nee hoor, je bent niet raar, ik heb hetzelfde. Er zijn mensen die er stukken lelijker uitzien zonder make-up.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg raar als ik zeg dat die foto van Kate Perry wel meevalt .
Je ziet hoe ze zonder make- up is maar dan is het nog een mooie vrouw. Het heeft juist wel wat.
Zo zie je maar hoe mensen gewend raken aan die make- up.
Je bent niet de enige.... ik vind het ook te erg om naar te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:23 schreef sherezade het volgende:
ik zal dan wel de enige zijn die het niet vind om aan te zien, ik herkende haar niet eens...ik vind het gewoon 2 verschillende mensen
Als hij zelfs van haar houdt als ze er zó uitziet, dan moet het wel echte liefde zijn toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:12 schreef sherezade het volgende:
dat hij zelf er niet van geschrokken is![]()
maarja hij zelf is ook een freak
Het is dat erbij staat dat het Kate Perry is, maar anders had ik haar echt niet herkend. Nu trekt ze wel een gekke bek op de foto, maar tochquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:23 schreef sherezade het volgende:
ik zal dan wel de enige zijn die het niet vind om aan te zien, ik herkende haar niet eens...ik vind het gewoon 2 verschillende mensen
Heeft zij een man ? Wie is de gelukkige ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:12 schreef sherezade het volgende:
dat hij zelf er niet van geschrokken is![]()
maarja hij zelf is ook een freak
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heeft zij een man ? Wie is de gelukkige ?
Nu je het zegt ja, dat was idd zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled en het ziet er naar uit dat gezien de tijd tussen het huwelijk en de baby van christelijke zus Ashlee en husband ook alleen een korte "moetje" periode zit
eh, klopt... ik ook. Ik vind Katy Perry een heel mooi lijfje hebben, maar haar hoofd heb ik altijd zo'n uitstralingsloze kop gevonden... zelfs mét alle make-up vond ik het al niets, maar zonder is het duidelijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:58 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.... ik vind het ook te erg om naar te kijken
Ik bedoelde de foto die haar vriend heeft genomen. Zoals ze in de clips uitziet zou ik d'r wel doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:55 schreef single_queen het volgende:
[..]
eh, klopt... ik ook. Ik vind Katy Perry een heel mooi lijfje hebben, maar haar hoofd heb ik altijd zo'n uitstralingsloze kop gevonden... zelfs mét alle make-up vond ik het al niets, maar zonder is het duidelijk helemaal niets.
lol, net een allergische reactie op pinda's ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef kvd het volgende:
Gordon Ramsay na haartransplantatie
[ afbeelding ]
Een andere foto die ik niet kan plaatsen
http://www.telegraaf.nl/j(...)801254d.jpg&caption= ©right= &artid=8631897&artsec=prive&artparsec=prive&arttit=Gordon Ramsay shockeert met opgezwollen gezicht
quote:
Al jaren aan het aftakelenquote:
Mijn ogen!!! wat doe je .......... Elmo is aangerandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef rena het volgende:
Russell Brand doet rare dingen met Elmo.
[ afbeelding ]
Ik moest meteen hier aan denken;quote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef kvd het volgende:
Gordon Ramsay na haartransplantatie
[ afbeelding ]
Een andere foto die ik niet kan plaatsen
http://www.telegraaf.nl/j(...)801254d.jpg&caption= ©right= &artid=8631897&artsec=prive&artparsec=prive&arttit=Gordon Ramsay shockeert met opgezwollen gezicht
Elmo kijkt ook heel erg verschriktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn ogen!!! wat doe je .......... Elmo is aangerand![]()
Dat rode trekt nog wel weg,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:27 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedrocht, wat een keuze.
Het lijkt ook net alsof het hoofd uit een open wond tevoorschijn komt.
Een heel jonge Henk-Jan Smits?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:38 schreef Noek het volgende:
De aders in de ogen zijn wel rood, dat klopt dan wel! Wie moet het verder voorstellen?
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:00 schreef Copycat het volgende:
Met die drieënhalve hersencel is hij morgen weer vergeten dat ie een tatoeage op zijn rug heeft.
wat een gedrocht is het toch, onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:20 schreef Patch het volgende:
Andre Pronk, de talentenjacht-'stalker' met zijn bekende lach...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staan nog 43 andere, zitten grappige tussen, maar heb geen tijd om ze hier allemaal neer te zetten nu. Dus zelf kijken: http://showbiz.sky.com/make-up-dos-dontsquote:Oops. Someone pass poor Eva Longoria a mirror. She's been the victim of a classic case of concealer overload. Don't do your make-up in the car - it always ends in disaster.
Ik mis de zonnebrilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Een heel jonge Henk-Jan Smits?![]()
Iets anders kan ik er niet van brouwen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Eva Longoria:
[ afbeelding ]
Omschrijving erbij:
[..]
Hier staan nog 43 andere, zitten grappige tussen, maar heb geen tijd om ze hier allemaal neer te zetten nu. Dus zelf kijken: http://showbiz.sky.com/make-up-dos-donts
sommige zijn echt erg maar er zijn er ook bij waarvan ik het niet eens door had als het niet erbij had gestaan...beetje ver gezocht hoor
Bij de volgende tattoo-beurtquote:
André Pronk heeft echt een lach from hellquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat een gedrocht is het toch, onvoorstelbaar![]()
![]()
![]()
![]()
het ergste is je blijft er gewoon nog naar kijken
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
André Pronk heeft echt een lach from hell![]()
[ afbeelding ]
ik vond de pics van de site wel meevallen, er zaten echt erge foto's tussen maar er waren er ook bij waarvan ik het echt niet zag als het er niet bij was vermeld....sommige waren ook echt ver gezochtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
sherezade, je berichtje hierboven is leeg?
Heeft iemand een overzichtje met leuke Amerikaanse sites waar je foto's kan zien? Ik heb al perezhilton.
IK HAAT DIE CLOWN, door die film heb ik een hekel aan clowns gekregenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
André Pronk heeft echt een lach from hell![]()
[ afbeelding ]
Ik zie het, ik had er 3 bekeken en moest toen de kinderen in bad doen, er zitten inderdaad ook een stel niet zo bijzondere bij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:24 schreef sherezade het volgende:
ik vond de pics van de site wel meevallen, er zaten echt erge foto's tussen maar er waren er ook bij waarvan ik het echt niet zag als het er niet bij was vermeld....sommige waren ook echt ver gezocht
ja vooral die van angelina jolie dat een stukje uit haar eyeliner ontbrak, nou ik moest heeel goed kijken voordat ik dat zagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Ik zie het, ik had er 3 bekeken en moest toen de kinderen in bad doen, er zitten inderdaad ook een stel niet zo bijzondere bij.
whoops daar heb ik dan weer even over heen gekekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef kvd het volgende:
Het zijn ook do's en don't's. Dus hoe het wel moet en hoe het niet moet. Vandaar dat ze niet allemaal onflatteus zijn
quote:
Dat shirt van Ronquote:Op maandag 15 november 2010 13:56 schreef rena het volgende:
Oudje, aan het haar van Emma Watson te zien, maar je hoofd achterover gooien als je lacht is nooit flatteus Daniel Radcliffe
[ afbeelding ]
Een nachtje met haar is vast een belevenis. Maar ik zie het als man vast andersquote:Op maandag 10 januari 2011 19:00 schreef sherezade het volgende:
wat een goedkoop wijf zeg, te vies om met een tang aan te pakken
Oh zeg me dat het niet waar isquote:
ligt eraan hoe je het bedoelt, een avondje stappen en doorzakken of .....??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:53 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Een nachtje met haar is vast een belevenis. Maar ik zie het als man vast anders
OMGquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Kwam nog een tattoo foto tegen, past niet geheel binnen de context van het topic, maar is toch een celeb die op de tattoo staat:
[ afbeelding ]
A man in America has got JUSTIN BIEBER's face inked on his thigh.
Op deze foto wel, maar ik ken inderdaad wel andere foto's, maar ze ziet er nu weer wat beter uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef sherezade het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je haar aantrekkelijk vindt?
wat een rare gezichtsvorm het lijkt wel een paaseiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Op deze foto wel, maar ik ken inderdaad wel andere foto's, maar ze ziet er nu weer wat beter uit.
Close upje:
[ afbeelding ]
wat is hier de bedoeling van ??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Jessica Simpson:
[ afbeelding ]
Haar verloofde stuurde die via Twitter met deze tekst:quote:
Gaat iedereen nu een Katty Perry'tje-doen? Dat de verloofde een onflatteuze foto Twittert?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Haar verloofde stuurde die via Twitter met deze tekst:
"Hey @JessicaSimpson nice new 'do for 2011."
Die van Bieber is make-up. Hij heeft weer een rolletje in CSIquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Van Twitter van Justin Bieber:
[ afbeelding ]
Christina Aguilera:
[ afbeelding ]
Heb verder nog wat foto's van Britney zitten bekijken, oei wat ziet ze er lekker uit in die zwarte legging, mijn tong hangt op de grond hier
Helaas wel ja, was leuker geweest als het geen make-up wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef IkWilbert het volgende:
Die van Bieber is make-up. Hij heeft weer een rolletje in CSI
iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Helaas wel ja, was leuker geweest als het geen make-up was
omg Amy wederomquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Kwam nog een wat oudere van Amy tegen, wellicht al eens gepost?
[ afbeelding ]
Janice Dickionson is op tv aan het afkicken van haar drank en medicijnverslaving:
[ afbeelding ]
Oh, en een jeugdroom van mij is kapot, dit is princess Leia (Star Wars) nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Keith Richards met tieten. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[ afbeelding ]
DUUUUUUUDEquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[ afbeelding ]
Janice Dickionson is op tv aan het afkicken van haar drank en medicijnverslaving:
[ afbeelding ]
Oh, en een jeugdroom van mij is kapot, dit is princess Leia (Star Wars) nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En toch denk ik dat er weer een hoop plaatjes door de soep gaan voor ze online gekwakt worden.quote:
Paul Rudd is nou net de enige die wél een charmant pak aanheeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is Jessica Simpson niet....
OT: o.a. Seth Rogen, Paul Rudd, Jason Segel in oncharmante pakken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
als je even verder googled, dit is een foto van januari 2009, dus 2 jaar geleden. En ik denk dat we allemaal wel weten dat Jessica lekker kan schommelen met haar gewicht...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef vencodark het volgende:
Simpson mocht willen dat ze zo'n strak lichaam had.
Ooh 2 jaar geleden vind ik al niet meer interessant, dat was toen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef kvd het volgende:
[..]
als je even verder googled, dit is een foto van januari 2009, dus 2 jaar geleden. En ik denk dat we allemaal wel weten dat Jessica lekker kan schommelen met haar gewicht...
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was de eerste keer dat ze dat deed, was zeker wel vet al dat bloed ineens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Onflatteus of lelijk outfitje?
[ afbeelding ]
Dat staat er niet bij...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
is deze niet bewerkt, gaga was altijd al heel erg iel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Schijnt dat ze onwijs schommelt met haar gewicht. En dat als ze op tour gaat gewoon stopt met eten om weer dun te worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:39 schreef sherezade het volgende:
wat is er met haar gebeurd ???? zo zag ze toch anders niet uit
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:11 schreef June. het volgende:
Haar gezicht op die laatste foto is net desmiley!
Ik moet zo lachen om de opmerkingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal niet erg, maar dan moet je niet in dit soort pakjes gaan rondhuppelen.
Doet ze ook, is ze best open over.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om de opmerking
Maar Gaga was toch van de neuspoeders voor ze echt doorbrak, ik denk dat die ze nog af en toe wel eens uit de kast trekt als ze weer wat weer gewicht kwijt moet.
Oh ik dacht dat het een gesloten hoofdstuk was, iets van "vroegah drank en drugs, nu niet meer"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doet ze ook, is ze best open over.
Denk dat dat een beetje een verkeerde foto of blouse is. Want 2 dagen later leek ze een stuk dunner...quote:
Ah ze heeft haar oude vlinders bijgewerkt... Ws wilde ze hem coveren, maar toch ook niet, en dan wordt het een prutje. Al ben ik benieuwd naar de rest benedenquote:Op zondag 30 januari 2011 07:46 schreef female81 het volgende:
Cheryl Cole heeft een nieuwe tatoeage laten zetten, en om eerlijk te zijn... het is net alsof er onkruid uit haar reet groeit.
[ afbeelding ]
oh god die schoenenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje een verkeerde foto of blouse is. Want 2 dagen later leek ze een stuk dunner...
[ afbeelding ]
Ik moest er gister ook al om lachenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
oh god die schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
dat is iets voor vrouwen die in de overgang zitten
Ik weet het niet , voor haar werk ziet ze er tiptop uit , dan zie je haar gewoon dan is het ook echt alsof ze haar best doet er slonzig uit te zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje een verkeerde foto of blouse is. Want 2 dagen later leek ze een stuk dunner...
[ afbeelding ]
Het is misschien gewoon trailertrash. You can get the girl out of the trailer, but you can't take the trailer out of the girl.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet het niet , voor haar werk ziet ze er tiptop uit , dan zie je haar gewoon dan is het ook echt alsof ze haar best doet er slonzig uit te zien.
Die brilquote:Op maandag 31 januari 2011 13:50 schreef MissBliss het volgende:
Misschien niet echt onflatteus, maar wat is Roseanne oud geworden!
[ afbeelding ]
quote:Aw. Poor thing! It really does look terribly uncomfortable.
Ealier today, we revealed a picture of Cyndi Lauper looking positively awful as she walked through LAX yesterday. We felt so bad for her, but assumed the redness of her face was due to a chemical peel or something.
Wanting to set the record straight, Cyndi just reached out to sources to clarify that she's actually "suffering from a rash," but that she'll be okay.
Well, we guess the rash still could be from some sorta cosmetic procedure. Quite frankly, we don't much care, so long as she's going to be alright.
Keep your chin up, bb! Hopefully this will all clear up by the weekend! We'll keep our fingers crossed!
\even een topic kicken celebs met tattoos #2quote:Op zondag 30 januari 2011 07:46 schreef female81 het volgende:
Cheryl Cole heeft een nieuwe tatoeage laten zetten, en om eerlijk te zijn... het is net alsof er onkruid uit haar reet groeit.
[ afbeelding ]
Ga je daar van glimmen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
D'r hele hoofd glimt van de botox
Afgevallen? Oh, ik had ingezet op aangekomen, die wangen, opgeploft koppie en die bovenarmen vanaf de elleboog, voor ons links (haar rechterarm) op de foto...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef Aventura het volgende:
Ze is wel in 2 weken 15 kilo afgevallen. Als dit een recente foto is.
Ik zette in op de pruik die ze draagt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgevallen? Oh, ik had ingezet op aangekomen, die wangen, opgeploft koppie en die bovenarmen vanaf de elleboog, voor ons links (haar rechterarm) op de foto...
Ze was toch veel afgevallen voor die film?
Ik zeg niet dat ze nu al oud is, maar ik voorspel zomaar dat ze niet mooi oud wordt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Huh? Ze is 30? Heeft weinig met oud zijn te maken, verder ook weinig mis met deze foto,
je hebt oog voor detailquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgevallen? Oh, ik had ingezet op aangekomen, die wangen, opgeploft koppie en die bovenarmen vanaf de elleboog, voor ons links (haar rechterarm) op de foto...
Ze was toch veel afgevallen voor die film?
Ik wilde vragen van welke celeb dat kind wasquote:
Nou nou, wat een zeugenarmen! Sowieso, wat een dik zwijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
je hebt oog voor detaildie bovenarmen had ik nog niet eens gezien idd.....
ik vond haar vroeger mooier....
maarja als het aan mij lag zou ik haar sowieso wel eens anders willen zien, andere haarkleur dan dit wit blond en andere make up
Dat hoor je ons toch niet zeggen, ze is alleen tegenover vroeger nu voller voor haar doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef sherezade het volgende:
Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef ChipsZak. het volgende:[/b]
[..]
Nou nou, wat een zeugenarmen! Sowieso, wat een dik zwijn..
Ik vind ook weinig mis met de foto van Christina. Mja, ze lacht misschien niet op d'r flatteust maar ach.
En andere makeup/haarkleur zal vanzelf weer komen, Christina 'kennende'.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef sherezade het volgende:
Op donderdag 3 februari 2011 17:32 schreef ChipsZak. het volgende:[/b]
[..]
Nou nou, wat een zeugenarmen! Sowieso, wat een dik zwijn..
Ik vind ook weinig mis met de foto van Christina. Mja, ze lacht misschien niet op d'r flatteust maar ach.
En andere makeup/haarkleur zal vanzelf weer komen, Christina 'kennende'.
quote:Dat hoor je ons toch niet zeggen, ze is alleen tegenover vroeger nu voller voor haar doen
Ik plaatste die foto ook helemaal niet omdat ze "dik" zou zijn, maar omdat ze eruit ziet alsof ze een halfzijdige gezichtsverlamming heeft, die zelfs nog door haar pannenkoek heenkomt.quote:
Ik heb het toch ook niet over jou? Puur een reactie op wat er gezegd werd over d'r.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik plaatste die foto ook helemaal niet omdat ze "dik" zou zijn, maar omdat ze eruit ziet alsof ze een halfzijdige gezichtsverlamming heeft, die zelfs nog door haar pannenkoek heenkomt.
Hij heeft zeker mee zitten zwangeren met de draagmoeder, als ik naar die lekkere hapwangen kijkquote:
Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er niet onflatteus uitzietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Is dat pink hierboven? Die is toch zwanger?
Van mij mag het, leef je uit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
ik vind pink er bijna altijd onflatteus uitzien
maar ik ga niet over zwangere vrouwen oordelen, dat wordt je als man meestal niet in dank afgenomen.
Dan zet je er toch onder dat Pink in de verste verte niet op jouw prachtig zwangere vrouw leekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Mijn vrouw leest hier weleens mee, lijkt me niet verstandig aangezien ze 2 kinderen van mij heeft
En dat je wou dat je vrouw altijd 9 maanden zwanger was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dan zet je er toch onder dat Pink in de verste verte niet op jouw prachtig zwangere vrouw leek
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dan zet je er toch onder dat Pink in de verste verte niet op jouw prachtig zwangere vrouw leek
En dat je het liefst altijd de geur van oud vruchtwater, zwangerschapsverband en een totaalruptuur om je heen zou hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En dat je wou dat je vrouw altijd 9 maanden zwanger was.
Wie wil er nou niet zwanger worden na het lezen van de woorden zwangerschapsverband en totaalruptuur!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Hou maar op, straks krijgt ze ideeen en wil ze voor een 3e kindje gaan en dan moet ik mijn hobby zolder opofferen en dat was ik niet van plan.
Heb hier al 2 hummeltjes rondlopen en dat is meer dan genoeg
Ik herkende d'r nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Jeez... dat hoofd.. die boobz... die te strak opgetrokken broek
Ik durf het alleen maar te zeggen omdat we in SHO zitten maar ze ziet er een beetje uit alsof ze chemo krijgt....
Vrijwel iedereen heeft in die positie wel rolletjes. Maar ze is idd iets dikkiger daar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hij had zo de potentie om mooi oud te worden....quote:
Zoals zijn vader, Martin Sheenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij had zo de potentie om mooi uit te worden....
pff haar laatste dagen zijn ook geteldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
Wat er nog over is van Liz Taylor
[ afbeelding ]
Ahhhhhhh dat is inderdaad heel erg, ze was vroeger zo mooiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
Wat er nog over is van Liz Taylor
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Dandilion het volgende:
Ik herken hier me dode ex schoonmoeder in terug!
Ik zie een gelijkenis!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef Jurk het volgende:
Ze lijkt een beetje op de moeder van Rachel Hazes
Ik begon ook even te twijfelenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen![]()
Ik had hetzelfde!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen![]()
Ze speelde in That 70's Show en is de ex van Macaulay Culkin.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Afgezien van die paalzit vind ik het wel een mooie foto
Ik ken haar alleen niet, is het een model?
Plus de stem van Meg Griffin in Family Guyquote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze speelde in That 70's Show en is de ex van Macaulay Culkin.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:16 schreef Smikke het volgende:
Pink ziet er inderdaad zo 'kaal' uit,omdat ze geen make-up op heeft. Vlgs mij heeft haar zwangerschap hier weinig mee van doen. Het gros van de celebs ziet er dan zo uit. De mensen met natuurlijk donkere wimpers en wenkbrouwen uitgezonderd.
Evenzogoed sta je dan behoorlijk onflatteus op de kiek. I agree.
die is altijd al zo butt lelijk geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:40 schreef female81 het volgende:
Wat is er trouwens met Inge De Bruijn gebeurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op maandag 7 februari 2011 09:39 schreef rena het volgende:
Ik vind Inge de Bruijn altijd net een ventVooral ook door de overdosis make up lijkt het net een drag queen.
die kaak ookquote:Op maandag 7 februari 2011 08:40 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook al af, toen ik haar bij Sterren dansen op het ijs zag.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:40 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat uit die reclame tijdens de Superbowl?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Justin Bieber (met baard) en links Ozzy Osbourne als vrouw verkleed:
[ afbeelding ]
Ja, maar daar zat hij volgens mij niet met een baard in? Ik moet de superbowl nog kijken, maar volgens mij was dat wel het geval. Een half uurtje geleden is de HD versie van Super Bowl XLV op internet gezet, die ga ik vanavond kijken en dan weet ik het zeker.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Is dat uit die reclame tijdens de Superbowl?
Wat een rare fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Justin Bieber (met baard) en links Ozzy Osbourne als vrouw verkleed:
[ afbeelding ]
Absoluut. Maar in de showbusiness wordt ze regelmatig 'een prachtige vrouw' genoemd.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:39 schreef rena het volgende:
Ik vind Inge de Bruijn altijd net een ventVooral ook door de overdosis make up lijkt het net een drag queen.
Die zou ik zelfs zonder hoofd doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef emss het volgende:
Ik kan even het celebs zonder make-up topic niet vinden... dit is Sofia Vergara
[ afbeelding ]
hoe oud is zij eigenlijk? ik vind haar met make up veel ouder uit zien namelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef emss het volgende:
Ik kan even het celebs zonder make-up topic niet vinden... dit is Sofia Vergara
[ afbeelding ]
Hmm, komt denk ik omdat ze fronst en omdat ze er moe uitziet. Ken haar verder helemaal niet hoor, dus heb geen idee waar zij van is en hoe oud ze is!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
hoe oud is zij eigenlijk? ik vind haar met make up veel ouder uit zien namelijk
Zij is die lekkere colombiaanse chick uit Modern Familyquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmm, komt denk ik omdat ze fronst en omdat ze er moe uitziet. Ken haar verder helemaal niet hoor, dus heb geen idee waar zij van is en hoe oud ze is!
Oh ik las het verkeerd. Idd, ze ziet er met make up ouder uit. Ik vind haar daar een soort The Nanny (Fran Dresher).
Idd, zonder lijkt ze een beetje op Jessica Biel vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind 'r zonder make-up 10x mooier dan met.
Ow... Klok en klepelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze heeft volgens mij ook veel zorgen gehad de laatste tijd, weet niet precies wat maar ik dacht dat haar vriend een hersenbloeding oid gehad heeft.
Ik werd meer afgeleid door die enorme wenkbrauwen!quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik werd meer afgeleid door die enorme wenkbrauwen!
Dat is loose powder.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zal die niet doorhebben dat cokepoeder hoort te snuiven en niet onder je ogen te stoppen
Foto 1: Kut kwaliteit, slecht licht, en sad facequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:10 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf het een hilarische actie van haar man vinden, oh wat zal ze boos geweest zijn.
Idd, zo ziet iedereen er lelijk uitquote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef shintek het volgende:
[..]
Foto 1: Kut kwaliteit, slecht licht, en sad face
Foto 2: Super heldere scherpe kwaliteit, vrolijk gezicht
Brodyquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef SEMTEX het volgende:
Avril Lavigne aka Dame Edna:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Brody van the Hills zo te zien hè?.
Als hij een baard opplakt, vind jij hem gelijk "niet meer zo braaf"? Daar is weinig voor nodig dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Vind hem (Justin) helemaal niks, maar vind het wel grappig dat hij de laatste tijd toch wat apartere dingen doet, niet meer zo braaf.
Ze kwam dan ook uit een ei!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
't is net een kippetje in een braadzak.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ze kwam dan ook uit een ei!
Helemaal niets mis met haar heupen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog eentje genomen bij de Grammy's:
[ afbeelding ]
X-tina met slagschipheupen. Ze is tijdens dat optreden ook nog gevallen.
Dat dus. Beetje overdreven allemaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met haar heupen.
nee maar ik denk als je haar gaat vergelijken met een half jaar geleden dan is ze op korte tijd wel aardig gevormd...ik denk dat er dat wordt bedoeldquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met haar heupen.
Plus die jurk legt wel erg de nadruk op de toch forsere heupen. En ze is natuurlijk een enorm propje, zeker in dit wat langere gezelschap.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef sherezade het volgende:
nee maar ik denk als je haar gaat vergelijken met een half jaar geleden dan is ze op korte tijd wel aardig gevormd...ik denk dat er dat wordt bedoeld
ja en dan nog te bedenken dat zwart ook nog afslankt hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus die jurk legt wel erg de nadruk op de toch forsere heupen. En ze is natuurlijk een enorm propje, zeker in dit wat langere gezelschap.
Een kippetje in braadzakquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
't is net een kippetje in een braadzak.
Ja verschrikkelijk, het is net alsof ze het nieuwe uithangbord is van de op handen staande obesitas reclame!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus die jurk legt wel erg de nadruk op de toch forsere heupen. En ze is natuurlijk een enorm propje, zeker in dit wat langere gezelschap.
volgens mij moest ze voor die film juist afvallenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef MOETIG het volgende:
ik snap het ook niet helemaal.. Christina is toch altijd erg slank geweest? Iedereen wordt in de loop der jaren iets breder (met name op de heupen), maar nu is ze echt mollig aan het worden.
Ik dacht dat ze voor die film Burlesque iets aangekomen was, maar aangezien het er niet af gaat en het alleen maar meer lijkt te worden begin ik daaraan te twijfelen?
Prima, maar daar mag toch wel commentaar op worden gegeven? Of is jouw willetje wet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor deze discussie is hier geen plek. IK vind dat X-tina er onflatteus uitziet in die strakke jurk, en daarom plaats ik hem in deze reeks.
Verschrikkelijk is wat anders, maar smalle heupen ook ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja verschrikkelijk, het is net alsof ze het nieuwe uithangbord is van de op handen staande obesitas reclame!
Discussies over wat onflatteus is mogen van mij worden gevoerd, maar dan wel graag elders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:32 schreef Melochan het volgende:
[..]
Prima, maar daar mag toch wel commentaar op worden gegeven? Of is jouw willetje wet?Vind het haske meevallen, die heupen. Maar goed, ontopic maar weer.
We hebben nu gewoon deze hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De goeie oude tijd van het "broodmagere celebs"-tijdperk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |