Bij voorkeur strak en vierkant maar als iets echt mooi is wil ik ook wel andere dingen bekijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef Resistor het volgende:
Wat is mooi?
Welke kant wil je op? druk, strak, hangend, plafonnière...
daar kwam ik net uit door googlequote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:25 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Kijk eens op rietveldlicht, ik vind dat ze vaak mooie lampen hebben en levering is altijd heel snel..
Ik heb niet echt een budget het gaat er meer om hoe mooi de lamp is en wat ik daarvoor over heb maar 100 euro is wel een leuk bedrag.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:43 schreef r3gi3boy het volgende:
Je weet wel echt de meest lelijke lampen uit het assortiment te kiezen moet ik zeggen
Gaat hem echter wel 50 euro extra kosten om halogeen te dimmen, heb je een tronic dimmer voor nodig (ook via die website te koop, goede prijs als je vergelijkt op internet) .quote:Op zondag 26 februari 2012 08:51 schreef Resistor het volgende:
Dan zal ik wel de schakelaar vervangen door een dimmer (4x40W wil je niet plotseling in je gezicht hebben als je 's nachts op muggenjacht gaat)
En ook een stel reservelampjes kopen, ik heb nooit goed gekeken wat er eigenlijk aan lampen te koop is, maar ik wist niet dat die G9 lampjes ook in 230V uitvoering bestonden (herkende ze wel uit de tuinverlichting)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |