Voor mij wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Radio- én Fok-evenement van het jaar!
Net een verkrachting van 'Hurt' (ene J. Cash) door Miss Montreal gezien, maar ook een briljante 'Day in the Life' (Beatles) door Waylon.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:42 schreef FritsFlits het volgende:
Ze lopen anderhalf uur achter door het 'live' concert van de Top2000
Dank je, heb ik wel nodig.quote:
Ook gezien inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Net een verkrachting van 'Hurt' (ene J. Cash) door Miss Montreal gezien, maar ook een briljante 'Day in the Life' (Beatles) door Waylon.
Gaat het wel goed met je? 2x quoten en gewlukkig? Maar voor jou ook een gelukkig nieuwjaarquote:
Ja hoor , gaat primaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? 2x quoten en gewlukkig? Maar voor jou ook een gelukkig nieuwjaar![]()
Okay, dan is het goed.quote:
right back at yaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef FritsFlits het volgende:
Gelukkig nieuwjaar peaceman, D en Diaan
Voor jou natuurlijk ook!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef FritsFlits het volgende:
Gelukkig nieuwjaar peaceman, D en Diaan
hIJ BLIJFT GEWOON STAAN HOOR :pquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.
Ik ga maar eens naar bed.. zal deze topicreeks missen...
Afkickweekend met een afkicktopicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dan is het goed.
Ik ga maar eens naar bed.. zal deze topicreeks missen...
Deze topicreeks? Volgens mij hebben we dat vorig jaar ook gezegd en is het ook dood gebloed.quote:
Morgenavond hebben we een fok!vrije avond. Dan gaan we op de bank liggen en alle 6 afleveringen van top2000 a gogo kijken. Als het lukt, tenminste...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Afkickweekend met een afkicktopic
Laatste post toen:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze topicreeks? Volgens mij hebben we dat vorig jaar ook gezegd en is het ook dood gebloed.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu de dooi nog...
En hiermee sluiten we de reeks Top 2000 Editie 2009 topics af, lijk mij...
[]
Nouja, hij is nog terug te lezen. er zal niet veel meer gepost worden neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze topicreeks? Volgens mij hebben we dat vorig jaar ook gezegd en is het ook dood gebloed.
Dat is dan toch minder gezellig... toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, hij is nog terug te lezen. er zal niet veel meer gepost worden nee
Da;s waar, maar dat krijg je zonder top2000quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dan toch minder gezellig... toch?
Ach over 51 weken mogen we weer en dan de weken daarvoor de "voorpret"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef D. het volgende:
[..]
Da;s waar, maar dat krijg je zonder top2000
Het is al bijna weer zoverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach over 51 weken mogen we weer en dan de weken daarvoor de "voorpret"
Leuk. Met een vrije keuzelijst.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien een keer een Fok Top2000 maken en uitzenden?
Precies. Iedereen een Top30 maken en kijken wat eruit komtquote:
geen idee, nog nooit naar geluisterd, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Precies. Iedereen een Top30 maken en kijken wat eruit komtIs er nog steeds FokRadio?
Heeft die teveel champagne gehad?quote:
Nee, enkel een slokje alcolhovrijequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het kan niet aan jou liggen? Heb je teveel champagne gehad?
Ik heb 40 euroquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft die teveel champagne gehad?
Grmbl niets gewonnen in de Staatsloterij volgens mij. Normaal altijd eindcijfers 84, nu 04.. is er ¤ 30,= gevallen op 84.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |