quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is Jessica Simpson niet....
OT: o.a. Seth Rogen, Paul Rudd, Jason Segel in oncharmante pakken:
[ afbeelding ]
Dat was de eerste keer dat ze dat deed, was zeker wel vet al dat bloed ineens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Onflatteus of lelijk outfitje?
[ afbeelding ]
Dat staat er niet bij...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
is deze niet bewerkt, gaga was altijd al heel erg iel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
is deze niet bewerkt, gaga was altijd al heel erg iel
Schijnt dat ze onwijs schommelt met haar gewicht. En dat als ze op tour gaat gewoon stopt met eten om weer dun te worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:39 schreef sherezade het volgende:
wat is er met haar gebeurd ???? zo zag ze toch anders niet uit
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:11 schreef June. het volgende:
Haar gezicht op die laatste foto is net desmiley!
Ik moet zo lachen om de opmerkingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Helemaal niet erg, maar dan moet je niet in dit soort pakjes gaan rondhuppelen.
Doet ze ook, is ze best open over.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om de opmerking
Maar Gaga was toch van de neuspoeders voor ze echt doorbrak, ik denk dat die ze nog af en toe wel eens uit de kast trekt als ze weer wat weer gewicht kwijt moet.
Oh ik dacht dat het een gesloten hoofdstuk was, iets van "vroegah drank en drugs, nu niet meer"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doet ze ook, is ze best open over.
Denk dat dat een beetje een verkeerde foto of blouse is. Want 2 dagen later leek ze een stuk dunner...quote:
Ah ze heeft haar oude vlinders bijgewerkt... Ws wilde ze hem coveren, maar toch ook niet, en dan wordt het een prutje. Al ben ik benieuwd naar de rest benedenquote:Op zondag 30 januari 2011 07:46 schreef female81 het volgende:
Cheryl Cole heeft een nieuwe tatoeage laten zetten, en om eerlijk te zijn... het is net alsof er onkruid uit haar reet groeit.
[ afbeelding ]
oh god die schoenenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje een verkeerde foto of blouse is. Want 2 dagen later leek ze een stuk dunner...
[ afbeelding ]
Ik moest er gister ook al om lachenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
oh god die schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
dat is iets voor vrouwen die in de overgang zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |