Oh! Dan valt het wel meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
1 euro is ongeveer £0,86 dus 1 pond is ongeveer ¤1,16
B&B!quote:
Wat luister ik goed naar je he?quote:
is het een beetje in de buurt van de winkels??quote:
Neu, die zijn hier allemaal gecastreerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Koen66 het volgende:
Allemaal een fijne jaarwisseling gehad?
Nog last van katers?
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat luister ik goed naar je he?![]()
Goede verbinding met diverse tube lijnen dus ja en niet ver vanaf Harrods maar dat is achterlijk duurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is het een beetje in de buurt van de winkels??
das voor een 2 persoonskamer..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanDat is niet het valt wel mee
ach.. andere winkels zijn daar toch ook in de buurt ??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goede verbinding met diverse tube lijnen dus ja en niet ver vanaf Harrods maar dat is achterlijk duur
Een kamer met drie bedden is 124 pond per nacht..gedeeld door drie is dat minder dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ehm lieverdje, ik zag iets van 70 pond per nacht staanDat is niet het valt wel mee
Tuurlijk, je zit behoorlijk centraal daarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. andere winkels zijn daar toch ook in de buurt ??
en tubes
Er zijn daar zelfs single rooms voor ongeveer 40 pond per nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kamer met drie bedden is 124 pond per nacht..gedeeld door drie is dat minder dan ik had verwacht![]()
En natuurlijk kan het goedkoper, dit is pas de eerste die ik zag
BLAUW!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:51 schreef Stuart het volgende:
Nog even deze een keer en dan een link naar een hotel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |