januari is al bijna voorbij..
februari is ook al volgeplanned.. maart ...
Nee VOOR eind maart, lezen lieverdquote:
Ik kan niet eens lezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee VOOR eind maart, lezen lieverd![]()
ergens in de eerste 3 maanden van 2011quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet eens lezen
Okay, voor het einde van het eerste kwartaal dus
Okay, ik hoor het welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ergens in de eerste 3 maanden van 2011
stuartquote:
GF!quote:
1 euro is ongeveer £0,86 dus 1 pond is ongeveer ¤1,16quote:
wat moet je omrekenen??quote:
je doucht gewoon lang...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef Afketser het volgende:
Tjeutje alweer een nieuwe draad! Dat gaat snel zeg als je ff weg bent voor een douche.
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen proberen![]()
Maar niemand vind mij lief
Hey GFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |