Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem jij mij nu te dik voor Toek?
Nee, ik noem Toek te smal voor... gewoon te smalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ghihihihi, weet ik toch heus welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik noem Toek te smal voor... gewoon te smal.
Bedankt! Train er hard voor!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik noem Toek te smal voor... gewoon te smal.
Sommige mensen hebben gewoon gelukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs het Muckdieet verandert er ook bij jou niks aan he.
Gelukkig nieuwjaar Gier!quote:
Nee, wij zijn bijzonder, want wij hebben geen kleurtjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen heeft een leuk kleurtje behalve ik
Zit ook wel wat inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Gier!Heb je het leuk gehad?
[..]
Nee, wij zijn bijzonder, want wij hebben geen kleurtje![]()
jawel was gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Gier!Heb je het leuk gehad?
[..]
Nee, wij zijn bijzonder, want wij hebben geen kleurtje![]()
Wij hebben een kleurtje nodig om leuk te zijn, jij bent dat van nature al, dus hebt het helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen heeft een leuk kleurtje behalve ik
Ja toch?quote:
Doe voorzichtig en tot snelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
Ik ga maar eens een auto in pakken en naar 010![]()
Tot de volgende keer
Liefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben een kleurtje nodig om leuk te zijn, jij bent dat van nature al, dus hebt het helemaal niet nodig.
Hee lieverdquote:
Ja, ik heb nu eigenlijk alleen nog maar een kop vol snot en een beetje hoofd- en keelpijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel goed geslapen, tot een uur of 10
Knap jij alle beetje op?
10 uur werd ik ook wakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel goed geslapen, tot een uur of 10
Knap jij alle beetje op?
dat laatste is het belangrijkstequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu eigenlijk alleen nog maar een kop vol snot en een beetje hoofd- en keelpijn.
En hier en daar rochel en lek ik wat![]()
En als ik moet hoesten doet het zeer, maar ach.
We zijn allemaal weer koortsvrij![]()
En Thijs eet nog niet, maar drinkt wel weer heel erg goed
Toen was ik al wakker(wel gemaakt door mijn ouders maar dat kwam omdat we naar mijn oma gingenquote:
Morge Barretjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:53 schreef Barretje80 het volgende:
goede morgen!
poessies zijn weer onder het bed vandaan gekropen nu het weer rustig is...
geen koppijn, wel een beetje moe...
zo.. het goede jaar is begonnen!
Jij ook gelukkig nieuwjaar!quote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:53 schreef Barretje80 het volgende:
goede morgen!
poessies zijn weer onder het bed vandaan gekropen nu het weer rustig is...
geen koppijn, wel een beetje moe...
zo.. het goede jaar is begonnen!
Hey STquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar!
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen
Jij ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor de binnenkomers![]()
Dankje Trevquote:
Jij ook, maar dat wist je alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor de binnenkomers![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook, maar dat wist je al![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje TrevJij ook bedankt voor je smsje
Heb je het leuk gehad gister?
Nu zorgen dat het ook gebeurtquote:
Onze kleurtjes zijn nu alweer wegquote:
Vorige jaar waren ze er langer, kijk maar in mijn fobo, daar staat die nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onze kleurtjes zijn nu alweer weg![]()
Trev
Jammer wel, ik dacht dat het toch wel 1 dag zou blijven eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vorige jaar waren ze er langer, kijk maar in mijn fobo, daar staat die nog
Deze keer helaas dus nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer wel, ik dacht dat het toch wel 1 dag zou blijven eigenlijk
Morning Stu darling!quote:
Marijkequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morning Stu darling!Happy new year
Is gewoon leuk zolang het duurt alleen vorige jaar had iedereen de zelfde kleur, alleen je tag kon je kiezenquote:
Pienquote:
Was inderdaad leuk afgelopen nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is gewoon leuk zolang het duurt alleen vorige jaar had iedereen de zelfde kleur, alleen je tag kon je kiezen
Oh, waren er weer kleurtjes ja?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onze kleurtjes zijn nu alweer weg![]()
Trev
Ja, ik was blauw, rood, lichtblauw, donkerblauw. Ik wisselde iets van 5xquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, waren er weer kleurtjes ja?
Happy New Yearquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Pien85 het volgende:
Ja, kleurtjes weg
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Woah! Groen! En nu issie weer rood...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik was blauw, rood, lichtblauw, donkerblauw. Ik wisselde iets van 5x
Fruit Joyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah! Groen! En nu issie weer rood...
Toverballen waren ook altijd tofquote:
quote:
Jammer van nu geen nieuwjaarsmeetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en, heel iets anders, knetterkauwgom
Dat was niet mijn ding eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en, heel iets anders, knetterkauwgom
we hebben de hele dag nog..quote:
Oh, dat geeft niet, ik heb genoeg gegeten voor tweequote:
Volgende week bij mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet wel wat er dan in een toet komt
Hihi, toverballen en knetterkauwgom?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet wel wat er dan in een toet komt
Ja en mijn PSV Tag ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:12 schreef Pien85 het volgende:
Ja, kleurtjes weg
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Barretje een heel gelukkig nieuwjaarquote:
Jij ook RZ, dat dit jaar beter mag worden dan vorig jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef RealZeus het volgende:
Een gezond, liefdevol en bovenal een ontzettend gelukkig nieuwjaar allemaal.
nou, als iedereen onder mijn slijm wil zitten zou ik dat zeker aanradenquote:
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef RealZeus het volgende:
idd! 2011 gaat "ons" jaar worden!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Barretje een heel gelukkig nieuwjaar![]()
Op naar je huwelijk
![]()
[..]
Jij ook RZ, dat dit jaar beter mag worden dan vorig jaar
een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebie?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd! 2011 gaat "ons" jaar worden!een nieuwe baan, ik een vast contract, trouwen en voorzichtig beginnen met het kleien van een baby
oh...Stuart had gister allemaal regenpakken uitgezocht, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als iedereen onder mijn slijm wil zitten zou ik dat zeker aanraden
Het zelfde RZquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef RealZeus het volgende:
Maar was dat niet voor een paar personen?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, toverballen en knetterkauwgom?
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
idd! 2011 gaat "ons" jaar worden!een nieuwe baan, ik een vast contract, trouwen en voorzichtig beginnen met het kleien van een baby
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh...Stuart had gister allemaal regenpakken uitgezocht, dus dat moet geen probleem zijn
Die eerste 2 dingen zeg ik ook geen nee tegenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebie?![]()
![]()
Het was een grapje lieve trev, als het goed is gaan ST en ik de 8e naar LLquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het zelfde RZ
[..]
Maar was dat niet voor een paar personen?
[..]
dat ja
met maskers?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh...Stuart had gister allemaal regenpakken uitgezocht, dus dat moet geen probleem zijn
Ik denk dat het nog wel mee valtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als iedereen onder mijn slijm wil zitten zou ik dat zeker aanraden
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was een grapje lieve trev, als het goed is gaan ST en ik de 8e naar LL
ik heb nog wel een vuurwerkbril over...quote:
Hoe weet jij onze agenda?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een vuurwerkbril over...
Oh, afgezien van december was vorig jaar best een goed jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Jij ook RZ, dat dit jaar beter mag worden dan vorig jaar
Beste wensen kerelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef RealZeus het volgende:
ja, dat is zo...duurde hier wel even.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Barretje80 het volgende:
eens kijken of het lukt.. want dat moet altijd nog maar blijken...
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet, ik heb genoeg gegeten voor twee![]()
![]()
Ik hoorde het toen jullie daar in Zwolle het over haddenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe weet jij onze agenda?
[..]Moet goed komen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |