OMGquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Kwam nog een tattoo foto tegen, past niet geheel binnen de context van het topic, maar is toch een celeb die op de tattoo staat:
[ afbeelding ]
A man in America has got JUSTIN BIEBER's face inked on his thigh.
Op deze foto wel, maar ik ken inderdaad wel andere foto's, maar ze ziet er nu weer wat beter uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef sherezade het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je haar aantrekkelijk vindt?
wat een rare gezichtsvorm het lijkt wel een paaseiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Op deze foto wel, maar ik ken inderdaad wel andere foto's, maar ze ziet er nu weer wat beter uit.
Close upje:
[ afbeelding ]
wat is hier de bedoeling van ??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Jessica Simpson:
[ afbeelding ]
Haar verloofde stuurde die via Twitter met deze tekst:quote:
Gaat iedereen nu een Katty Perry'tje-doen? Dat de verloofde een onflatteuze foto Twittert?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:18 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Haar verloofde stuurde die via Twitter met deze tekst:
"Hey @JessicaSimpson nice new 'do for 2011."
Die van Bieber is make-up. Hij heeft weer een rolletje in CSIquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Van Twitter van Justin Bieber:
[ afbeelding ]
Christina Aguilera:
[ afbeelding ]
Heb verder nog wat foto's van Britney zitten bekijken, oei wat ziet ze er lekker uit in die zwarte legging, mijn tong hangt op de grond hier
Helaas wel ja, was leuker geweest als het geen make-up wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef IkWilbert het volgende:
Die van Bieber is make-up. Hij heeft weer een rolletje in CSI
iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Helaas wel ja, was leuker geweest als het geen make-up was
omg Amy wederomquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Kwam nog een wat oudere van Amy tegen, wellicht al eens gepost?
[ afbeelding ]
Janice Dickionson is op tv aan het afkicken van haar drank en medicijnverslaving:
[ afbeelding ]
Oh, en een jeugdroom van mij is kapot, dit is princess Leia (Star Wars) nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Keith Richards met tieten. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[ afbeelding ]
DUUUUUUUDEquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[ afbeelding ]
Janice Dickionson is op tv aan het afkicken van haar drank en medicijnverslaving:
[ afbeelding ]
Oh, en een jeugdroom van mij is kapot, dit is princess Leia (Star Wars) nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En toch denk ik dat er weer een hoop plaatjes door de soep gaan voor ze online gekwakt worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |