hoe oud is zij eigenlijk? ik vind haar met make up veel ouder uit zien namelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef emss het volgende:
Ik kan even het celebs zonder make-up topic niet vinden... dit is Sofia Vergara
[ afbeelding ]
Hmm, komt denk ik omdat ze fronst en omdat ze er moe uitziet. Ken haar verder helemaal niet hoor, dus heb geen idee waar zij van is en hoe oud ze is!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
hoe oud is zij eigenlijk? ik vind haar met make up veel ouder uit zien namelijk
Zij is die lekkere colombiaanse chick uit Modern Familyquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hmm, komt denk ik omdat ze fronst en omdat ze er moe uitziet. Ken haar verder helemaal niet hoor, dus heb geen idee waar zij van is en hoe oud ze is!
Oh ik las het verkeerd. Idd, ze ziet er met make up ouder uit. Ik vind haar daar een soort The Nanny (Fran Dresher).
Idd, zonder lijkt ze een beetje op Jessica Biel vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind 'r zonder make-up 10x mooier dan met.
Ow... Klok en klepelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze heeft volgens mij ook veel zorgen gehad de laatste tijd, weet niet precies wat maar ik dacht dat haar vriend een hersenbloeding oid gehad heeft.
Ik werd meer afgeleid door die enorme wenkbrauwen!quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik werd meer afgeleid door die enorme wenkbrauwen!
Dat is loose powder.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zal die niet doorhebben dat cokepoeder hoort te snuiven en niet onder je ogen te stoppen
Foto 1: Kut kwaliteit, slecht licht, en sad facequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:10 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf het een hilarische actie van haar man vinden, oh wat zal ze boos geweest zijn.
Idd, zo ziet iedereen er lelijk uitquote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef shintek het volgende:
[..]
Foto 1: Kut kwaliteit, slecht licht, en sad face
Foto 2: Super heldere scherpe kwaliteit, vrolijk gezicht
Brodyquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef SEMTEX het volgende:
Avril Lavigne aka Dame Edna:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Brody van the Hills zo te zien hè?.
Als hij een baard opplakt, vind jij hem gelijk "niet meer zo braaf"? Daar is weinig voor nodig dan.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Vind hem (Justin) helemaal niks, maar vind het wel grappig dat hij de laatste tijd toch wat apartere dingen doet, niet meer zo braaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |