Voor mij wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Radio- én Fok-evenement van het jaar!
Net een verkrachting van 'Hurt' (ene J. Cash) door Miss Montreal gezien, maar ook een briljante 'Day in the Life' (Beatles) door Waylon.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:42 schreef FritsFlits het volgende:
Ze lopen anderhalf uur achter door het 'live' concert van de Top2000
Dank je, heb ik wel nodig.quote:
Ook gezien inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Net een verkrachting van 'Hurt' (ene J. Cash) door Miss Montreal gezien, maar ook een briljante 'Day in the Life' (Beatles) door Waylon.
Gaat het wel goed met je? 2x quoten en gewlukkig? Maar voor jou ook een gelukkig nieuwjaarquote:
Ja hoor , gaat primaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? 2x quoten en gewlukkig? Maar voor jou ook een gelukkig nieuwjaar![]()
Okay, dan is het goed.quote:
right back at yaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef FritsFlits het volgende:
Gelukkig nieuwjaar peaceman, D en Diaan
Voor jou natuurlijk ook!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef FritsFlits het volgende:
Gelukkig nieuwjaar peaceman, D en Diaan
hIJ BLIJFT GEWOON STAAN HOOR :pquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.
Ik ga maar eens naar bed.. zal deze topicreeks missen...
Afkickweekend met een afkicktopicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.
Ik ga maar eens naar bed.. zal deze topicreeks missen...
Deze topicreeks? Volgens mij hebben we dat vorig jaar ook gezegd en is het ook dood gebloed.quote:
Morgenavond hebben we een fok!vrije avond. Dan gaan we op de bank liggen en alle 6 afleveringen van top2000 a gogo kijken. Als het lukt, tenminste...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Afkickweekend met een afkicktopic
Laatste post toen:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze topicreeks? Volgens mij hebben we dat vorig jaar ook gezegd en is het ook dood gebloed.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu de dooi nog...
En hiermee sluiten we de reeks Top 2000 Editie 2009 topics af, lijk mij...
[]
Nouja, hij is nog terug te lezen. er zal niet veel meer gepost worden neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze topicreeks? Volgens mij hebben we dat vorig jaar ook gezegd en is het ook dood gebloed.
Dat is dan toch minder gezellig... toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, hij is nog terug te lezen. er zal niet veel meer gepost worden nee
Da;s waar, maar dat krijg je zonder top2000quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dan toch minder gezellig... toch?
Ach over 51 weken mogen we weer en dan de weken daarvoor de "voorpret"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef D. het volgende:
[..]
Da;s waar, maar dat krijg je zonder top2000
Het is al bijna weer zoverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach over 51 weken mogen we weer en dan de weken daarvoor de "voorpret"
Leuk. Met een vrije keuzelijst.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien een keer een Fok Top2000 maken en uitzenden?
Precies. Iedereen een Top30 maken en kijken wat eruit komtquote:
geen idee, nog nooit naar geluisterd, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Precies. Iedereen een Top30 maken en kijken wat eruit komtIs er nog steeds FokRadio?
Heeft die teveel champagne gehad?quote:
Nee, enkel een slokje alcolhovrijequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het kan niet aan jou liggen? Heb je teveel champagne gehad?
Ik heb 40 euroquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft die teveel champagne gehad?
Grmbl niets gewonnen in de Staatsloterij volgens mij. Normaal altijd eindcijfers 84, nu 04.. is er ¤ 30,= gevallen op 84.
Ik ben BBC2 aan het kijken/luisteren... een topofthepops 80s special.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:08 schreef FritsFlits het volgende:
Soul Asylum - Runaway Train wel gezellig nummer eigenlijk
Nee, ik heb een Bob, maar ik heb wel genoeg bier opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed. Moest je rijden?
Ik heb cola malibu en "champagne" gehad....
Ah, dat verklaart het...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Bob, maar ik heb wel genoeg bier op
quote:
Ik ga zo ook maar ff naar mijn boek luister en dan slapen, want om 8:30u gaat de biologische klok weerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu maar echt naar bed. Morgenvroeg is Lennon hopelijk rond half 9 wakker en dan moeten we nog wat bezoekjes afleggen. Slaap lekker!!![]()
![]()
dat vond ik ook.... mijn piepwekkerding ging om half 8.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 07:40 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Lennon heeft niet helemaal aan mijn wensen voldaan. Half 8 is toch wel erg vroeg als je om half 4 in bed ligt.de hele week heeft hij bijna tot half 9 geslapen..
![]()
wachten op volgend jaarquote:
Nee joh, da's dit jaar gewoon weer hoor.quote:
Mwah, blijft mosterd na de maaltijd die afkicklijst en hier is ook niemand meerquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:34 schreef Nizno het volgende:
ik ben gesloopt dus ik zit hier als een zombie op het werk
zoiets idd....quote:
Slapen is misschien wel even fijn voor jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoiets idd....
en er is ook gewoon vrijwel niets te doen...... nu is er een bepaalde storing... Wil de backoffice dat we een bandje op de lijn zetten van de storing...
Mijn eerste reactie... ja joh als je wilt dat ik helemaal in slaap val moet je dat doen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 08:20 schreef Diaan73 het volgende:
Gisteren 3 afleveringen gezien van de à gogo. Vandaag de Laatste4::4: 2
Uhuquote:Op zondag 2 januari 2011 13:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo wordt liedjes/artiesten ontlopen wel erg lastig.
Ik denk dat de DJ een te grote amateur isquote:Op zondag 2 januari 2011 14:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is het afkickweekend ook al doorgestoken kaart ?
Daarom luister ik nu nachten van de top 2000 die ik heb opgenomenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef cafca het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in die subtop 2000 toch voornamelijk liedjes hoor die het allemaal inderdaad net niet zijn.....
De nummers die ik in de top 2000 gemist heb, heb ik de afgelopen dagen op de radio ook gemist.....
ja dat was vanmorgen ook al... had de dj een mailtje of sms dat er een nummer miste... en de uitleg was dat ze moesten selecteren...quote:
Ja, het meeste staat wat mij betreft idd prima op z'n plek in de subtop (of zèlfs daar nietquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef cafca het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in die subtop 2000 toch voornamelijk liedjes hoor die het allemaal inderdaad net niet zijn.....
De nummers die ik in de top 2000 gemist heb, heb ik de afgelopen dagen op de radio ook gemist.....
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef Eska het volgende:
Ah, en ik hoor nu The Pretenders - Brass in pocket....hoort er toch ook in??
Ja zeker. Bij T. Rex riep ik hier thuis idd ook mijn verbazing (weinig subtielquote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef cafca het volgende:
Ik hoorde vanavond ook Hot Love van T. Rex en More Than I can bear van Matt Bianco.
Zouden van mij ook zeker in de lijst mogen
Hop, dansen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
Give me the night, tutututu. Best een slechte afsluiter.
quote:
Zal wel weer november wordenquote:
En gelijk Coldplay... blergquote:
Oh, ik heb geen hekel aan Coldplay. Maar ik blief ook weer niet alles van ze.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En gelijk Coldplay... blergHet licht is nu ook uitgegaan in de studio
Er brandt nog een kerstboomquote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen hekel aan Coldplay. Maar ik blief ook weer niet alles van ze.
Ah, zitten ze in het donker nu, daar?
je post toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
wij hoorden gisteren in de auto ook nummers die volgens ons in de lijst stonden... nou ja, kan gebeuren.![]()
Wel vreemd om weer te werken zonder te posten in dit topic..
uiteraard weet ik dat...quote:Op maandag 3 januari 2011 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Scherp. Maar je weet wel wat ik bedoel...![]()
Radio 2 Top 2000 ASX - breed http://livestreams.omroep.nl/npo/radio2_top2000 256 kbpsquote:
I know, maar sfeerloos ten overstaande van top 2000 ''live''quote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Radio 2 Top 2000 ASX - breed http://livestreams.omroep.nl/npo/radio2_top2000 256 kbps
Shoutcast http://shoutcast.omroep.nl:8260/ 128 kbps
http://top2010.radio2.nl/nieuws/113/luister-de-top-2000-terug%21quote:Op maandag 3 januari 2011 20:52 schreef Dos37 het volgende:
Kun je het al terugluisteren per uur zeg maar?
zoals deze site van vorig jaar.
http://top2009.radio2.nl/page/artikel/113053
Held, maar dat staat er dus nog maar net opquote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://top2010.radio2.nl/nieuws/113/luister-de-top-2000-terug%21
En weer een programma op tv.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:27 schreef cafca het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel heerlijk dat de top 2000 afgelopen is.
Kan ik weer vage shit luisteren.....
Ah leuk om dit allemaal terug te horenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
http://top2010.radio2.nl/nieuws/113/luister-de-top-2000-terug%21
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:22 schreef FritsFlits het volgende:
Als we die lijst weer simultaat terugluisteren, kunnen we weer een week kletsen
www.introquiz.nlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef Eska het volgende:
[..]Ja, da's toch idd ook een groot deel van de lol, hè. Het gezamenlijk luisteren. En commentaar geven.
Toch zou het denk ik ook snel gaan vervelen, steeds hetzelfde.
Ik mis wel het intro-spel nu (op de site). Maar m'n vriend heeft een dingetje gebouwd waarmee we zelf 't intro-spel kunnen doen. Is wel lollig.
Oh, wat grappig! Alleen niet nu, zo overdag in de vakantie (2 kinders om me heen) gaat dat niet best lukken. Op een ander moment ga ik die uitdaging wel aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
www.introquiz.nl
Durf je de strijd tegen o.a. mij op te nemen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
www.introquiz.nl
Durf je de strijd tegen o.a. mij op te nemen?
Eens per maand is er een nieuwe quiz, dus je hoeft maar één keer per maand je er druk om te maken...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, wat grappig! Alleen niet nu, zo overdag in de vakantie (2 kinders om me heen) gaat dat niet best lukken. Op een ander moment ga ik die uitdaging wel aan.
('k ben alleen wel slecht in jaren '90-muziek)
Doe jij al mee of...?quote:
Nog niet, vanavond misschien. Moet wel zeggen dat intro's raden niet mijn sterkste kant is....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens per maand is er een nieuwe quiz, dus je hoeft maar één keer per maand je er druk om te maken...
[..]
Doe jij al mee of...?
Gewoon, voor zijn gebruikelijke spraakwaterval, dat ratelt maar door...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef het_fokschaap het volgende:
MadMaster, kun je me nog vertellen waarom ik me nou precies schrap moest zetten voor de Dolf Jansen show ?
mja, dat is waar. ik vond het over het algemeen leuk, maar het was wel een links manifestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, voor zijn gebruikelijke spraakwaterval, dat ratelt maar door...
Maar, off topic, de vraag was: Wat is je opgevallen aan de show qua inhoud? Of niet?
Een prima vervolg op mijn column van vorig jaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe column: http://frontpage.fok.nl/column/422909/1/1/50/stop-2000.html
Dat klopt, maar ja, dat was mijne natuurlijk welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alleen jammer dat er een paar onjuistheden in staan.
Nirvana staat uiteraard wel in de keuzelijst, anders staat Smells.. niet in de top 100.
En er zijn geen 2 miljoen stemmers, het zijn er ruim 100.000.
Verders natuurlijk allemaal dingen die wel allang wisten/over eens waren
De uitzending 's nachts schorsen ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verders natuurlijk allemaal dingen die wel allang wisten/over eens waren
ik ook niet, dat is juist deel van de charme. als je evt. 's nachts zou moeten werken of laat op bent dat toch de top 2000 er isquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
De uitzending 's nachts schorsen ben ik het niet mee eens
Je kunt die nummers toch ook gewoon verwijderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:09 schreef MadMaster het volgende:
Heb de hele Top2000 van afgelopen jaar maar weer op mijn iPod gezet, is prima muzak tijdens het werk en het voordeel is dat je de numers ad random kan afspelen en, het beste nog, bepaalde nummers kan skippen...
Da's te veel werk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je kunt die nummers toch ook gewoon verwijderen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En soms kan ik het ene nummer beter hebben dan een andere keer.
Ja, Maar de kreuners staan dan weer niet in de top 2000....quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]En het is 's nachts kouder dan buiten.
Ik begreep je opmerking al niet, maar ik dacht dat dat kwam door de 23 verschillende whiskies die ik gisteren geproefd heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hé, waarom maakt die zin van MadMaster opeens wel 'sense' nu..![]()
Zeker over de 'soms' heen gelezen net.
Anyway, als mijn zin niet gequote zou zijn, zou ik 'm terugnemen
Nu ik deze uitleg er bij heb, begrijp ik je wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, ook al klopt 'ie wel, het is toch een verraderlijke zin vanwege 'het ene nummer'. Die breng je als lezer dan al snel in verband met 'het andere', wat grote overeenkomsten vertoont met het hier gebruikte 'een andere keer'.
Had je gewoon 'een nummer' gebruikt, dan was dit natuurlijk nooit voorgekomen.
Ik had mijn ritme niet aangepast voor de top 2000quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen is ook weer in een normaal ritme en aan het werk.
Het is ook niet alleen voor de top2000 maar ook voor kerst en O&N jeweet.. dat is ook altijd rond de top2000.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had mijn ritme niet aangepast voor de top 2000
Ja, heb er van gehoordquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen voor de top2000 maar ook voor kerst en O&N jeweet.. dat is ook altijd rond de top2000.
Ow okay. Voor mij trouwens ook niet, ik moest gewoon werken. Maar man en kinderen hadden wel 2 weken vakantie... dus toch anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, heb er van gehoord
Maar ook daarvoor geen ritmewijzigingen hier
Nou, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay. Voor mij trouwens ook niet, ik moest gewoon werken. Maar man en kinderen hadden wel 2 weken vakantie... dus toch anders.
Morgen al? Beginnen ze niet pas de laatste 2 weken van December?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
morgen de aftrap voor de top 2011 ! hebben jullie je lijstje al klaar ?
Open dan morgen maar een editie 2011 topicquote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
Oeh, dat wordt weer impulsief veel te veel nummers opschrijven en vervolgens veel te lang afwegen & veel te weinig weer wegstrepen!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:42 schreef cafca het volgende:
He, bah....de top 2000
Elke keer diezelfde platen, geen Radiohead of Smiths, Adele zal wel weer veel te hoog staan, al dat gezeik over slechte platen die te hoog staan en goede platen die te laag staan.......Lol. Ja, Nederlandse nummers staan altijd veel te hoog, vooral van Boudewijn de Groot. Maar ja, we leven immers in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef cafca het volgende:
Ow, ik vergat nog de opmerking dat de stemmen helemaal niet meetellen, en dat het allemaal één grote farce is.
En toch weer stemmen
ja, het schijnt doorgestoken kaart te zijn ! volgens mij heeft iemand daar nog een fokcolumn over geschreven !quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef cafca het volgende:
Ow, ik vergat nog de opmerking dat de stemmen helemaal niet meetellen, en dat het allemaal één grote farce is.
En toch weer stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Lol Adele valt een beetje uit de toonquote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef cafca het volgende:
Ik heb mijn lijstje al klaar:
1. Eagles - Hotel California
2. Queen - Bohemian Rhapsody
3. Boudewijn de Groot - Avond
4. Deep Purple - Child in Time
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
6. Coldplay - Clocks
7. Adele - Make you feel my love
8. Pink Floyd - Wish you were here
9. Meatloaf - Paradise by the dashboard light
10. Alan Parsons Project - Old and wise
Heb ik in ieder geval het idee dat er naar me geluisterd is
Adèle en Coldplay eruit, dan klopt hetquote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef cafca het volgende:
Ik heb mijn lijstje al klaar:
1. Eagles - Hotel California
2. Queen - Bohemian Rhapsody
3. Boudewijn de Groot - Avond
4. Deep Purple - Child in Time
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
6. Coldplay - Clocks
7. Adele - Make you feel my love
8. Pink Floyd - Wish you were here
9. Meatloaf - Paradise by the dashboard light
10. Alan Parsons Project - Old and wise
Heb ik in ieder geval het idee dat er naar me geluisterd is
Leuk! Ik ga van het weekend even kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef het_fokschaap het volgende:
Want die gaat binnenkomen?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mij benieuwen hoe hoog Something in the Water dit jaar binnenkomt.
Geloof me, Adele staat in de top 10 dit jaar. Zou ook someone like you of fire to the rain kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Adèle en Coldplay eruit, dan klopt hetEn de Nr 1 & 2 omdraaien
Deze gaat ieder jaar standaard op mijn lijst.quote:Jackson Browne - The load out/Stay
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef Eska het volgende:
Mijn hemel, wat een klus was het weer. Op een gegeven moment maar besloten dat het goed was zo.
....
Met jouw lijst kom ik ook een heel eind, ja. Evenals met die van n00bie overigens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:00 schreef cafca het volgende:
In ieder geval een hoop nummers en artiesten die bij mij net de lijst niet gehaald hebben. Zou mijn stiekeme-tweede-keer-stemmen-lijstje kunnen zijn
en dat had geweest....??quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:44 schreef lezzer het volgende:
Ja Nizno! En ik had nog wel zo'n fijne suggestie voor de vrije keuze gedaan
toevalquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, het lijstje van Nizno komt bij mij een beetje over van: we beginnen vooraan met kiezen, bij de B denken, maar eens naar Marco Borsato en daarna naar Stef Bos en daar rondom de S stonden nog een paar leuke liedjes.
Alfabetisch wat gegroepeerd, laat ik het zo stellen. Of is dat toeval?
Jan Willem Royquote:
ik had het kunnen wetenquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 12:17 schreef borisz het volgende:
Dit zijn de vrije keuzes
[*]Charly lownoise & Mental Theo - wonderful day's
• Tiesto - Lethal Industry
[*]Nakatomi - Children of the night
• Johan - Oceans
• the killers - Mr. Brightside
Ik kan het niet laten om altijd een paar van dat soort platen op te nemenquote:
Zware bevalling, maar toch gelukt. Zie nu wel dat ik Nightswimming vergeten ben.quote:Dit is de lijst van Chris
Bruce Springsteen - Thunder road
Pink Floyd - Wish you were here
Otis Redding - I've been loving you too long
Massive Attack - Unfinished sympathy
Klein Orkest - Over de muur
Jeff Buckley - Hallelujah
Elbow - One day like this
Specials - A message to you Rudy
Jimi Hendrix Experience - Purple haze
Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Waltzing Mathilde)
Manu Chao - Me gustas tu
Dit zijn de vrije keuzes
Nina Simone - Sinnerman
Editors - Fingers in the Factories
Morphine - Candy
Andrew Bird - A nervous tic motion of the head to the left
Je bent een schatje, weet je dat?quote:Op zondag 20 november 2011 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had het kunnen weten
Hierbij een oproep dus aan iedereen
Mooie lijst, alleen die flauwe cover van George Harrison vind ik er totaal niet in passenquote:
Smaken verschillen. Ik koos die omdat ik vond dat er één van hem solo in moest staan, en mijn favoriete Harrison solonummer All Things Must Past stond er niet bij. Vandaar dat ik voor deze koos.quote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef ScottTracy het volgende:Mooie lijst, alleen die flauwe cover van George Harrison vind ik er totaal niet in passen
quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit zijn de vrije keuzes
Blur - The Universal
Vooral Coldplay bedoel jequote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef jrk1990 het volgende:
Coldplay - Pardise
Coldplay - Every teardrop is a waterfall
Adele - Rumour had it
Adele - Rolling in the deep
Adele - Set fire to the rain
Bruno Mars - Lazy song
al deze kutnummers komen er gewoon in dit jaar![]()
vooral adele
Ik vind coldplay geen kutbandquote:
Parachutes was een mooi album ja.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Ik vind coldplay geen kutband
Vroeg werk coldplay is wel top 2000 waardig, maar dat gepruts van mylo xyloto kan er niet in
en Adele
quote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef cafca het volgende:
Och, van zowel Coldplay als Adele mag er van mijn best één plaat in de top 2000 staan.
Maar geen 5 van ieder, en zeker niet allebei in de top 20
Owwww.quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]5? jij bent nog positief gestemd lees ik...
Best knap, 10x in de top 2000 met hetzelfde nummer.....quote:7 Coldplay Whatever 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
8 Coldplay Whatever 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
89 Coldplay Whatever 31 Dec 14:00 - 15:00 uur
235 Coldplay Whatever 31 Dec 02:00 - 03:00 uur
636 Coldplay Whatever 29 Dec 19:00 - 20:00 uur
683 Coldplay Whatever 29 Dec 15:00 - 16:00 uur
699 Coldplay Whatever 29 Dec 14:00 - 15:00 uur
730 Coldplay Whatever 29 Dec 12:00 - 13:00 uur
741 Coldplay Whatever 29 Dec 11:00 - 12:00 uur
835 Coldplay Whatever
De versie van Oasis is beter.quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Owwww.
Lijst van vorig jaar:
[..]
Best knap, 10x in de top 2000 met hetzelfde nummer.....
Idem, net kwam "I walk the line" in mijn lijst voorbij, en ik dacht "k*t! vergeten!"quote:Op zondag 20 november 2011 22:18 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik heb ook weer gestemd.
Simon & Garfunkel - The sound of silence
Frank Sinatra - Strangers in the night
Percy Sledge - When a man loves a woman
Bob Dylan - Lay lady lay
Creedence Clearwater Revival - Down on the corner
Black Sabbath - Paranoid
Rolling Stones - Brown sugar
Bruce Springsteen - Born to run
Eagles - Hotel California
Pink Floyd - Comfortably numb
AC/DC - Highway to hell
U2 - With or without you
Golden Earring - Hold me now
Coldplay - Fix you
Snow Patrol - Chasing cars
Vrije keuze:
Fats Domino - Wonderful World
Black Sabbath - Planet Caravan
Rolling Stones - Not Fade Away
Ted Nugent - Stranglehold
Jace Everett - Bad Things
Edit: door dit topic besef ik des te meer waar ik allemaal op vergeten te stemmen ben. Met Johnny Cash stijf bovenaan. Gewoon gladweg vergeten en daar kwam ik achter net nadat ik mijn lijstje had ingestuurd.![]()
Dat was wel het Cash-nummer waar ik waarschijnlijk op gestemd had ja. Of Hurt.quote:Op zondag 20 november 2011 23:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Idem, net kwam "I walk the line" in mijn lijst voorbij, en ik dacht "k*t! vergeten!"
Adele gaat nog wel, maar Bruno Marsquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef jrk1990 het volgende:
Coldplay - Pardise
Coldplay - Every teardrop is a waterfall
Adele - Rumour had it
Adele - Rolling in the deep
Adele - Set fire to the rain
Bruno Mars - Lazy song
al deze kutnummers komen er gewoon in dit jaar![]()
vooral adele
quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef mstx het volgende:
Mijn vrije keuzes
Captain Jack - Captain Jack
Hakkuhbar - Supergabber
Toy Box - Tarzan & Jane
2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone
Euromasters - Alles Naar De Klote
Mijn eerdere keuzes
Rick Astley - Never gonna give you up
Spice Girls - Mama
Backstreet Boys - Everybody
Boney M - Daddy cool
Las Ketchup - The ketchup song
Britney Spears - Oops!... I did it again
Britney Spears - Baby one more time
MC Hammer - U can't touch this
Nena - 99 Luftballons
Patrick Hernandez - Born to be alive
Backstreet Boys - I want it that way
R. Kelly - I believe I can fly
Geen Jan Smit en Jeroen van der Boom? Of Frans Bauer? Dat stelt me teleur van jou.quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef mstx het volgende:
Mijn vrije keuzes
Hakkuhbar - Supergabber
Toy Box - Tarzan & Jane
Mijn eerdere keuzes
Spice Girls - Mama
Boney M - Daddy cool
Nena - 99 Luftballons
Jeanie? Oh nee da's duits.quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef D. het volgende:
Voor de vrije keuzes: hoe heet dat Franse nummer ook alweer van die gast die in de bak zit voor de moord op zijn vrouw?
Hoe en wanneer in hemelsnaam is dit nummer me ontschoten. Weet nog dat ik het een jaar of 10 geleden pas ontdekte en er toen helemaal gek van was. Nu lees ik de titel in jouw post en denk ik "verrek, ik ken de titel maar ik kan er niet opkomen", YouTube het en ik ben er weer helemaal verliefd op.quote:
Noir Désir - Le Vent Nous Portera.quote:Op maandag 21 november 2011 19:35 schreef D. het volgende:
Voor de vrije keuzes: hoe heet dat Franse nummer ook alweer van die gast die in de bak zit voor de moord op zijn vrouw?
Da's 'm iddquote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Noir Désir - Le Vent Nous Portera.
Leuke plaat inderdaad
* DONE *quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef mstx het volgende:
Mijn vrije keuzes
Hakkuhbar - Supergabber
Toy Box - Tarzan & Jane
Mijn eerdere keuzes
Spice Girls - Mama
Boney M - Daddy cool
Nena - 99 Luftballons
heldquote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef mstx het volgende:
Mijn vrije keuzes
Hakkuhbar - Supergabber
Toy Box - Tarzan & Jane
Mijn eerdere keuzes
Spice Girls - Mama
Boney M - Daddy cool
Nena - 99 Luftballons
Prachtig nummer inderdaad, Woman in Chains.quote:Op zondag 20 november 2011 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
10CC - I'm not in love
Aretha Franklin - I say a little prayer
Beach Boys - God only knows
Beatles - A day in the life
Duran Duran - Ordinary world
Jackson Browne - The load out/Stay
Kate Bush - Cloudbusting
Marvin Gaye - What's going on
Three Degrees - When will I see you again
Depeche Mode - Enjoy the silence
Joy Division - Love will tear us apart
Pearl Jam - Black
Isley Brothers - The highways of my life
Gnarls Barkley - Crazy
Temptations - My Girl
Dit zijn de vrije keuzes
Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
R.E.M. - Nightswimming
Marc Almond - Tears Run Rings
Tears for Fears & Oleta Adams - Woman In Chains
Bob Marley - Redemption Song
Het blijft een schande dat zowel Ain't No Mountain High Enough als Redemption Song niet in de keuzelijst staan
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:18 schreef Kadafi het volgende:
Dire Straits - Sultans of swing
Muse - Knights of Cydonia
Air - All I need
Jimi Hendrix Experience - All along the watchtower
Massive Attack - Unfinished sympathy
Moody Blues - Nights in white satin
Coldplay - Speed of sound
Fleetwood Mac - Go your own way
Anouk - Michel
Depeche Mode - Enjoy the silence
Within Temptation - Ice Queen