Ligt eraan wanneer en wat het kost. En is het met partnerruilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. weekendje londen.. jij en muck ook mee??
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij ons is de reden meer dat ze mijn chathobby gewoon raar vind en zich al helemaal niet kan voorstellen dat ik ook iemand IRL wil zien.
Met normale vrienden zou het geen probleem zijn.....
Dat idee van die zakenreis is nog niet zo verkeerd...
Maar leugens komen altijd uit en dan is de boot helemaal aal
waar vind je deze data??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
046 (073) 24655 Marijkezwolle
OMG
GF en Sym hebben alleen meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan
021 (067) 34361 Trevland
3de van de gene die in deze sc posten
Mooie ronde getallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand 10,000
Maar goed, over de andere 11 maanden had ik maar 6,000
of ze gaat ook mee??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardEn anders dan betrek je haar erbij als ze dat leuk vindt? Neem je d'r een keertje mee ofzo naar een meet? Of we komen gewoon allemaal bij jou
Misschien dat dat het net wat minder raar maakt?
Yup, maar als je kijkt wie in welke maanden boven aan heeft gestaan sta ik zeker de eerste 2 boven aan, misschien de eerste 3quote:
Ja, dat is waar en ik denk dat de kids dan ook mee moetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of ze gaat ook mee??
alhoewel.. dan krijgen we weer een "nemen we de partners mee"impasse.. das misschien ook weer niet zo handig
Heb d'r ooit voorgesteld mee te chatten maar daar moet ze niks van hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dus gewoon niet liegen dat is het niet waardEn anders dan betrek je haar erbij als ze dat leuk vindt? Neem je d'r een keertje mee ofzo naar een meet? Of we komen gewoon allemaal bij jou
Misschien dat dat het net wat minder raar maakt?
Lekker actief geweest dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, maar als je kijkt wie in welke maanden boven aan heeft gestaan sta ik zeker de eerste 2 boven aan, misschien de eerste 3
Ik ben ook niet zo voor kinderen meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar en ik denk dat de kids dan ook mee moetendat zie ik dan weer niet helemaal zitten
![]()
Lastig is dat... Dus, we komen bij jou koffie drinken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb d'r ooit voorgesteld mee te chatten maar daar moet ze niks van hebben
Het blijft "mijn wereld" waar ze geen interesse in heeft en ze mij eigenlijk ook liever vandaan zou houden
Daar ging je partnerruil droom?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo voor kinderen mee
Doeg koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Nee, partners die niks met Fok hebben wil je er niet bij
Ik ga trouwens nokken (lunch)
Laterrrrr![]()
Ja, maar als je bijna heel feb thuis zit en zoekt naar een stage plek en daarvoor op school niet veel doetquote:
Tot later Koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Laterrrrr![]()
Bis later Koenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
Laterrrrr![]()
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forumquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja, maar als je bijna heel feb thuis zit en zoekt naar een stage plek en daarvoor op school niet veel doet
Pciesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Daar ging je partnerruil droom?
Ik merkt het wel als ik weer eens op tijd thuis ben, zijn mijn aantallen ook weer meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forum
Gewoon gezellig tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik merkt het wel als ik weer eens op tijd thuis ben, zijn mijn aantallen ook weer meer
En je hebt nog steeds het maandrecord!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben vroeger ook wel eens actief geweest op het forum
Ja, dat staat er nu al 4,5 jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hebt nog steeds het maandrecord!
Zulke momenten zijn er wel eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
en voor de rest niet zo veel te doen
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
nog 3 posts en ik zit op de 3000... sinds 5 mei...
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik op een meet zit met mijn vrouw erbij, voel ik d'r ogen in m'n rug prikken als ik met de vrouwtjes sta te kletsen...... Gaat niet werken
Owja ik was weg.
doe hard m'n best!quote:
Ik las 'ketsen'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:25 schreef Koen66 het volgende:
Moet er trouwens ook niet aan denken dat ik op een meet zit met mijn vrouw erbij, voel ik d'r ogen in m'n rug prikken als ik met de vrouwtjes sta te kletsen...... Gaat niet werken
Owja ik was weg.
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mijquote:
Heb jij wel je bed gezien vannacht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mij![]()
Om 12:12 zat je op:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij vandaag ook. Zit al bijna op 500 volgens mij![]()
Ja, ging om half 4 naar bed en toen had ik er blijkbaar 365quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij wel je bed gezien vannacht?
Beetje doorposten dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijgt hij dat voor elkaar
waar post je dat allemaal in godesnaam??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ging om half 4 naar bed en toen had ik er blijkbaar 365
postpostpostquote:
Gewoon doorposten... ik stond 5 kwartie geleden op plek 23quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijgt hij dat voor elkaar
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar post je dat allemaal in godesnaam??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |