abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108395106
Ik plaats dit maar even in K&W:

Al een tijdje zoek ik naar een echt mooie plafondlamp voor op mijn slaapkamer- .. ik heb er een paar gevonden maar het is altijd net niet. (Zeker niet voor de prijzen soms) :P

Dus mijn vraag is vrij kort: Kent iemand een bedrijf of een webshop dat mooie plafondlampen verkoopt? 't Mag ook buitenlands zijn.

Ik snap dat er een grote kans is dat niemand zo wat weet maar goed, ik kan het altijd proberen. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108395641
Wat is mooi?

Welke kant wil je op? druk, strak, hangend, plafonnière...
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_108395819
De laatste post negeer ik maar even.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef Resistor het volgende:
Wat is mooi?

Welke kant wil je op? druk, strak, hangend, plafonnière...
Bij voorkeur strak en vierkant maar als iets echt mooi is wil ik ook wel andere dingen bekijken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:17:17 #5
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_108395978
Anders post je wat je wel mooi maar te duur vindt.
pi_108396077
Mmh strak en vierkant, dat moet toch niet zo moeilijk zijn...kleurtje of wit, glas of chroom of...... :P oftewel pics wat je smaak is.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_108396270
Kijk eens op rietveldlicht, ik vind dat ze vaak mooie lampen hebben en levering is altijd heel snel..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 25 februari 2012 @ 21:26:27 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108396308
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 25 februari 2012 @ 21:26:42 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108396318
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:25 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Kijk eens op rietveldlicht, ik vind dat ze vaak mooie lampen hebben en levering is altijd heel snel..
daar kwam ik net uit door google :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_108398003
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108399144
Ik wou je net de tip geven over rietveldlicht, daar zit ik ook te kijken om lampen te bestellen voor m'n nieuwe woning.

Wil je echt een plafondlamp (plafonnière) of valt een leuke hanglamp ook onder de mogelijkheden?

En geef even aan welk budget je beschikbaar hebt voor je lamp. Rietveldlicht is niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste nl.

Je weet wel echt de meest lelijke lampen uit het assortiment te kiezen moet ik zeggen :')
pi_108400847
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:43 schreef r3gi3boy het volgende:
Je weet wel echt de meest lelijke lampen uit het assortiment te kiezen moet ik zeggen :')
Ik heb niet echt een budget het gaat er meer om hoe mooi de lamp is en wat ik daarvoor over heb maar 100 euro is wel een leuk bedrag.

Het mag een hanglamp zijn maar zoals je al zag: mijn keuzes kunnen wat afwijken van de smaak van anderen. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108402855
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108406449
Dan zal ik wel de schakelaar vervangen door een dimmer (4x40W wil je niet plotseling in je gezicht hebben als je 's nachts op muggenjacht gaat) ;)

En ook een stel reservelampjes kopen, ik heb nooit goed gekeken wat er eigenlijk aan lampen te koop is, maar ik wist niet dat die G9 lampjes ook in 230V uitvoering bestonden (herkende ze wel uit de tuinverlichting)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_108409518
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 08:51 schreef Resistor het volgende:
Dan zal ik wel de schakelaar vervangen door een dimmer (4x40W wil je niet plotseling in je gezicht hebben als je 's nachts op muggenjacht gaat) ;)

En ook een stel reservelampjes kopen, ik heb nooit goed gekeken wat er eigenlijk aan lampen te koop is, maar ik wist niet dat die G9 lampjes ook in 230V uitvoering bestonden (herkende ze wel uit de tuinverlichting)
Gaat hem echter wel 50 euro extra kosten om halogeen te dimmen, heb je een tronic dimmer voor nodig (ook via die website te koop, goede prijs als je vergelijkt op internet) .

Wat een gruwelijk lelijke lamp trouwens :@

Hier gaat het overigens om:

pi_108410070
Post jij eens een mooie lamp dan. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_108411235
Ik hou zelf meer van wat simplistischer en rustiger design, zoals deze

of deze

pi_108411343
Die zijn inderdaad mooi, de eerste kan volgens mij aardig verstoffen / versmeren met mugjes oid. En de tweede is net iets te duur voor een plaat met 2 gaten. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator zondag 26 februari 2012 @ 13:39:56 #20
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_108413330
Kan iedereen hier ook gewoon even normaal doen ? :)
Ben er even met de bezem door geweest en enkele reacties in de prullenbak gedaan.

Graag normaal doen ! :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')