Is gewoon leuk zolang het duurt alleen vorige jaar had iedereen de zelfde kleur, alleen je tag kon je kiezenquote:
Pienquote:
Was inderdaad leuk afgelopen nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is gewoon leuk zolang het duurt alleen vorige jaar had iedereen de zelfde kleur, alleen je tag kon je kiezen
Oh, waren er weer kleurtjes ja?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onze kleurtjes zijn nu alweer weg![]()
Trev
Ja, ik was blauw, rood, lichtblauw, donkerblauw. Ik wisselde iets van 5xquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, waren er weer kleurtjes ja?
Happy New Yearquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Pien85 het volgende:
Ja, kleurtjes weg
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Woah! Groen! En nu issie weer rood...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik was blauw, rood, lichtblauw, donkerblauw. Ik wisselde iets van 5x
Fruit Joyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah! Groen! En nu issie weer rood...
Toverballen waren ook altijd tofquote:
quote:
Jammer van nu geen nieuwjaarsmeetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en, heel iets anders, knetterkauwgom
Dat was niet mijn ding eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en, heel iets anders, knetterkauwgom
we hebben de hele dag nog..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |