quote:Op maandag 7 februari 2011 02:16 schreef Smikke het volgende:
Pink ziet er inderdaad zo 'kaal' uit,omdat ze geen make-up op heeft. Vlgs mij heeft haar zwangerschap hier weinig mee van doen. Het gros van de celebs ziet er dan zo uit. De mensen met natuurlijk donkere wimpers en wenkbrouwen uitgezonderd.
Evenzogoed sta je dan behoorlijk onflatteus op de kiek. I agree.
die is altijd al zo butt lelijk geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:40 schreef female81 het volgende:
Wat is er trouwens met Inge De Bruijn gebeurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op maandag 7 februari 2011 09:39 schreef rena het volgende:
Ik vind Inge de Bruijn altijd net een ventVooral ook door de overdosis make up lijkt het net een drag queen.
die kaak ookquote:Op maandag 7 februari 2011 08:40 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook al af, toen ik haar bij Sterren dansen op het ijs zag.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:40 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat uit die reclame tijdens de Superbowl?quote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Justin Bieber (met baard) en links Ozzy Osbourne als vrouw verkleed:
[ afbeelding ]
Ja, maar daar zat hij volgens mij niet met een baard in? Ik moet de superbowl nog kijken, maar volgens mij was dat wel het geval. Een half uurtje geleden is de HD versie van Super Bowl XLV op internet gezet, die ga ik vanavond kijken en dan weet ik het zeker.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Is dat uit die reclame tijdens de Superbowl?
Wat een rare fotoquote:Op maandag 7 februari 2011 14:36 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Justin Bieber (met baard) en links Ozzy Osbourne als vrouw verkleed:
[ afbeelding ]
Absoluut. Maar in de showbusiness wordt ze regelmatig 'een prachtige vrouw' genoemd.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:39 schreef rena het volgende:
Ik vind Inge de Bruijn altijd net een ventVooral ook door de overdosis make up lijkt het net een drag queen.
Die zou ik zelfs zonder hoofd doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef emss het volgende:
Ik kan even het celebs zonder make-up topic niet vinden... dit is Sofia Vergara
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |