Ik weet het niet , voor haar werk ziet ze er tiptop uit , dan zie je haar gewoon dan is het ook echt alsof ze haar best doet er slonzig uit te zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje een verkeerde foto of blouse is. Want 2 dagen later leek ze een stuk dunner...
[ afbeelding ]
Het is misschien gewoon trailertrash. You can get the girl out of the trailer, but you can't take the trailer out of the girl.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet het niet , voor haar werk ziet ze er tiptop uit , dan zie je haar gewoon dan is het ook echt alsof ze haar best doet er slonzig uit te zien.
Die brilquote:Op maandag 31 januari 2011 13:50 schreef MissBliss het volgende:
Misschien niet echt onflatteus, maar wat is Roseanne oud geworden!
[ afbeelding ]
quote:Aw. Poor thing! It really does look terribly uncomfortable.
Ealier today, we revealed a picture of Cyndi Lauper looking positively awful as she walked through LAX yesterday. We felt so bad for her, but assumed the redness of her face was due to a chemical peel or something.
Wanting to set the record straight, Cyndi just reached out to sources to clarify that she's actually "suffering from a rash," but that she'll be okay.
Well, we guess the rash still could be from some sorta cosmetic procedure. Quite frankly, we don't much care, so long as she's going to be alright.
Keep your chin up, bb! Hopefully this will all clear up by the weekend! We'll keep our fingers crossed!
\even een topic kicken celebs met tattoos #2quote:Op zondag 30 januari 2011 07:46 schreef female81 het volgende:
Cheryl Cole heeft een nieuwe tatoeage laten zetten, en om eerlijk te zijn... het is net alsof er onkruid uit haar reet groeit.
[ afbeelding ]
Ga je daar van glimmen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
D'r hele hoofd glimt van de botox
Afgevallen? Oh, ik had ingezet op aangekomen, die wangen, opgeploft koppie en die bovenarmen vanaf de elleboog, voor ons links (haar rechterarm) op de foto...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef Aventura het volgende:
Ze is wel in 2 weken 15 kilo afgevallen. Als dit een recente foto is.
Ik zette in op de pruik die ze draagt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgevallen? Oh, ik had ingezet op aangekomen, die wangen, opgeploft koppie en die bovenarmen vanaf de elleboog, voor ons links (haar rechterarm) op de foto...
Ze was toch veel afgevallen voor die film?
Ik zeg niet dat ze nu al oud is, maar ik voorspel zomaar dat ze niet mooi oud wordt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Huh? Ze is 30? Heeft weinig met oud zijn te maken, verder ook weinig mis met deze foto,
je hebt oog voor detailquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgevallen? Oh, ik had ingezet op aangekomen, die wangen, opgeploft koppie en die bovenarmen vanaf de elleboog, voor ons links (haar rechterarm) op de foto...
Ze was toch veel afgevallen voor die film?
Ik wilde vragen van welke celeb dat kind wasquote:
Nou nou, wat een zeugenarmen! Sowieso, wat een dik zwijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
je hebt oog voor detaildie bovenarmen had ik nog niet eens gezien idd.....
ik vond haar vroeger mooier....
maarja als het aan mij lag zou ik haar sowieso wel eens anders willen zien, andere haarkleur dan dit wit blond en andere make up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |