Ze kwam dan ook uit een ei!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
't is net een kippetje in een braadzak.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ze kwam dan ook uit een ei!
Helemaal niets mis met haar heupen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog eentje genomen bij de Grammy's:
[ afbeelding ]
X-tina met slagschipheupen. Ze is tijdens dat optreden ook nog gevallen.
Dat dus. Beetje overdreven allemaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met haar heupen.
nee maar ik denk als je haar gaat vergelijken met een half jaar geleden dan is ze op korte tijd wel aardig gevormd...ik denk dat er dat wordt bedoeldquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met haar heupen.
Plus die jurk legt wel erg de nadruk op de toch forsere heupen. En ze is natuurlijk een enorm propje, zeker in dit wat langere gezelschap.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef sherezade het volgende:
nee maar ik denk als je haar gaat vergelijken met een half jaar geleden dan is ze op korte tijd wel aardig gevormd...ik denk dat er dat wordt bedoeld
ja en dan nog te bedenken dat zwart ook nog afslankt hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus die jurk legt wel erg de nadruk op de toch forsere heupen. En ze is natuurlijk een enorm propje, zeker in dit wat langere gezelschap.
Een kippetje in braadzakquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
't is net een kippetje in een braadzak.
Ja verschrikkelijk, het is net alsof ze het nieuwe uithangbord is van de op handen staande obesitas reclame!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus die jurk legt wel erg de nadruk op de toch forsere heupen. En ze is natuurlijk een enorm propje, zeker in dit wat langere gezelschap.
volgens mij moest ze voor die film juist afvallenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef MOETIG het volgende:
ik snap het ook niet helemaal.. Christina is toch altijd erg slank geweest? Iedereen wordt in de loop der jaren iets breder (met name op de heupen), maar nu is ze echt mollig aan het worden.
Ik dacht dat ze voor die film Burlesque iets aangekomen was, maar aangezien het er niet af gaat en het alleen maar meer lijkt te worden begin ik daaraan te twijfelen?
Prima, maar daar mag toch wel commentaar op worden gegeven? Of is jouw willetje wet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor deze discussie is hier geen plek. IK vind dat X-tina er onflatteus uitziet in die strakke jurk, en daarom plaats ik hem in deze reeks.
Verschrikkelijk is wat anders, maar smalle heupen ook ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ja verschrikkelijk, het is net alsof ze het nieuwe uithangbord is van de op handen staande obesitas reclame!
Discussies over wat onflatteus is mogen van mij worden gevoerd, maar dan wel graag elders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:32 schreef Melochan het volgende:
[..]
Prima, maar daar mag toch wel commentaar op worden gegeven? Of is jouw willetje wet?Vind het haske meevallen, die heupen. Maar goed, ontopic maar weer.
We hebben nu gewoon deze hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De goeie oude tijd van het "broodmagere celebs"-tijdperk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |