Winkels die open zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga snel even proberen wat te eten en dan gaan we even naar de stomste winkel in de stad
Hoi vanuit huisquote:
Was ook een grapje mopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehe ik ben slecht in liegen en bedriegen
dat is heel fijn voor je vrouw!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehe ik ben slecht in liegen en bedriegen
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zou wel het overall overzicht willen doen
dan doet MZ de vliegtickets en ST het hotel??
hebben we het ook een beetje verdeeld..
Deels, maar ben zo snel moequote:
Omdat iedereen anders isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Koen66 het volgende:
Maar toch, waarom hebben Symph en ST wel begripvolle partners in dit geval
Ik vind het meer dan logische dat je dat zegt, niet betaal = niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?
Mijn jaaraantal verbleekt bij sommigen hier, maar ik vind het nog vrij veelquote:
ohh dat van de sociale dienst is wel lastig jah..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil de tickets wel doen, maar... dan zou ik het moeten voorschieten en dat wordt wat lastig. Ik weet namelijk niet wat de sociale dienst er van vindt als ik opeens allemaal bedragen van mensen krijg op m'n rekening (ja, dat controleren ze)... Dus daar moet ik even over nadenken. En ik vind dan eigenlijk ook dat als we het zo doen dat er pas geboekt wordt als iedereen zijn deel betaald heeft, dat je daar geen gezeur over krijgt achteraf, toch?
Rustig aan doen danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deels, maar ben zo snel moeNiet normaal
Ik had afgelopen maand 10,000quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn jaaraantal verbleekt bij sommigen hier, maar ik vind het nog vrij veel
jup.. weekendje londen.. jij en muck ook mee??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan
Gaan we koffie drinken in London?
daar heb ik echt geen tijd voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had afgelopen maand 10,000
Maar goed, over de andere 11 maanden had ik maar 6,000
Ik onthoud mij van elk commentaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ja zoiets en dan moeten we dus wel redelijk snel beslissen wanneer en wie enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh dat van de sociale dienst is wel lastig jah..
ik wil het ook wel betalen ( ik gok 5-10 personen a 30 eur...??) en jah.. overboeken voor het reserveren is wel handig
Ik had er iets meer:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt een levenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen tijd voor
Ik ook niet normaal gesproken. In bijna 7 jaar tijd is dat precies 2x gebeurdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik echt geen tijd voor
Bij ons is de reden meer dat ze mijn chathobby gewoon raar vind en zich al helemaal niet kan voorstellen dat ik ook iemand IRL wil zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat iedereen anders isMijn ex had dat ook nooit goed gevonden hoor, die was daar veel te onzeker voor
046 (073) 24655 Marijkezwollequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er iets meer:
258 (124) 10515 DaMart
Ach stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
046 (073) 24655 Marijkezwolle
OMG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |