Hij is dood hèquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:09 schreef Daniane het volgende:
[..]
Gewoon die botten van zn schouders door zn trui heen...![]()
makes me sad.
t was de magerste die ik kenquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij is die foto al van een tijdje geleden? Bovendien vind ik dat echt niet al anorexia oid,.
quote:Anorexiamodel Isabelle Caro (28) dood
Het Franse model Isabelle Caro woog 31 kilo en was 1,64 meter toen zich in 2007 door de befaamde Italiaanse fotograaf Oliviero Toscani naakt liet fotograferen voor een shockcampagne tegen de ziekte anorexia. De website 20min.ch berichtte woensdag dat het 28-jarige model al op 17 november is overleden in een ziekenhuis in Tokio,
Over de campagne zei ze ooit: „Ik heb besloten mee te doen met deze campagne om jonge meisjes te waarschuwen voor de gevaren van de dwang, de opgedrongen voorwaarden van de mode-industrie en de verwoestingen van anorexia. Het doel is om te choqueren via de emotie.”
Caro leed al sinds haar dertiende aan anorexia. Twee jaar geleden kwam haar biografie uit getiteld Het kleine meisje dat niet dik wilde worden. Volgens Caro lag de oorzaak van haar ziekte in een moeilijke jeugd.
Toscani zei in een reactie op haar overlijden dat ze een zeer ziek meisje was maar „meer ziek in haar hoofd dan in haar lijf”, zoals alle mensen die aan deze ziekte lijden, aldus de fotograaf in Italiaanse media.
ik wou net zegge, die buik ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel mooie buik en onderbenen, jammer dat de rest allemaal te dun is.
zijn geslachtsdeel op de rechterfoto lijkt wel groterquote:Op maandag 31 mei 2010 23:03 schreef SEMTEX het volgende:
Jeremy gillitzer:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.closeronline.c(...)-model-anorexic.aspx
Wat is dit dan voor domme reactie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
zijn geslachtsdeel op de rechterfoto lijkt wel groter
nee, natuurlijk niet, in een penis zit volgensmij nauwelijks vetquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef Cici het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor domme reactie?
Zijn onderbroek was gewoon te groot..
Hierover nog ditquote:
bron.quote:Heartbreaking!
Marie Caro, the mother of anorexic model Isabelle Caro, has committed suicide.
According to reports Marie had been consumed with guilt after her daughter passed away in November.
So sad.
Dat proberen de meeste anorexia patiënten..... je gelooft toch niet dat een anorexia patiënt in eerste instantie ooit zo mager had willen worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:09 schreef h0neybunnY het volgende:
Wat erg!
Ze probeerde juist beter te worden.
pff, vreselijk.quote:
Heb zelf ook al jaren een eetstoornis en ik had het beter anders kunnen verwoorden omdat ik weet hoe het is. Het is niet makkelijk om ertegen te vechten en ik vond het knap van haar dat ze haar gevecht liet zien op tv enz. Bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat ik het spijtig vind dat ze overleden is. Had erg gehoopt dat ze het zou redden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat proberen de meeste anorexia patiënten..... je gelooft toch niet dat een anorexia patiënt in eerste instantie ooit zo mager had willen worden.
Daar heb je als anorect geen grip op.... dat is juist het probleem.
Op het moment dat ze zo dun zijn haten ze zichzelf alleen nog maar meer.... ze HATEN het om zo lelijk mager te zijn.
wtfquote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
Vera Wang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger:
[ afbeelding ]
Damn, wat erg.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
Vera Wang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger:
[ afbeelding ]
Ze kijkt zo ongelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Xantalien het volgende:
Ik ben echt de enige die dat stiekem best mooi vind, hè? (van Vera Wang)
Dat wel, maar dat lijf.quote:
Ik vind het ook wel mooi. Ik zou denken dat het grootste punt van zorg in haar leven is, dat ze het hoofd van een man heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Xantalien het volgende:
Modeontwerper. Vooral bekend om trouwjurken die ze voor celebs maakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi. Ik zou denken dat het grootste punt van zorg in haar leven is, dat ze het hoofd van een man heeft.
(Wie IS het überhaupt?)
Ah, dank, dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Modeontwerper. Vooral bekend om trouwjurken die ze voor celebs maakt.
ze is echt té dun, denk dat je de enige bentquote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Xantalien het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is echt té dun, denk dat je de enige bent
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die het lijf van Vera Wang mooi vinden krijgen bij mij met stip een nominatie om eens opgenomen te worden.
quote:Op maandag 21 februari 2011 08:48 schreef Tsunade het volgende:
Ik hoop ook dat t om de jurk draait wat men mooi vindt? En idd niet het figuur
Ik weet genoeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:00 schreef female81 het volgende:
Ik hoop toch niet dat degenen die zeggen dat ze het mooi vinden dit figuur nastreven.
Ik vond het ook hoor. Maar dat komt vooral omdat oosterse dames van nature vaak erg tenger gebouwd zijn. Bij nader inzien vind ik haar wel eng plat, haar borsten lijken totaal verdwenen. En haar figuur is niet heel goed te zien omdat die jurk niet strak zit.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:31 schreef Xantalien het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik weet genoeg.Misschien ga ik toch wat verder dan dat ik zelf dacht.
Als het nu al een mager scharminkel is met een jurk die niet nauwsluitend is, hoe dun zal ze er dan uit zien als de jurk wel nauw aansluit? Ik vind het schrikbarend dunquote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik vond het ook hoor. Maar dat komt vooral omdat oosterse dames van nature vaak erg tenger gebouwd zijn. Bij nader inzien vind ik haar wel eng plat, haar borsten lijken totaal verdwenen. En haar figuur is niet heel goed te zien omdat die jurk niet strak zit.
wtfquote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
Vera Wang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger:
[ afbeelding ]
Vind ik ook; ze is wel dun/slank maar dat is ze altijd al geweest. Als je haar benen ziet dan zijn die niet eng dun. Alleen haar borsten zijn klein en bij de sleutelbeenderen ziet ze er misschien wat mager uit. Maar dat is denk ik haar bouw. En als je ouder wordt, dan ga je vaak de botten in dat gebied (als je slank bent) wat beter zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Copycat het volgende:
Die vind ik dan weer reuze meevallen. Ze heeft geen tieten, maar om haar nu vel over been te noemen?
Waarschijnlijk vind je alleen de jurk mooi.quote:
of het haar bouw is durf ik niet te zeggen...ik weet dat zij sport(te) met de fitness-instructice van Madonna (er is een beter woord voor, maar ik ben al heel lang aan het bedenken welke dat moet zijn). En ze volgt ook een dieet en ze eet macrobiotischquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Vind ik ook; ze is wel dun/slank maar dat is ze altijd al geweest. Als je haar benen ziet dan zijn die niet eng dun. Alleen haar borsten zijn klein en bij de sleutelbeenderen ziet ze er misschien wat mager uit. Maar dat is denk ik haar bouw. En als je ouder wordt, dan ga je vaak de botten in dat gebied (als je slank bent) wat beter zien.
Nee, ik vind dat superdunne om eerlijk te zijn écht heel mooi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je alleen de jurk mooi.
Ik kan me datniet voorstellen, voor mij ziet zo'n mager lichaam er ziek uit eigenlijk, maar dat komt denk ik omdat iedereen in mij omgeving die zo mager was ernstig ziek was en op sterven na dood....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat superdunne om eerlijk te zijn écht heel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |