quote:
Al jaren aan het aftakelenquote:
Mijn ogen!!! wat doe je .......... Elmo is aangerandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef rena het volgende:
Russell Brand doet rare dingen met Elmo.
[ afbeelding ]
Ik moest meteen hier aan denken;quote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef kvd het volgende:
Gordon Ramsay na haartransplantatie
[ afbeelding ]
Een andere foto die ik niet kan plaatsen
http://www.telegraaf.nl/j(...)801254d.jpg&caption= ©right= &artid=8631897&artsec=prive&artparsec=prive&arttit=Gordon Ramsay shockeert met opgezwollen gezicht
Elmo kijkt ook heel erg verschriktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn ogen!!! wat doe je .......... Elmo is aangerand![]()
Dat rode trekt nog wel weg,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:27 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedrocht, wat een keuze.
Het lijkt ook net alsof het hoofd uit een open wond tevoorschijn komt.
Een heel jonge Henk-Jan Smits?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:38 schreef Noek het volgende:
De aders in de ogen zijn wel rood, dat klopt dan wel! Wie moet het verder voorstellen?
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:00 schreef Copycat het volgende:
Met die drieënhalve hersencel is hij morgen weer vergeten dat ie een tatoeage op zijn rug heeft.
wat een gedrocht is het toch, onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:20 schreef Patch het volgende:
Andre Pronk, de talentenjacht-'stalker' met zijn bekende lach...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |