Uhuquote:Op zondag 2 januari 2011 13:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo wordt liedjes/artiesten ontlopen wel erg lastig.
Ik denk dat de DJ een te grote amateur isquote:Op zondag 2 januari 2011 14:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is het afkickweekend ook al doorgestoken kaart ?
Daarom luister ik nu nachten van de top 2000 die ik heb opgenomenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef cafca het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in die subtop 2000 toch voornamelijk liedjes hoor die het allemaal inderdaad net niet zijn.....
De nummers die ik in de top 2000 gemist heb, heb ik de afgelopen dagen op de radio ook gemist.....
ja dat was vanmorgen ook al... had de dj een mailtje of sms dat er een nummer miste... en de uitleg was dat ze moesten selecteren...quote:
Ja, het meeste staat wat mij betreft idd prima op z'n plek in de subtop (of zèlfs daar nietquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef cafca het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in die subtop 2000 toch voornamelijk liedjes hoor die het allemaal inderdaad net niet zijn.....
De nummers die ik in de top 2000 gemist heb, heb ik de afgelopen dagen op de radio ook gemist.....
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef Eska het volgende:
Ah, en ik hoor nu The Pretenders - Brass in pocket....hoort er toch ook in??
Ja zeker. Bij T. Rex riep ik hier thuis idd ook mijn verbazing (weinig subtielquote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef cafca het volgende:
Ik hoorde vanavond ook Hot Love van T. Rex en More Than I can bear van Matt Bianco.
Zouden van mij ook zeker in de lijst mogen
Hop, dansen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
Give me the night, tutututu. Best een slechte afsluiter.
quote:
Zal wel weer november wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |