Nee dat is niet verstandigquote:
Probeer het eens via "open nieuw deel" onderaan het oude/gesloten topic (dl 70).quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb Opmerkelijke foto's van Funda #71 geopend, maar het kopiëren van de tekst uit de OP van het vorige deel lukt niet. Zou een mod dat aan kunnen passen?
Ja, die knop heb ik gebruikt! Maar er kwam een lege OP tevoorschijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Probeer het eens via "open nieuw deel" onderaan het oude/gesloten topic (dl 70).
Heb de ander gesloten.
Vind het toch ernstig spijtig dat je mijn reacties hebt verwijderd, dr zat ook nog wel een deel opbouwende kritiek in....quote:
Leuk voor je, ik zal eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Vind het toch ernstig spijtig dat je mijn reacties hebt verwijderd, dr zat ook nog wel een deel opbouwende kritiek in....
Zeker in vergelijking met de huidige reacties waren die van mij best netjes..... pfff![]()
sterk onderbouwde reactiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk voor je, ik zal eens gaan kijken.
Weinig zin om er tijd aan te verspillenquote:
ik wilde er net in gaan klagen dat er maar liefst 12 CV ketel topics zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij is die samengevoegd met de FB omdat iedereen zo druk aan het klussen is dat er niet geslowchat werd
Dat doe je dan hier beterquote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik wilde er net in gaan klagen dat er maar liefst 12 CV ketel topics zijntijd voor een centraal topic onder leiding van CV boer en Klipper!
Het was me al opgevallen, flitsend ding! Lang op geknutseld? Vroegah noemde ze dat "animated gif".quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe avatar ?
nog steeds hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:45 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Het was me al opgevallen, flitsend ding! Lang op geknutseld? Vroegah noemde ze dat "animated gif".
*wafquote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Bill_E het volgende:
energieleverancier nieuwe woning doe eens weghalen..
Volgens mij komt dat omdat men dat niet van je gewend isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:06 schreef drumstickNL het volgende:
Strakke/moderne plafondlampen vinden
verneukt mn topic
Done !quote:Op zondag 26 februari 2012 12:04 schreef snakelady het volgende:
Zou de titel van dit topic veranderd kunnen worden?
Van rommelkamer naar fitnesskamer met opbergruimte
Naar iets als "Van rommelkamer naar fitnesskamer en zoldertje"
Of iets dergelijks, aangezien er nu concrete plannen zijn.
We doen niet aan slotjesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:26 schreef BJDD het volgende:
Weet iemand het merk van deze loungebank?
Kan hier een slotje op?
Heb het antwoord al gevonden...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:05 schreef BJDD het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wil je de moeite besparen om he ttopic op te moeten schonen....
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:12 schreef Ml-etje het volgende:
Thanks, moet je hem alleen die niet quoten de volgende keer
Copy thatquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef RanTheMan het volgende:
zelfde user is er goed mee bezig, Raamdecoratie
Neuh zie veel verschillende sites en linken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef RanTheMan het volgende:
als we dan toch bezig zijn, kijk es naar de laatste 2 posts van deze user, beetje te toevalligGeverfde muur, nu 5 maanden later iets afplakken, trek verf mee.
We hebben het in de OP gezet !quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef Tchock het volgende:
Hai Modjes. Omdat het ongeveer elk deel uitgelegd moet worden hoe je foto's plaatst stelden users voor om mijn spoiler met uitleg in de OP van deze reeks te zetten. Omdat de delen nogal lang duren, kan een van jullie dat er in zetten? Het gaat om deze reeks en post:
Opmerkelijke foto's van Funda #78
Dank!
Lijkt mij een gevalletje Werk, Geldzaken en Recht ( WGR ).quote:Op zondag 27 mei 2012 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Waar moet ik zijn over woningen die op de monumentenlijst staan en waarover de
Gemeente plotseling moeilijk gaat doen inzake allerlei randzaken zoals elektrische
rolluiken,aangebouwde schuren en andere zelf aangebrachte veranderingen die
plotseling het aanblik zouden 'vervuilen'...
Moet even mijn gal kwijt en wat adviezen aanhoren van anderen die dit herkennen...
Vergeten te meldenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:35 schreef TR08 het volgende:
Hallow
Ik heb de laatste maanden veel dingen generd die (in)direct te maken hebben met energie en verwarming. Gezien de crisis leek het mij wel wat om e.e.a voor dit forum in een how-to samen te vatten en ook de reken modellen die ik gemaakt heb op fok te publiceren.
In wat losse topics heb ik dit al gedaan, maar -als er belangstelling voor is- kan ik sommige dingen ook compact herschrijven voor in het klusboek of een daar speciaal gemaakt subtopic van.
Denk bijvoorbeeld aan:
Garantie en aandachtspunten spouwmuur isolatie
Spouwmuur gas besparings calculator geklust
TR08's vloerverwarmings project
Aangezien de locaties waar ik nu de foto's en de modellen geupload heb vast niet garanderen dat die bestanden "eeuwig" blijven staan is het misschien handig e.e.a ook op fok! te hosten.
Mijn vraag is of er belang bij is dat ik dit ga maken en zo ja, hoe we dit het beste kunnen doen
Moiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Volgens mij is dat topic al in de reeks opgenomen, dit zal ongetwijfeld een andere mod gereedst
hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |